لیونل مسی در گفتگو با یک رسانه مکزیکی از کیلیان امباپه، هم‌تیمی‌اش در پاری سن ژرمن، ستایش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوتی، اسطوره رئال از جود بلینگام، به عنوان کامل‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا نام برد.
بعد از درخشش لیونل مسی در مقابل اف‌سی دالاس و گل تماشایی او از یک ضربه ایستگاهی، سرمربی اینترمیامی به ستایش از این ستاره آرژانتینی و مهارت او در ضربه‌های آزاد پرداخت.
کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد و ستاره سابق رئال، با ستایش از لیونل مسی می‌گوید او خالق یک عصر جدید در فوتبال بود.
بعد از رسمی شدن انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا باشگاه سابق او منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای با ستایش از هفت فصل درخشش این ستاره آلمانی در سیتی پرداخت.
یوناس هکتور، مدافع و کاپیتان 33ساله کلن، امروز در مقابل بایرن آخرین بازی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد. سرمربی سابق او در تیم ملی، یواخیم لوو، در پیامی احساسی از هکتور ستایش کرد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی امشب به ستایش از ستاره 15 ساله تیمش پرداخت.
پدری، ستاره جوان بارسلونا، به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را لایق افتخارات اخیر دانست.
لیونل مسی به عنوان «باهوش‌ترین بازیکن فوتبال» مورد ستایش قرار گرفت.
ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن، با ستایش از پدیده آلمانی این تیم، فلوریان ویرتز، فوتبال و تکنیک او را شبیه لیونل مسی دانست.
بعد از درخشش مسی با پیراهن پی‌اس‌جی در اولین بازی او بعد از فتح جام جهانی قطر کریستوف گالتیه، سرمربی این تیم، ستاره آرژانتینی خود را ستایش کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت او بهترین فوتبالیستی است که در طول عمر خود دیده است.
ستاره دهه نود فوتبال شیلی به ستایش لیونل مسی پرداخت و خولین آلوارز را ستاره آینده آرژانتین نامید که حتی بهتر از امباپه و هالند است.
پپ گواردیولا با ستایش از لیونل مسی که اخیرا جام جهانی را بالای سر برد می‌گوید هیچکس شک ندارد که مسی بزرگترین فوتبالیست تاریخ است.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان همان قدر که به ستایش مسی پرداخت، به همان اندازه نیز از رونالدو انتقاد کرد.
هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه به ستایش هم‌بازی خود پرداخت و او را بهتر از لیونل مسی دانست.
لوئیس سزار منوتی، مربی افسانه‌ای آرژانتین، ضمن ستایش از تیم فعلی آلبی‌سلسته و لیونل مسی، حمله شدیدالحنی علیه لوئیس فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، انجام داد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از صعود به فینال جام جهانی به ستایش از بازیکنانش و به خصوص لیونل مسی پرداخت.
نائول مولینا، دفاع راست آرژانتین، بعد از پیروزی این تیم مقابل استرالیا به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را تک‌خال آلبی‌سلسته توصیف کرد.
گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا، بعد از شکست 2-1 مقابل آرژانتین به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت استرالیایی‌ها تلاش کردند در این بازی تحت تاثیر بزرگی او قرار نگیرند.
ریو فردیناند با ستایش از درخشش لیونل مسی در بازی امشب آرژانتین و استرالیا عملکرد او در این مسابقه را بهترین نمایش فردی در جام جهانی قطر دانست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، با ستایش هم‌تیمی‌اش لیونل مسی می‌گوید او و خانواده‌اش بعد از انتقال به پاریس تغییری دشوار را پشت سر گذاشتند ولی مسی امسال به روزهای اوجش برمی‌گردد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، با ستایش از ارلینگ هالند می‌گوید او ویژگی‌هایی شبیه به لیونل مسی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ