دادستانی اسپانیا با ارسال کیفرخواستی به دادگاه برای لوئیس روبیالس، رئیس سابق ‏فدراسیون فوتبال این کشور خواهان محکومیت حبس دو سال و نیمه شد. ‏
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
اخیرا آمار‌هایی در خصوص میزان صادرات نفتی در سال ۲۰۲۲ میان کشور‌های مختلف نفتی ارایه شده که در این جدول عربستان ۶ برابر ایران درآمد داشته و عراق هم دو برابر و نیم ایران نفت فروخته ست. بر اساس آمار‌ها ایران از منظر درآمد سرانه، قعرنشین این جدول است.
مهرداد حمداللهی گفت: در دو ماه و نیم در سطح کشور ۱۱۵ میلیون تن کالا با اسناد حمل جابه جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۵ درصد افزایش داشته است.
از یک سال و نیم پیش پرونده‌ای برای تعقیب اعضای «هسته جاسوسی موساد علیه ایران» در دادستانی استانبول باز شد که دو ماه پیش به بازداشت سرحلقه این «هسته» انجامید.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس گفت: اگر سال ۹۹ نصف منابعی که در آن فاصله ۵ تا ۶ ماه وارد بازار سرمایه شد را می‌توانستیم به بازار اولیه منتقل کنیم، یعنی وارد شرکت‌ها می‌شد و به طرح‌های تولیدی تبدیل می‌شد، می‌توانستیم بعد از دو سال و نیم که الان در آن هستیم، شاهد به ثمر نشستن آن سرمایه‌گذاری‌ها باشیم و سود شرکت‌ها افزایش پیدا می‌کرد و رشد اقتصادی خوبی هم داشتیم.
باشگاه سائوپائولو برزیل اعلام کرد که روجریو سنی پس از دو سال و نیم حضور در این سمت، برکنار شده است‌.
فدراسیون جهانی والیبال مقدار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته را هفت و نیم میلیون دلار عنوان کرده است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
فدراسیون جهانی والیبال هفت و نیم میلیون دلار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
چرا دستگاه تبلیغاتی دولت سیزدهم یک سال و نیم دولت رئیسی را با یک سال و نیم آخر دولت روحانی مقایسه می‌کند؟ آیا نمی‌دانند چنین مقایسه‌ای غلط است و هر ماه را باید با ماه مشابه در سال‌های قبل مقایسه کرد؟ برای مثال مقایسه میان سال نخست دولت رئیسی در دولت سیزدهم با سال نخست دولت روحانی در دولت یازدهم. اما هدف از چنین اقدام غلط و خلاف علم آمار از سوی دولت سیزدهمی‌ها چیست؟ آیا می‌خواهند یکدست سازی قدرت را قرین موفقیت بدانند؟
مدافع نیم فصل اول تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی دو سال و نیمه به تیم سپاهان اصفهان پیوست.
مدافع نیم فصل اول تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی دو سال و نیمه به تیم سپاهان اصفهان پیوست.
وینگر مهاجم ۲۷ ساله برزیلی با عقد قراردادی به مدت دو و نیم سال به عضویت تیم سپاهان درآمد.
فران سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی، اطمینان داد که پپ گواردیولا حداقل تا دو سال و نیم دیگر از سیتی نخواهد رفت.
اسناد تازه منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سرخپوشان پایتخت در سه سال اخیر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمدزایی داشته‌اند.
کریستیانو رونالدو در طی دو و نیم سال حضور در عربستان از باشگاه النصر ۵۰۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.
روزنامه مارکا ادعای اخیر خود در مورد انتقال رونالدو به النصر عربستان را تکرار کرد و گفت که فوق ستاره پرتغالی از اول ژانویه در این باشگاه بازی خواهد کرد.
منابع خبری منطقه کردستان عراق خبر دادند که ترکیه طی دو سال و نیم گذشته ۵۸ مقر نظامی در مناطق کوهستانی این منطقه ایجاد کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: انتصابات متزلزل جز ضرر هیچ فایده‌ای ندارد؛ لذا درخواست داریم که بررسی‌ها به گونه‌ای انجام شود که در دو سال و نیم مفید باقی مانده، تغییرات مکرر نداشته باشیم.
وزیر دفاع گفت: خدمات وزارت دفاع در سال ۱۴۰۱ در تولید محصول و خدمات غیرنظامی در بخش غیردولتی رشد 2.5 برابری داشته است.
هواداری ها به نسبت فصل گذشته میانگین سنی بازیکنان خود را بیش از دو سال و نیم کاهش دادند.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.
حادثه برای اتوبوس کربلا - مشهد در سبزوار
در این دو و نیم سال فرصتی برای جام جهانی 2022 قطر نیست و هر فردی که رئیس شود دو ماه بعد تیم ملی باید در قطر بازی کند.
چطور می‌شود فردی با 600 هزار یورو قرارداد سالانه، قراردادی دو میلیون و 230 هزار یورویی می‌بندد که برای سه و سال نیم حدود هشت میلیون یورو می‌شود؟!
با توجه به سرعت بخشی به فرآیند تولید و عرضه خودرو و همچنین واردات خودرو در یکی دو ماه آینده، پیش بینی می‌شود در نیم سال دوم شاهد تعادل نسبی در سمت عرضه و تقاضای خودرو باشیم؛ اتفاقی که یکی از نتایج مثبت آن تعدیل قیمت‌ها و حذف دلالی از بازار خودرو خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ