لئاندرو پریرا با رفتاری حرفه ای و دوستانه از پرسپولیس جدا شد، اتفاقی که به ندرت در فوتبال ایران رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارکو روزه به لایپزیش برای بازی فردا برابر بایرن خوشبین است و به ستایش از بازیکنانش پرداخت.
در اواخر دهه 70 منصور پورحیدری تیمی ساخت که در آسیا هم رقیب نداشت.
وینیسیوس، ستاره رئال مادرید، پیراهن امضا شده این تیم را برای پائولو دیبالای آرژانتینی ارسال کرده و دیبالا را به عنوان «قهرمان جهان» ستایش کرد.
یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و جایگاه آن در ذهن مخاطب پرداخت.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، به ستایش عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی 3-0 مقابل یونایتد پرداخت.
الساندرو نستا از نمایش اینتر برابر بنفیکا ستایش کرد و گفت که صدرنشین لیگ پرتغال برابر نراتزوری هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
نمایش تیم آلومینیوم اراک برابر استقلال علیرغم شکست این تیم قابل ستایش است.
رونالد آرائوخو یک روز مانده به ال‌کلاسیکو، از وینیسیوس، رقیب مستقیم خود در بازی فردا، ستایش کرد.
راهبرد صلح هوشمندانه یک نیاز ضروری است که با تشریک مساعی و مشاوره همه کارشناسان خبره و باتجربه در دسترس است. امید است با ابتکار عمل تهران برجام هم با سرعت به نتیجه برسد و سایه شوم تحریم‌ها از سر مردم مظلوم کشورمان برچیده شود. شاید در ابتدا امتیاز دادن مکروه به نظر برسد و ظلم تلقی شود که در هر معامله‌ای امکان سود و زیان وجود دارد ولی زمان از آن ماست و رستن مردمان از جفای تحریم‌ها خود یک پیروزی بزرگ و حیاتی و اساسی است که چیز دیگری جای آن را نخواهد گرفت.
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
ایراندوست: من را به خاطر یک رای به کاندید مورد نظر خودشان کنار گذاشتند، کاش می‌گفتند به دلیل نتایج ضعیف و عملکرد فنی تو را نمی‌خواهیم.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل نانت، آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی تیمش را مورد ستایش قرار داد.
بازگشت مدافع عنوان قهرمانی جام باشگاه های اروپا مقابل لیورپول، ثابت کرد رئال مادرید این تیم هنوز عادت فصل گذشته اش را ترک نکرده است.
حدود نیم‌قرن پس از اعدام گلسرخی و دانشیان، یکی از بدنام‌ترین‌های دستگاه شکنجه و سرکوب پهلوی به بیرون خزیده و عکس‌هایی که از او منتشر شده، عده‌ای را چنان سر ذوق آورده که شکنجه‌گر سابق را ستایش می‌کنند که او در حال انجام وظیفه‌اش بوده است و اگر قرار به بازخواست است، نخست باید آنانی بازخواست شوند که به مبارزه مسلحانه روی آورده بودند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کرمونزه از عملکرد بازیکنان نراتزوری ستایش کرد و گفت تیمش بهترین روزهای این فصل را سپری می‌کند.
سرمربی آرسنال ضمن ستایش شاگردانش به خاطر پیروزی مقابل برایتون تاکید کرد که در برخی نقاط به ویژه دفاع، نیاز به بهبود احساس می شود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل تاتنهام در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل تاتنهام در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش با بوروسیا دورتموند ستاره جوان این تیم جود بلینگام را ستایش کرد و او را بازیکنی کامل دانست.
لیونل مسی در گفتگو با یک رسانه مکزیکی از کیلیان امباپه، هم‌تیمی‌اش در پاری سن ژرمن، ستایش کرد.
یک ملی‌پوش سابق انگلیسی با ستایش از درخشش جود بلینگام او را بزرگترین امید آینده فوتبال انگلیس دانست و گفت بازی بلینگام شباهت زیادی به استیون جرارد دارد.
داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، جود بلینگهام، ستاره جوان دورتموند را مورد ستایش قرار داده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال به ستایش از بازیکنانش و به خصوص مارکوس راشفورد و آنتونی پرداخت.
اونای نونیز، مدافع سلتاویگو، که تیمش فردا مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد با ستایش از کریم بنزما می‌گوید ستاره فرانسوی مثل فوتبالیستی 20ساله بازی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ