از یک سال و نیم پیش پرونده‌ای برای تعقیب اعضای «هسته جاسوسی موساد علیه ایران» در دادستانی استانبول باز شد که دو ماه پیش به بازداشت سرحلقه این «هسته» انجامید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی از اقدامات جدی انجام شده در هفته گذشته، آغاز پایش انبارها در سطح عرضه بوده که تاکنون منجر به کشف بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق شده است.
پریگوژین می گوید: «واگنر در ۱۰ سال گذشته، بر اساس قرارداد توافقی، فقط با پول نقد کار می‌کند و من کاملاً به آن پایبند هستم.»
رئیس کمیته تحقیقات روسیه می‌گوید که جسد بیش از ۱۷۰ نفر که نیروهای کی‌یف طی یک هفته گذشته در لوهانسک کشته‌اند، در گورستانی موقت پیدا شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: مأموران انتظامی کشور طی یک هفته موفق به کشف بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ هزار و ۹۰۰ خرده فروش مواد مخدر شدند.
شرکت بیوفاسه در سال ۲۰۱۴ توسط اسکات مونگویا تاسیس شد. این اقدام پس از کشف وجود زیست‌پلیمری در هسته آووکادو مشابه با پلیمر موجود در ذرت صورت گرفت.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته بیش از یک تُن و ۱۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
سردار امیری گفت: از ابتدای شروع طرح ۲هزار و ۲۸۰ فقره پیامک برای افراد ارسال و ۳۲ دستگاه خودرو به صورت سیستمی توقیف شده‌اند و در این مرحله ابتدا برای فرد از طریق پلیس یک پیامک ارسال می‌شود و چنانچه در همان خودرو برای بار دوم کشف حجاب مشاهده شود خودرو برای ۱۵ روز توقیف سیستمی می‌شود و در مرحله سوم به مدت یک هفته توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
به طور معمول امواج گرانشی بسیار ضعیف هستند و ما باید آشکارساز‌هایی بسازیم که قادر به اندازه‌گیری فواصل کمتر از عرض یک هسته اتم باشند تا امواج گرانشی عبوری از زمین را پیدا کنیم. اما محققان اشاره کرده اند که این امواج گرانشی در جهان اولیه، بسیار قوی شده بودند و حتی ممکن است الگو‌های موج ایستاده را ایجاد کرده باشند؛ که در آن امواج گرانشی حرکت نمی‌کردند و ساکن بودند. مکان‌هایی که امواج در آن قوی‌ترین هستند، مقدار استثنایی انرژی گرانشی را نشان می‌دهند.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی گفت: «از هفته آینده افرادی که کشف حجاب کنند ابتدا تذکر می‌گیرند؛ سپس به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.»
فرمانده کل انتظامی کشور افزود: از شنبه هفته آینده افرادی که در معابر عمومی، خودرو و یا در اماکن تجاری اقدام به کشف حجاب کنند با اسناد و مدارک به محاکم قضایی معرفی می شوند.
جفرسون باهیا، مدافع قد بلند مس رفسنجان، این هفته بهترین بازیکن تیمش در تقابل با نفت آبادان بود.
در ادامه این بیانیه همچنین تاکید شده که این اسناد محرمانه مربوط به دوره فعالیت بایدن به عنوان معاون «باراک اوباما»، رئیس جمهوری وقت آمریکا، پس از بازدید «ریچارد ساوبر»، وکیل کاخ سفید از خانه مذکور در روز پنج شنبه هفته گذشته پیدا شده است.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد، در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است؛ افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنانمان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که در یک ماه اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از میانگین حدود هزار و ۵۰۰ دوز در روز، در هفته گذشته به میانگین بیش از ۹ هزار تزریق در روز رسیده است. افزایش شش برابری که رشد چشمگیری محسوب می‌شود و نشان از درک اوضاع توسط شماری از هموطنان مان دارد که می‌دانند بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹، واکسیناسیون است.
آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی، در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اصفهان با بیان اینکه انجام واجبات و ترک محرمات با چهار نوع فکر انکار، شک، گمان و یقین ممکن است انجام گیرد، اظهار داشت: افرادی خدا و دین را قبول ندارند، اما در ظاهر واجبات را انجام و محرمات را ترک می‌کنند، منافقین هستند.
ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری به شیوه مدرن در نمایشگاه گردشگری، کشف اثر انگشت ۵۰۰۰ ساله در شهر سوخته،متصل شدن چشمه‌علی و بقعه شیخ صدوقی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
امام جمعه مشهد گفت: دیگر نقشه کودتای ۲۸ مرداد دوباره جواب نخواهد داد. در مقابل، این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد نگاه می‌کند. آیا راضی هستید که عفت خود را رها کنید تا آمریکا خوشش بیاید؟
سنتکام (فرماندهی مرکزی نیرو‌های آمریکا در غرب آسیا) در بیانیه‌ای مدعی شد گارد ساحلی و ناوگان پنجم نیروی دریایی این کشور، هفته پیش، محموله‌ای از مواد شیمیایی متعلق به ایران را که در راه یمن بود، توقیف کرده است که محموله کشف شده برای تولید مواد منفجره و مهمات به کار می‌رود.
در فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲، وزارت کشور قطر از کشف و ضبط ۱۴۴ کاپ جام جهانی جعلی در این کشور خبر داد.
می‌گوید تحت تاثیر قرار گرفته و جو گیر شدم. مانتو و روسری ام را در آوردم و شروع کردم به شعار دادن؛ اما حالا پشیمان هستم.
عصر چهارشنبه فردی برای گردش و تفریح به امامزاده داوود رفته بود که ناگهان چشمش به استخوان‌هایی خورد که پای کوه افتاده بود. وی فورا با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران راهی آنجا شدند و موضوع را به قاضی جنایی تهران اعلام کردند. به دستور بازپرس جنایی استخوان‌های کشف شده به پزشکی قانونی فرستاده شد تا با انجام آزمایش تخصصی مشخص شود که متعلق به انسان هستند یا حیوان.
اسناد دادگاهی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند اف‌بی‌آی در جریان بازرسی چند هفته پیش خود از محل اقامت دونالد ترامپ در ایالت فلوریدا بیش از ۱۱ هزار سند و عکس دولتی کشف کرده است.
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به عملکرد گمرک در کشف مواد مخدر گفت: با تلاش همکاران گمرک تنها در هفته اخیر، ۳ محموله بزرگ مواد مخدر به وزن یک هزار و ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ