اخیرا آمار‌هایی در خصوص میزان صادرات نفتی در سال ۲۰۲۲ میان کشور‌های مختلف نفتی ارایه شده که در این جدول عربستان ۶ برابر ایران درآمد داشته و عراق هم دو برابر و نیم ایران نفت فروخته ست. بر اساس آمار‌ها ایران از منظر درآمد سرانه، قعرنشین این جدول است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان با پیروزی مهم برابر مراکش در آستانه صعود به مرحله بعدی مسابقات جهانی بیرمنگام قرار گرفت.
ایران، هنگ‌کنگ را زیر ۱۶ در سه ست برد
ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ایران یکی از بهترین و قدرتمندترین‌هاست و در دوره گذشته قهرمان شده است. امیدوارم در فینال با این تیم روبرو شویم.
با توجه به اختلاف ایجاد در روز نخست، به نظر می رسد ایران فاصله چندانی تا قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان ندارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران به‌رغم تحریم‌های گسترده پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه علمی، فناوری و صنعتی داشته است، گفت: ایران به عنوان کشوری فناور آماده تبادل دستاوردهای خود با کلمبیاست.
رئیس جمهور گفت: سوابق روابط ایران و پرو حاکی از آن است که دو کشور همواره علاقمند به گسترش همکاری‌های فیمابین بوده‌اند.
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران در ۱۰ سال گذشته در تولید علم از رتبه ۲۶ به رتبه ۱۵ جهان رسیده است، گفت: در زمینه پژوهش‌های فناوری هم از رتبه ۱۲۰ جهان به رتبه ۵۳ صعود کرده ایم.
دولت بایدن به علت تغییر در موقعیتش از جمله موضوع رقابت‌های انتخاباتی و مسئله پیش‌آمده برای رابرت مالی، آمادگی خود را برای ورود محتوایی به مذاکرات احیای برجام هر روز بیشتر از دست داده است؛ ما فاصله بسیار زیادی تا رفع تحریم‌ها داریم؛ بنابراین شرایط محیط همیشه ثابت نیست و اینطور نیست که هرگاه ما اراده به رفع مشکل کنیم اجابت شود؛ فرصت‌سوزی نباید کرد.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: پیش بینی من این است که تیم‌های ملی ژاپن و ایران را در فینال ببینم چون این دو تیم، یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بالاتر هستند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از دستیابی متخصصان کشورمان به فناوری موتور‌های رم‌جت خبر داد و گفتنی است از این نوع موتور در ساخت موشک‌های کروز سوپرسونیک استفاده خواهد شد.
مجتمع آب سنگین خنداب (اراک) یکی از تأسیسات بزرگ هسته‌ای کشور در ۷۵ کیلومتری شمال غرب اراک و در ۵ کیلومتری شهر خنداب است. کار ساخت این مجتمع از سال ۱۳۷۷ آغاز و تمامی مراحل طراحی و اجرای آن توسط متخصصان ایرانی انجام و در سال ۱۳۸۵ مورد بهره برداری قرار گرفت.
ارومیه - سفیر چین در ایران با اشاره به اینکه در بهترین زمان همکاری بین ۲‌ کشور قرار داریم، گفت: امیدواریم با راهبری روسای جمهور ۲ کشور، روابط بین‌ کشورها بسیار بیشتر از گذشته ارتقا یابد.
ایران در تیراندازی قهرمانی جهان چندم شد؟
مراسم برترین‌های فوتبال آسیا آبان ماه در دوحه، پایتخت قطر، برگزار می‌شود.
مدافع ایرانی فوتبال انگلستان بعد از تحمل دو شکست پیاپی روزهای خوبی را همراه تیمش سپری نمی‌کند.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید تا جایگاه نهایی 16 تیم شرکت کننده مشخص شود.
قهرمان فصل گذشته جام حذفی فوتبال کشور با تغییر سرمربی هم نتوانست مسیر ایده آلی در فصل جاری فوتبال ایران داشته باشد و با جایگاهی نزدیک به قعر جدول به کار خود پایان داد.
ستاره ایرانی السیلیه نقش اول پیروزی مهم تیمش در راه بقا در لیگ ستارگان را داشت.
دستیاران ایرانی و پرتغالی ساپینتو استقلال را در مسیر پیروزی مقابل حریف قعرجدولی خود هدایت کردند.
مهرداد محمدی با هت تریک در دیدار برابر الشمال، تک ستاره السیلیه در دیدار امشب بود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هشمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
تنها نماینده‌ استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه‌ برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.
تیم‌ملی ایران بدون امتیاز و تفاضل منفی چهار در قعر جدول گروه دوم جام جهانی قرار گرفت.
پویتیرز در ادامه روند ناامید کننده خود با نتیجه ۳-۲ برابر نانت شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ