اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیه قصد دارد از آوریل ۲۰۲۴ پروازهای گردشگری به مقصد سوریه را از سر بگیرد.
بذرپاش گفت: سرمایه‌گذاری خودروسازی‌های ایران در سوریه با وقفه دچار شده بود که تسهیلات خوبی از سوی سوریه برای این دو شرکت خودروسازی در نظر گرفته شد تا این دو شرکت با رعایت استانداردها و مقررات سوریه تولید خود را ازسر بگیرند.
با تشدید اعتراضات،رهبر جریان اپوزیسیون در کنست رژیم صهیونیستی با انتشار توییتی خواستار مسکوت گذاشتن لایحه جنجالی اصلاحات قضایی نتانیاهو به مدت 18 ماه برای از سرگیری مذاکرات برای اصلاح آن شد.
مهم‌ترین اقدام در جهت تبدیل شدن به یک بازیگر مهم منطقه‌ای در تجارت گاز، تعاملات بیشتر با کشورهای مختلف است. این رویکرد با واردات حداکثری و صادرات حداکثری گاز رقم خواهد خورد و به همین دلیل از سرگیری واردات گاز از ترکمنستان یک اقدام مهم در بازطراحی نقش ایران در تجارت انرژی منطقه است.
کمتر از یک ساعت پس از پایان آتش‌بس یک‌روزه میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور، درگیری‌ها از سر گرفته شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی به ما رسیده است، احتمالا به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
یک منبع آگاه به روند مذاکرات ایران و عربستان درباره اهمیت عادی‌سازی روابط دو کشور می‌گوید: توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط رسمی دو کشور، محصول یک روند حدودا ۲ ساله است. هرچند که دو طرف در بیانیه مشترک بر توسعه و تعمیق روابط دوجانبه در همه حوزه‌ها تاکید ورزیدند، اما تاثیرات از سرگیری رابطه رسمی دو کشور فراتر از مناسبات دوجانبه، تاثیرات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خواهد بود.
اگر چه هنوز سرمربی تیم ملی مشخص نشده اما زمان از سر گیری دوباره تمرینات تیم ملی مشخص شده است.
نخست وزیر عراق درباره تاثیر وضعیت سوریه بر عراق گفت: وضعیت امنیتی در سوریه از جمله وجود اردوگاه الهول و زندان‌هایی که تعداد زیادی از تروریست‌ها را در خود جای داده است، چالشی برای عراق است،
«فواد حسین» وزیر امور خارجه عراق به رسانه‌های سعودی گفت که «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان به زودی برای گفت‌وگو درباره از سرگیری مذاکرات بین ریاض و تهران به بغداد سفر می‌کند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در اعلام رسمی و علنی آمریکا و ۳ کشور اروپایی درباره مذاکرات چه دیده‌اید که برای از سرگیری مذاکرات اعلام آمادگی کرده‌اید؟! آیا نتیجه مذاکرات را بیرون از آنچه حریف به صراحت بر آن تاکید ورزیده است ارزیابی می‌کنید؟!
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه گفت که کشورش آماده از سرگیری مذاکرات با واشنگتن درباره سوریه است.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه گفت که مسکو آماده از سرگیری مذاکرات با واشنگتن درباره سوریه است.
عضو هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که بیانیه های کشورهای غربی در خصوص یمن تلاشی در راستای افزایش تنش و از سرگیری جنگ در این کشور است.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکایی‌ها در موضع‌گیری‌های رسانه‌ای خود می‌گویند امکان بازگشت به توافق وجود ندارد یا برنامه‌ای برای این کار ندارند پس چرا از طریق واسطه‌ها پیام می‌دهند و چرا از طریق واسطه‌ها بر آمادگی خود برای از سرگیری توافق تاکید می‌کنند.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره تحولات کشورش، ائتلاف متجاوز سعودی را به از سرگیری حملات تهدید کرد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره تحولات کشورش، ائتلاف متجاوز سعودی را به از سرگیری حملات تهدید کرد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره تحولات کشورش، ائتلاف متجاوز سعودی را به از سرگیری حملات تهدید کرد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره تحولات کشورش، ائتلاف متجاوز سعودی را به از سرگیری حملات تهدید کرد.
سازمان هواپیمایی سوریه اخبار منتشر شده درباره از سرگیری پرواز هواپیماهای ترکیه در حریم سوریه را تکذیب کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر ضرورت از سرگیری مذاکرات حول تمدید پیمان دو جانبه استارت نو با آمریکا تاکید کرد.
در این نشست که به درخواست فلسطین و پس از سه روز درگیری در غزه برگزار شد، تور وینسلند، فرستاده صلح سازمان ملل درامور خاورمیانه نسبت به عواقب «ویرانگر» درگیری‌ها در صورت از سرگیری آن هشدار داد و تأکید کرد که آتش بس فعلی "شکننده" است.
دیدار و گفت‌وگوی بلینکن با بورل درباره برنامه هسته‌ای ایران هم‌زمان با از سرگیری مذاکرات وین درباره بسته پیشنهادی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای احیای برجام انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ