جود بلینگام ستاره درخشان انگلیسی‌ها در دیدار امشب مقابل سنگال بود و با اینکه گلی به ثمر نرساند ولی عملکرد بی‌نظیر او باعث شده این ستاره دورتموند با ستایش انگلیسی‌ها مواجه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوتی، اسطوره رئال از جود بلینگام، به عنوان کامل‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا نام برد.
بعد از رسمی شدن انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا باشگاه سابق او منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای با ستایش از هفت فصل درخشش این ستاره آلمانی در سیتی پرداخت.
یوناس هکتور، مدافع و کاپیتان 33ساله کلن، امروز در مقابل بایرن آخرین بازی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد. سرمربی سابق او در تیم ملی، یواخیم لوو، در پیامی احساسی از هکتور ستایش کرد.
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال انگلیس از بازی وینیسیوس برابر چلسی ستایش کرد و گفت که او از ریس جیمز یک بازنده تمام عیار ساخت.
فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس برابر الاهلی به ستایش از این تیم پرداخت و شاگردان ژاردیم را از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های آسیا دانست.
سرمربی اینتر قبل از بازی برابر پورتو به ستایش از مهدی طارمی پرداخت.
مهاجم سابق منچستریونایتد با ستایش از مارکوس رشفورد می‌گوید او در کنار امباپه بهترین بازیکن حال حاضر دنیا است و انگار از زمان جدایی رونالدو از شیاطین سرخ همه انرژی او به این مهاجم انگلیسی منتقل شده است.
ژاوی، سرمربی بارسا، در آستانه دیدار تیمش با منچستریونایتد در لیگ اروپا به ستایش از تیم انگلیسی و سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ پرداخت و گفت بارسا می‌خواهد خودش را ثابت کند.
کیه‌ران تریپیر، با ستایش از هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس، دکلان رایس، می‌گوید او نسبت به کاسمیرو و توماس پارتی فوتبالیست بهتری است.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، با ستایش از کریستیانو رونالدو می‌گوید ستاره بزرگ پرتغالی همچنان فوتبالیستی درخشان است. او کریستیانو را به ترکیبی از زلاتان و مالدینی تشبیه کرد.
مشهورترین نظریه در این باب کتابی است که برتراند راسل فیلسوف شهیر انگلیسی در سال ۱۹۳۵ با عنوان «در ستایش بطالت» نوشت و برخی به خاطر بار منفی واژۀ بطالت، به فراغت یا تن‌آسانی هم برگردانده‌اند. هر چند که در کلام سعدی هم تن‌آسانی (که غالبا به غلط تن‌آسایی می‌نویسند) بار مثبت ندارد.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، به ستایش از آرسنال پرداخت و گفت منچسترسیتی امسال در جام حذفی انگلیس با قرعه‌ای بسیار سخت مواجه بوده است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از پیروزی مقابل سنگال عملکرد شاگردانش را در این بازی را ستایش کرد و گفت نقطه قوت سه‌شیرها بی‌رحمی در مقابل دروازه حریف بوده است.
فیل فودن، ستاره انگلیس، از درخشش هم‌تیمی‌اش جود بلینگام در بازی مقابل سنگال ستایش کرد و گفت این جوان 19ساله انگلیسی بهترین هافبک دنیا خواهد شد.
ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول، از فرم خیره کننده راشفورد به وجد آمده و عملکرد مهاجم یونایتد را تمجید کرده است.
ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول، از فرم خیره کننده راشفورد به وجد آمده و عملکرد مهاجم یونایتد را تمجید کرده است.
گرت ساوت‌گیت، بعد از پیروزی 3-0 انگلیس مقابل ولز از مارکوس راشفورد و فیل فودن، گلزنان تیمش در این بازی ستایش کرد ولی گفت از عملکرد شاگردانش در نیمه اول راضی نیست.
ستاره نوظهور لیگ هلند، در اردویسه یکه تازی می کند و در پی آن مورد تحسین پیشکسوتان هلندی از جمله رابین ون پرسی قرار گرفته است.
روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت‌های اتحاد کلباء بیان کرده است.
روزنامه البیان در یادداشتی، تفکرات فرهاد مجیدی را عامل موفقیت های اتحاد کلباء بیان کرده است.
دروازه‌بان اومانیا چهره درخشان تیمش در بازی مقابل یونایتد بود
گراهام پاتر‌ در گفتگویی با تلویزیون باشگاه چلسی به ستایش از کانر گالاگر پرداخت و گفت برای کمک به این ستاره جوان برای راه یافتن به تیم ملی انگلیس به او بازی خواهد داد.
یک ملی‌پوش سابق انگلیسی با ستایش از درخشش جود بلینگام او را بزرگترین امید آینده فوتبال انگلیس دانست و گفت بازی بلینگام شباهت زیادی به استیون جرارد دارد.
وین رونی با ستایش از ارلینگ هالند، مهاجم جدید منچسترسیتی، می‌گوید او به یکی از بزرگان لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ