عضو شورای شهر تهران گفت: انتصابات متزلزل جز ضرر هیچ فایده‌ای ندارد؛ لذا درخواست داریم که بررسی‌ها به گونه‌ای انجام شود که در دو سال و نیم مفید باقی مانده، تغییرات مکرر نداشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نشست شورای عالی نظامی ترکیه به ریاست رئیس‌جمهور اردوغان، انتصابات جدیدی در نیروهای مسلح این کشور انجام شد.
طی احکامی جداگانه معاون پژوهشی و سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.
مسئولان جدید کاخ سعدآباد در حوزه موزه‌ها، واحدهای اداری و امنای اموال منصوب و طی مراسمی معارفه شدند.
به این ترتیب با حکم علیرضا زاکانی معاونان فرهنگی اجتماعی، برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری، شهرسازی و معماری، مالی و اقتصاد شهری و امور مناطق در سمت خود ابقا شدند.
انتصابات جدید در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و سرپرست مرکز نوآوری هلال احمر با حکم رئیس جمعیت هلال احمر منصوب شدند.
نوشاد عالمیان اخیرا از کسب سهمیه جهانی بازماند با این حال بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز شده تا به قول رئیس فدراسیون، شانس ایران برای تکرار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی محفوظ بماند.
نوشاد عالمیان اخیرا از کسب سهمیه جهانی بازماند با این حال بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز شده تا به قول رئیس فدراسیون، شانس ایران برای تکرار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی محفوظ بماند.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، انتصاب‌های جدیدی در فراجا صورت گرفت.
سردار "مهدی معصوم بیگی" با بیان اینکه انتصاب‌ها در مجموعه انتظامی کشور فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است اظهار داشت: با حکم سردار "احمدرضا رادان"؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از مدیران سطح یک فراجا در مشاغل مدیریتی جدید منتصب شدند.
حبیب‌الله شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: فقط پسرم «معراج» در هیئت مشغول به کار است، او عصای دستم است.
رییس کل بانک مرکزی در احکام جداگانه، معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست مدیریت کل حوزه هیات عامل بانک مرکزی را منصوب کرد
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره انتصابات در شهرداری و واگن‌های اجاره‌ای ارائه داد.
وزیر ارتباطات با صدور احکامی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب وکارها و عضو هیأت مدیره شرکت ملی را پست را منصوب کرد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: متأسفانه در انتصابات وزارت صمت به مسئله شایسته سالاری توجه نشده است و برخی از افراد بدون سابقه کار و با فامیل بازی وارد این وزارتخانه شده اند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: متأسفانه در انتصابات وزارت صمت به مسئله شایسته سالاری توجه نشده است و برخی از افراد بدون سابقه کار و با فامیل بازی وارد این وزارتخانه شده اند.
وزیر امور خارجه کشورمان مدیران کل حقوق بین‌الملل و اقتصاد مقاومتی را منصوب کرد.
«لیز تراس منتخب رای مردم بریتانیا نبوده بلکه وی درنتیجه یک انتخابات درون حزبی، قدرت را به دست گرفته است. او بیش از آنکه خود را مدیون رای مردم بداند، مدیونِ اعضای حزب محافظه کار و مخصوصا شرکت‌های بزرگ انرژی در بریتانیا است و همین مساله موجب شده تا سیاست‌هایی را جهت کسب رضایت آن‌ها دنبال کند. سیاست‌هایی که تاثیرات به شدت مخرب خود را در یک دوره زمانی کوتاه به وضوح نشان داده‌اند و موقعیتِ دولت لیز تراس را هم کاملا متزلزل کرده‌اند.»
پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از تغییرات شبانه زاکانی، تغییر مدیرعامل سازمان بهشت زهرا بود. او سعید غضنفری را برکنار و محمد‌جواد تاجیک را به‌عنوان مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) منصوب کرد. تاجیک پیش‌از‌این به‌عنوان مشاور و دستیار شهردار تهران فعالیت می‌کرد و یکی از اعضای هیئت‌مدیره سازمان بهشت زهرا (س) بود.
شهردار تهران گفت: توانمندی اهمیت به سزایی دارد و ما توانمندی را قربانی توجه به انتصابات درون شهرداری نمی‌کنیم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در احکامی جداگانه سرپرست دفتر حقوقی سازمان و مشاور رسانه ای رئیس سازمان را نصب کرد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی عملکرد دولت ها بیانگر این است که ما در اجرای عدالت واقعی اما و اگرهای فراوان داریم.
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته شاهد تداوم روند افزایشی شاخص ارزی بودند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار متشکل ارزی به کانال بالاتر صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ