بعد از رسمی شدن انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا باشگاه سابق او منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای با ستایش از هفت فصل درخشش این ستاره آلمانی در سیتی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوتی، اسطوره رئال از جود بلینگام، به عنوان کامل‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا نام برد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-1 مقابل بایرن مونیخ به ستایش از جوانهای سیتی پرداخت و گفت نسل جدید سیتیزن‌ها به زودی از آکادمی باشگاه از راه می‌رسد.
یوناس هکتور، مدافع و کاپیتان 33ساله کلن، امروز در مقابل بایرن آخرین بازی خود را انجام داده و بازنشسته خواهد شد. سرمربی سابق او در تیم ملی، یواخیم لوو، در پیامی احساسی از هکتور ستایش کرد.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از تساوی مقابل سیتی به ستایش سبک مربیگری پپ گواردیولا پرداخت.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، با ستایش عملکرد سیتی، تقابل حساس مقابل این تیم را یک چالش زیبا دانست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لستر از عملکرد ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد و گفت تعویض‌های او در اواخر بازی کار سیتی را دشوار کرده بود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به ستایش از پپ گواردیولا و تیمش پرداخت و گفت سیتی بهترین فوتبال حال حاضر اروپا را بازی می‌کند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل فرایبورگ ضمن ستایش از بازیکنانش گفت بایرن برای دیدار بزرگ با منچسترسیتی باید بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارد.
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس برابر الاهلی به ستایش از این تیم پرداخت و شاگردان ژاردیم را از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های آسیا دانست.
سرمربی اینتر قبل از بازی برابر پورتو به ستایش از مهدی طارمی پرداخت.
مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، در آستانه دیدار با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، به ستایش ارلینگ هالند مهاجم سیتی پرداخت و گفت شم گلزنی او برای تیمش خطرناک است.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، با ستایش از کریستیانو رونالدو می‌گوید ستاره بزرگ پرتغالی همچنان فوتبالیستی درخشان است. او کریستیانو را به ترکیبی از زلاتان و مالدینی تشبیه کرد.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، به ستایش از آرسنال پرداخت و گفت منچسترسیتی امسال در جام حذفی انگلیس با قرعه‌ای بسیار سخت مواجه بوده است.
جود بلینگام ستاره درخشان انگلیسی‌ها در دیدار امشب مقابل سنگال بود و با اینکه گلی به ثمر نرساند ولی عملکرد بی‌نظیر او باعث شده این ستاره دورتموند با ستایش انگلیسی‌ها مواجه شود.
ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول، از فرم خیره کننده راشفورد به وجد آمده و عملکرد مهاجم یونایتد را تمجید کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی تیمش مقابل برایتون از ارلینگ هالند ستایش کرد و گفت جاه‌طلبی او باعث پیروزی سیتی در این بازی شده است.
کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، از هم‌تیمی‌اش ارلینگ هالند ستایش کرده و می‌گوید او امسال تابستان بهترین تصمیم ممکن را گرفت و به سیتی ملحق شد.
هواداران سیتی بعد از پیروزی درخشان تیم‌شان مقابل یونایتد به ستایش از مانوئل آکانجی پرداخته و می‌گویند خرید او با قیمت ارزان بهترین عملکرد سیتی در بازار نقل و انتقالات بوده است.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 4-2 منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس گفت سیتی مشکلاتی دارد. او در عین حال از درخشش ارلینگ هالند ستایش کرد.
ادی هاو، سرمربی نیوکسل، بعد از تساوی 3-3 مقابل منچسترسیتی از بازیکنانش ستایش کرد و گفت تیم او در مقابل سیتی فوتبالی در کلاس جهانی انجام داده است.
خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی، که در جریان شکست تیمش مقابل لیورپول در کامیونیتی شیلد تک‌گل سیتی را به ثمر رساند از لیورپول ستایش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ