فدراسیون جهانی والیبال هفت و نیم میلیون دلار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و ۸۰۰ خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.
مطابق رأی دیوان عالی کشور در مورد حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تأیید و ابرام قرار گرفت. همچنین دادنامه صادره در خصوص بزه پولشویی با اصلاح مقدار و عوائد مشمول جریمه، مستندا به بند الف ماده ۴۶۹ قانون آئین دادرسی کیفری نیز ابرام شد.
دیوان عالی کشور اعلام کرد: مطابق رای دیوان عالی در خصوص حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تایید قرار گرفت.
طی هفته ای که گذشته قیمت طلا و سکه تمام همچنان روند نزولی خود را حفظ کرد و از آن طرف قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی ثابت ماند. همچنین حباب سکه در بازار ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان است.
وکیل پیشین کارگران هفت‌تپه به اتهام «اجتماع و تبانی برای اقدام علیه امنیت داخلی کشور» و «تبلیغ علیه نظام» به یک سال و نیم حبس محکوم شده‌است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هفت و نیم میلیارد ریال گندم احتکار شده در میامی خبر داد.
فدراسیون جهانی والیبال مقدار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته را هفت و نیم میلیون دلار عنوان کرده است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
فدراسیون جهانی والیبال هفت و نیم میلیون دلار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال 2023 در نظر گرفته است.
از زمانی که آندره استراماچونی مربی ایتالیایی در استقلال مشغول به کار شد تا امروز مدیریت این باشگاه هفت بار تغییر کرد اما هیچکدام نتوانستند بدهی او را در سه سال و نیم گذشته پرداخت کنند.
تا ساعاتی دیگر ۵ ایستگاه کارگر، لاله، تقاطع میدان ولی عصر(عج)، تقاطع هفت تیر و ورودی ایستگاه مدافعان سلامت به طول ۱۱ و نیم کیلومتر افتتاح می شود که امید است ترافیک تهران را بهبود بخشد.
شاید ملموس‌ترین و جدی‌ترین خبر هفته جاری، گذار قیمت دلار از ۵۰۰ هزار ریال (۵۰ هزار تومان)، گذار نرخ سکه از ۳۱ میلیون تومان و رسیدن نرخ طلای ۱۸ عیار به حدود دو و نیم میلیون تومان بود. رکودزنی‌های جدید بازار ارز و طلا، به کانون برای واکنش‌های گسترده کاربران فضای مجازی، رسانه‌ها و افکار عمومی تبدیل شد
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده قتل زن اهوازی گفت: اولیای دم متوفی گذشت کردند؛ جنبه عمومی این قضیه متهم ردیف اول به تحمل هفت سال و نیم تحمل حبس محکوم شده است.
یکی از برادران مونا می‌گوید: «مونا کلاس اول بود. اول آبان ماه ساعت ۶ و نیم صبح وقتی با یکی دیگر از خواهرنم به مدرسه می‌رفت این اتفاق برایش افتاد و یک تیر به «شاهرگ» مونا برخورد کرد. چون صبح زود بود کسی آنجا نبود. مدرسه‌شان شش، هفت کوچه با خانه ما فاصله دارد. وقتی این اتفاق افتاد خواهرم به ما خبر داد و ما هم او را به بیمارستان رازی رساندیم. مادرم فقط گریه می‌کرد. الان هم من و برادرانم کار می‌کنیم و مخارج خانه را می‌دهیم.»
پنج بازی دیگر از هفته پایانی نیم فصل اول به شدت مورد اعتراض بازیکنان و مربیان تیمها قرار دارد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین بازی نیم فصل امیدوار به کسب دومین یپروزی پس از انتخاب ادسون تاوارس است.
با برنامه ریزی سازمان لیگ، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال 29 دیماه آغاز خواهد شد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر را معرفی کرد.
برنامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
یک مرکز حقوق بشری در یمن از شهادت ۱۸ هزار و ۱۳ یمنی در جریان تجاوز ائتلاف سعودی علیه این کشور طی هفت سال و نیم گذشته خبر داد.
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه مشکل کمبود آنتی بیوتیک تا اواخر هفته رفع می‌شود و گفت: طی هفته‌های آینده میزان تولید سرم یک و نیم میلیون عدد افزایش می‌یابد و تا پایان سال صادرات خواهیم داشت.
پختن شام نباید دلهره آور یا وقت گیر باشد. با چند ماده مفید، چندین وعده غذایی سریع و سالم را می‌توان در نیم ساعت درست کرد.
هفت کشور از قدرتمندترین کشور‌های جهان در آخرین تلاش خود برای مهار بخش حیاتی انرژی روسیه تاکتیک کنترل قیمت را مورد استفاده قرار می‌دهند. اثربخشی این تاکتیک مورد بحث و مناقشه است و برخی از اقتصاددانان نگران هستند که این اقدام ممکن است پیامد‌های و وخیمی به همراه داشته باشد.
نخستین دوره مسابقات پارکور بانوان باشگاههای کشور با قهرمانی تیم تهمتن فارس در ساری پایان یافت.
سه هفته دشوار پرسپولیس در نیم فصل اول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ