تعیین قهرمان لیگ برتر به هفته آخر کشید و پرسپولیس و سپاهان شانس رسیدن به جام دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی تیمش مقابل ناتینگهام فارست به ستایش از توپچی‌ها پرداخت و گفت تیمش کاملا شایسته کسب سه امتیاز بوده است.
کریستین آبیاتی، دروازه‌بان سابق میلان، در آستانه دربی برگشت دلامدونینا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان با ستایش از دروازه‌بان روسونری او را قابل مقایسه با تیبو کورتوا دانست.
رئیس باشگاه اتحاد کلباء به ستایش از فرهاد مجیدی پرداخت و عملکرد تیم با این مربی ایرانی را در فصل جاری لیگ امارات ستود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی امشب مقابل برنتفورد به ستایش محمد صلاح پرداخت.
آلن شیرر پس از شکسته شدن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر، ارلینگ هالند را مورد ستایش قرار داد.
دیبو مارتینز این روزها به عنوان سرآمد بازیکنان استون ویلا مورد ستایش رسانه ها قرار می گیرد.
الساندرو نستا از نمایش اینتر برابر بنفیکا ستایش کرد و گفت که صدرنشین لیگ پرتغال برابر نراتزوری هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به ستایش از پپ گواردیولا و تیمش پرداخت و گفت سیتی بهترین فوتبال حال حاضر اروپا را بازی می‌کند.
سیمونه اینزاگی ضمن ستایش از بازیکنانش به خاطر ارائه نمایش خوب برابر پورتو در لیگ قهرمانان گفت که حالا فقط باید روی پیروزی برابر یوونتوس تمرکز کنند. او غیبت میلان اشکرینیار را نیز تایید کرد.
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، در آستانه دیدار با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، به ستایش ارلینگ هالند مهاجم سیتی پرداخت و گفت شم گلزنی او برای تیمش خطرناک است.
لیونل اسکالونی بعد از دریافت جایزه ویژه مراسم بهترین‌های سال ایتالیا از دو ستاره آرژانتینی لیگ ایتالیا ستایش کرد و توصیه‌‌هایی برای سرمربی یوونتوس داشت.
اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، در آستانه دیدار تیمش با ناپولی در لیگ قهرمانان به ستایش از این تیم پرداخت و گفت ناپولی بر خلاف دیگر تیم‌های اروپایی تهاجمی فوتبال بازی می‌کند.
اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد بعد از تساوی مقابل بارسا در لیگ اروپا به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت شیاطین سرخ به مراتب بهتر از حریف بازی کردند و حق‌شان پیروزی بوده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با بارسا در لیگ اروپا به ستایش از این تیم پرداخت و گفت تاثیر فلسفه یوهان کرویف در این تیم همچنان قابل تشخیص است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه دیدارش با سالزبورگ در لیگ اروپا از این حریف اتریشی ستایش کرد و گفت سالزبورگ کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد ولی جالوروسی تنها به صعود از این مرحله فکر می‌کند.
ژاوی، سرمربی بارسا، در آستانه دیدار تیمش با منچستریونایتد در لیگ اروپا به ستایش از تیم انگلیسی و سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ پرداخت و گفت بارسا می‌خواهد خودش را ثابت کند.
سرمربی شمس‌آذر عملکردشان را که سال گذشته گزینه سقوط و الان صدرنشین هستند، قابل ستایش دانست.
ستاره نوظهور لیگ هلند، در اردویسه یکه تازی می کند و در پی آن مورد تحسین پیشکسوتان هلندی از جمله رابین ون پرسی قرار گرفته است.
روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت‌های اتحاد کلباء بیان کرده است.
آرسن ونگر، مربی افسانه‌ای آرسنال، با ستایش از درخشش تیم میکل آرتتا در فصل جاری می‌گوید توپچی‌ها امسال می‌توانند مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر باشند.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 4-2 منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس گفت سیتی مشکلاتی دارد. او در عین حال از درخشش ارلینگ هالند ستایش کرد.
صعود دیناموزاگرب به دور اصلی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حضور صادق محرمی رقم خورد.
وین رونی با ستایش از ارلینگ هالند، مهاجم جدید منچسترسیتی، می‌گوید او به یکی از بزرگان لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ