ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول، از فرم خیره کننده راشفورد به وجد آمده و عملکرد مهاجم یونایتد را تمجید کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوتی، اسطوره رئال از جود بلینگام، به عنوان کامل‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا نام برد.
بعد از رسمی شدن انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا باشگاه سابق او منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای با ستایش از هفت فصل درخشش این ستاره آلمانی در سیتی پرداخت.
یوناس هکتور، مدافع و کاپیتان 33ساله کلن، امروز در مقابل بایرن آخرین بازی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد. سرمربی سابق او در تیم ملی، یواخیم لوو، در پیامی احساسی از هکتور ستایش کرد.
کائورو میتوما، وینگر ژاپنی برایتون، با ستایش از آرون وان بیساکا می‌گوید در نیمه‌نهایی جام حذفی درخشش این مدافع یونایتد مانع از گلزنی او و پیروزی برایتون شد.
فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس برابر الاهلی به ستایش از این تیم پرداخت و شاگردان ژاردیم را از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های آسیا دانست.
بازگشت مدافع عنوان قهرمانی جام باشگاه های اروپا مقابل لیورپول، ثابت کرد رئال مادرید این تیم هنوز عادت فصل گذشته اش را ترک نکرده است.
سرمربی اینتر قبل از بازی برابر پورتو به ستایش از مهدی طارمی پرداخت.
ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا، با ستایش از ژاوی سرمربی این تیم او را به عنوان رهبر اصلی بارسلونا معرفی کرد و گفت بلوگرانا تیمی جوان است که به زودی به موفقیت‌های بزرگ خواهد رسید.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، با ستایش از کریستیانو رونالدو می‌گوید ستاره بزرگ پرتغالی همچنان فوتبالیستی درخشان است. او کریستیانو را به ترکیبی از زلاتان و مالدینی تشبیه کرد.
جود بلینگام ستاره درخشان انگلیسی‌ها در دیدار امشب مقابل سنگال بود و با اینکه گلی به ثمر نرساند ولی عملکرد بی‌نظیر او باعث شده این ستاره دورتموند با ستایش انگلیسی‌ها مواجه شود.
ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول، از فرم خیره کننده راشفورد به وجد آمده و عملکرد مهاجم یونایتد را تمجید کرده است.
ستاره نوظهور لیگ هلند، در اردویسه یکه تازی می کند و در پی آن مورد تحسین پیشکسوتان هلندی از جمله رابین ون پرسی قرار گرفته است.
اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، با ستایش از داروین نونیز می‌گوید مقایسه دائمی او با ارلینگ هالند منصفانه نیست.
کنستانتین سیمیکاس، مدافع یونانی لیورپول، با ستایش از داروین نونیز می‌گوید او گلهای بیشتر و بیشتری برای قرمزها خواهد زد و به ماشین گلزنی این تیم تبدیل خواهد شد.
روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت‌های اتحاد کلباء بیان کرده است.
روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت های اتحاد کلباء بیان کرده است.
دروازه‌بان اومانیا چهره درخشان تیمش در بازی مقابل یونایتد بود
هواداران سیتی بعد از پیروزی درخشان تیم‌شان مقابل یونایتد به ستایش از مانوئل آکانجی پرداخته و می‌گویند خرید او با قیمت ارزان بهترین عملکرد سیتی در بازار نقل و انتقالات بوده است.
لیونل مسی در گفتگو با یک رسانه مکزیکی از کیلیان امباپه، هم‌تیمی‌اش در پاری سن ژرمن، ستایش کرد.
رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، با ستایش از درخشش هم‌وطنش در منچستریونایتد، فکوندو پلیستری، می‌گوید او در جام جهانی پدیده اروگوئه خواهد بود.
یک ملی‌پوش سابق انگلیسی با ستایش از درخشش جود بلینگام او را بزرگترین امید آینده فوتبال انگلیس دانست و گفت بازی بلینگام شباهت زیادی به استیون جرارد دارد.
داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، جود بلینگهام، ستاره جوان دورتموند را مورد ستایش قرار داده است.
اونای نونیز، مدافع سلتاویگو، که تیمش فردا مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد با ستایش از کریم بنزما می‌گوید ستاره فرانسوی مثل فوتبالیستی 20ساله بازی می‌کند.
بن دیویس، مدافع تاتنهام، با ستایش از آنتونیو کونته، سرمربی این تیم، می‌گوید بازیکنان تاتنهام حاضرند برای سرمربی‌شان با چشم بسته به سمت دیوار آجری بدوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ