صعود دیناموزاگرب به دور اصلی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حضور صادق محرمی رقم خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوتی، اسطوره رئال از جود بلینگام، به عنوان کامل‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا نام برد.
بعد از رسمی شدن انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا باشگاه سابق او منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای با ستایش از هفت فصل درخشش این ستاره آلمانی در سیتی پرداخت.
یوناس هکتور، مدافع و کاپیتان 33ساله کلن، امروز در مقابل بایرن آخرین بازی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد. سرمربی سابق او در تیم ملی، یواخیم لوو، در پیامی احساسی از هکتور ستایش کرد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: هنوز برای پرونده اول متهم شهادت شهید الداغی رای صادر نشده است؛ در پرونده شهادت شهید الداغی، 5 نفر بازداشت شدند.
ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری هفتگی گفت: در پرونده قانون هوای پاک برای ۵ مسئول دولت سابق قرار جلب به دادرسی صادر شده است.
ستایشی با اشاره به ترک فعل‌ها در خصوص اجرای قانون هوای پاک گفت: پرونده اجرای قانون هوای پاک در شعبه سوم ناحیه ۲۸ مطرح رسیدگی بوده و برای پنج مسئول دولت سابق قرار نهایی جلب دادرسی و کیفرخواست قانونی به اتهام سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی صادر شده است.
ستایشی درباره وضعیت پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی گفت: کیفرخواست قانونی صادر شد و اتهام این دونفر همکاری با دولت متخاصم امریکا و اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام است.
فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس برابر الاهلی به ستایش از این تیم پرداخت و شاگردان ژاردیم را از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های آسیا دانست.
سرمربی اینتر قبل از بازی برابر پورتو به ستایش از مهدی طارمی پرداخت.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، با ستایش از کریستیانو رونالدو می‌گوید ستاره بزرگ پرتغالی همچنان فوتبالیستی درخشان است. او کریستیانو را به ترکیبی از زلاتان و مالدینی تشبیه کرد.
ستایشی: درباره آخرین وضعیت استرداد در خصوص اولیور ون کاستیل تبعه بلژیکی گفت: این فرد تبعه کشور بلژیک است و هیچ کشوری در قبال اقداماتی که در راستای جاسوسی صورت می‌پذیرد و نسبت به جاسوسان، مسامحه و کوتاهی ندارد. مردم و ملت ما اقدامات مسئولان را رصد می‌کنند و چنین اجازه‌ای به ما و هیچ مرجعی نمی‌دهند که نسبت به آن‌ها مسامحه کنیم
جود بلینگام ستاره درخشان انگلیسی‌ها در دیدار امشب مقابل سنگال بود و با اینکه گلی به ثمر نرساند ولی عملکرد بی‌نظیر او باعث شده این ستاره دورتموند با ستایش انگلیسی‌ها مواجه شود.
ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول، از فرم خیره کننده راشفورد به وجد آمده و عملکرد مهاجم یونایتد را تمجید کرده است.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ۲۸ تیرماه سال جاری در نشست خبری در پاسخ در خصوص آخرین وضعیت پرونده جعفر پناهی و اینکه اتهام او چیست؟ گفت: برای این فرد در سال ۸۹ دادنامه‌ای از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب صادر شده بود که اتهام این فرد در پرونده مورد بحث اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی بوده و به پنج سال حبس محکوم شده بود و از باب فعالیت تبلیغی علیه نظام هم یک سال حبس گرفته بود که در مجموع شش سال حبس داشت. این دادنامه قطعی و لازم الاجرا است.
ستایشی گفت: تاکنون ۱۰۲۴ مورد کیفرخواست در استان تهران برای بازداشتی‌ها صادر شده است.
ستایشی سخنگوی قوه‌ قضاییه گفت: هیچگونه تخفیف و ارفاقی برای افرادی که جرایم خشن مرتکب شدند نخواهد شد اما افرادی که هیجانی به میدان آمدند و قصد مجرمانه ایی نداشتند مورد رأفت قرار می گیرند، البته آنها هم مراتبی دارند اگر بزه‌ایی را مرتکب نشده باشند با اخذ تعهد و بلاقید آزاد می شود اما اگر مرتکب یک عمل مقدماتی شده باشد یا شروع ارتکاب بعضی جرایم را داشته باشند به اقتضای مقررات قانونی برای آنها قرار تامین کیفری صادر می شود و در اختیار خواهند بود و وضعیتشان رصد می شود.
ستاره نوظهور لیگ هلند، در اردویسه یکه تازی می کند و در پی آن مورد تحسین پیشکسوتان هلندی از جمله رابین ون پرسی قرار گرفته است.
روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت‌های اتحاد کلباء بیان کرده است.
روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت های اتحاد کلباء بیان کرده است.
دروازه‌بان اومانیا چهره درخشان تیمش در بازی مقابل یونایتد بود
هواداران سیتی بعد از پیروزی درخشان تیم‌شان مقابل یونایتد به ستایش از مانوئل آکانجی پرداخته و می‌گویند خرید او با قیمت ارزان بهترین عملکرد سیتی در بازار نقل و انتقالات بوده است.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: چند نفر در ارتباط با پرونده شهید خدایی دستگیر و برای آن‌ها قرار قانونی صادر شده است.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی اقدامات موثر و قاطعی در جهت تثبیت مالکیت رسمی جزایر تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی انجام داده است.
مسعود ستایشی گفت: در این واقعه عده‌ای در منطقه خوزستان و آبادان فوت و عده‌ای مصدوم شدند. عده‌ای قصور داشتند و تقصیرشان قابل تعقیب شناسایی شده است. همچنین برای ۲۱ نفر کیفرخواست صادر شده و سومین جلسه دادگاه نیز برگزار شد. همه متهمان در بازداشت هستند و اولیای دم در دادگاه حضوردارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ