شبکه الجزیره عصر امروز به برخی مفاد پیشنهادات آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی به مقامات لبنانی در ارتباط با ترسیم مرزهای دریایی میان این کشور و رژیم صهیونیستی اشاره کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجموع این فشار‌ها به نظر می‌رسد که دولت را از یکسو و از سوی دیگر مجلس را به سمت رفع دغدغه منتقدان لایحه حجاب سوق داده است. تا جایی که حتی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس روز پنج‌شنبه در سخنانی با اشاره به افزایش مواد قانونی لایحه عفاف و حجاب به ۶۰ ماده و ابراز امیدواری برای تصویب در مجلس تا ۲ ماه آینده، گفت: مجلس لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب را جوابگوی نیاز‌های جامعه نمی‌داند و به همین دلیل به صورت شبانه‌روزی روی این موضوع کار می‌کند.
جلسه بررسی صلاحیت، برنامه‌ها و اخذ رأی اعتماد به رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از صبح امروز ۹ خرداد ۱۴۰۲در صحن علنی مجلس برگزار شد؛ در پایان جلسه امروز رضا مراد صحرایی توانست از نمایندگان مجلس رای اعتماد برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش را به دست بیاورد.
جلسه رای اعتماد به رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش صبح امروز سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
دکتر برتون توضیح داد: تنها نوشیدن آب‌های بطری شده، می‌تواند تأثیرات مضری بر بدن داشته باشد. به این دلیل که بطری‌های پلاستیکی حاوی مواد شیمیایی مضر هستند و همچنین به اندازه آب لوله‌کشی خالص نیستند. دکتر پیشنهاد می‌کند که آب لوله کشی خود را فیلتر کرده و بطری‌های خود را در خانه پر کنید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رضا مراد صحرایی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیسی در نامه ای به رئیس مجلس، رضا مراد صحرایی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرد.
وزیران خارجه عرب در پایان نشست امروز یکشنبه خود قطعنامه شماره ۸۹۱۴ را صادر کردند.
نشست امروز که در امان برگزار شد با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر بررسی طرح پیشنهاد اصلاح آئین‌نامه اجرایی ماده ۱ قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها برای ارسال به شورای عالی استان‌ها به تصویب رسید.
گرچه شورای قانون اساسی فرانسه در جلسه امروز خود برخی از مفاد طرح پیشنهادی ماکرون را رد کرد، اما ماده‌های اصلی آن از جمله افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال را تایید کرد و این همان چیزی است که خشم معترضان را برانگیخته است.
سال‌هاست که کارشناسان مواد غذایی به مصرف‌کنندگان هشدار می‌دهند که گذاشتن سیب‌زمینی در یخچال خطر ابتلا به سرطان را در افراد افزایش می‌دهد – با این حال، پژوهشگران سازمان‌های استاندارد‌های غذایی اکنون می‌گویند که این ایده منتفی شده است.
دکتر دیوید جنکینز از دانشگاه تورنتو برای کمک به بیمارانش، رژیم غذایی پیشنهاد می‌کند. خوردن این مواد غذایی به عنوان بخشی از رژیم غذایی وگان یا گیاه‌خواری مطلق برای کنترل کالری مصرفی است و شامل پرهیز از چربی‌های اشباع‌شده و نمک می‌شود. این رژیم غذایی سرشار از فیبر و میوه‌ها و سبزی‌هاست.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران به تعهدات بین‌المللی خود آگاه و پایبند است و وفق قوانین و مقررات داخلی و تعهدات بین‌المللی خود، در حوزه‌های مختلف اقدام می‌نماید.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: وظیفه داریم تا پایان سال در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گزارش اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان را ارائه دهیم.
احتمالاً در مورد رژیم غذایی بر اساس گروه خونی مواردی را شنیده‌اید؛ برنامه غذایی که به افراد پیشنهاد می‌کند فقط غذا‌های مفید را بر اساس گروه خونی خود مصرف کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه به برخی مفاد ضدایرانی مندرج در قانون اختیارات دفاع ملی ۲۰۲۳ آمریکا واکنش نشان داد.
مراد ثقفی گفت: پیشنهاد من این است که ما نظر خودمان را بگوییم. برای اینکه بدانیم مردم چه فکر می‌کنند، هم مطبوعات و رسانه‌ها هستند که باید فعال بمانند و پرسش‌ها را مطرح یا جمع‌آوری کنند و به بحث بگذارند و هم ابزار‌های سنجش دقیق و علمی وجود دارند. نظرسنجی کنیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همه بخش‌های تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین به جز مسائل امنیتی باید منتشر شود و در معرض افکار عمومی قرار گیرد.
وزیر امور خارجه ایران گفت: در حال حاضر با تمام توان در حال اجرایی کردن مفاد نقشه راه همکاری‌های بلندمدت ایران و ونزوئلا هستیم.
صبح دیروز جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و... با هدف بررسی راهکارهای حمایت از بازار سرمایه و تقویت حاکمیت شرکتی برگزار شد.
اوضاع میان لبنان و رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ لبنان به میانجی گر آمریکایی درباره ترسیم مرز دریایی ملتهب است و صهیونیستها جلسه امنیتی چند ساعته برگزار کرده و بر تحرکات نظامی خود افزودند.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: عدم رعایت مفاد قرارداد امضاء شده توسط ارمنستان عواقبی به همراه دارد.
متخصص طب سنتی مواد غذایی اعلام کرد: برای رفع نفخ حبوبات و استفاده از آن‌ها حتی برای افرادی که معده نفاخ ندارند هم پیشنهاد می‌شود حبوبات را به مدت ۴ ساعت خیس کرده و در این مدت تا سه بار آب آن را تعویض کنید، سپس به مدت ۵ دقیقه جوشانده و آبکش کنید و نهایتاً در آبی تازه به طور کامل بپزید.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم ضمن اظهار نگرانی از آمار بالای پرونده‎ های غیرفرجامی گفت: پیشنهاد اصلاحات در برخی مواد قانونی را ارائه داده‌ایم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما از مفاد مذاکرات و توافق آگاه نیستم اما توافق هرچه هست حتماً باید به مجلس بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ