صبح دیروز جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و... با هدف بررسی راهکارهای حمایت از بازار سرمایه و تقویت حاکمیت شرکتی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: کاهو، گردو و آبغوره از جمله مواد غذایی پرمصرف هستند که بسته به شرایط نگهداری ممکن است رنگ آن‌ها تغییر کند.
شواهد رسانه‌ای حاکی از آن است که سخنگوی کاخ سفید درباره ارتباط خانواده رئیس‌جمهور آمریکا با کشف بسته کوکائین در کاخ سفید دروغ گفته است.
تروریست‌های جبهه النصره، ۲۰ بسته حاوی مواد سمی نامشخص را، از یکی از پایگاه‌های این گروه تروریستی در غرب شهر جسر الشغور، واقع در حومه ادلب خارج و به محلی نامعلوم منتقل کردند.
سرهنگ رجبی گفت: پزشکان این بیمارستان به علت وضعیت نامناسب وی در اسرع وقت اقدامات پزشکی لازم را انجام دادند، ولی این فرد بر اثر باز شدن بسته مواد مخدر در معده فوت کرد.
رئیس پلیس کرمانشاه: یک مواد فروش که بسته هروئین را بلعیده بود جان خود را از دست داد. در این راستا پرونده ای تشکیل و موضوع در دست بررسی قرار دارد.
سوم خرداد ماه سالروز بسته شدن پرونده عظیم مه آفرید خسروی اختلاسگر سه هزار میلیارد تومانی است.
انفجار بسته جاسازی شده روی ریلی در نزدیکی مرز اوکراین، یک قطار باری روسیه را از مسیر خارج و آن را به آتش کشید.
به دستور رئیس گروه مالی گردشگری و در قالب دومین مرحله از پویش "سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان امسال 5000 بن‌کارت نقدی برای جمعی از مومنان روزه دار مناطق مختلف کشور اختصاص یافت.
توزیع 5 هزار بسته مواد غذایی بین روزه‌داران مناطق محروم در ماه مبارک رمضان
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۶۲ هزار و ۴۶۲ بسته مواد محترقه غیرمجاز و پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در استان خبر داد.
مربیان همچنین به سنجابها آموزش داده اند که چگونه در فضاهای فشرده فشار وارد و مواد مخدر پنهان شده در بسته بندی های محکم را بو کنند.
تبریز- فرمانده انتظامی میانه از کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ناکامی قاچاقچی مواد مخدر برای ارسال محموله مواد از طریق بسته‌های پستی خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی میانه از کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ناکامی قاچاقچی مواد مخدر برای ارسال محموله مواد از طریق بسته‌های پستی خبر داد.
اعتماد نوشت: به گفته نوروزی کارشناس حقوقی، بنا به مفاد منتشرشده از مذاکرات دادگاه محاکمه محسن شکاری، وی چاقو در دست خیابان را بسته و سپس با اسلحه سرد، یعنی همان چاقو یک مامور بسیج را مجروح کرده است. این مقایسه با سوال نوروزی همراه است: «کجای عمل محسن شکاری با آنچه جانیان حمله به مجلس و رژه اهواز و حرم شاهچراغ انجام داده‌اند یکسان یا شبیه و نزدیک است که مجازات‌شان هم یکسان باشد؟» نوروزی تاکید دارد که به فرض محارب بودن شکاری، مجازات محاربه فقط اعدام نبوده و دلیلی برای انتخاب این مجازات نیز وجود نداشته است.
نماینده مردم بابلسر در مجلس درباره طرح وزارت ارتباطات برای حمایت از کسب و کارهای مجازی، گفت: وزارت ارتباطات مفاد بسته حمایتی را اجرا کند و مجلس هم در این زمینه در کنار وزارت ارتباطات است.
نوجوان ۱۶ ساله‌ گفت: با جوانی آشنا شدم که خودروی سواری داشت و گاهی مرا نیز سوار خودرو می‌کرد تا با هم دوری بزنیم، ولی درباره ۲۶ بسته هروئین که از من کشف شده است هیچ اطلاعی ندارم! من آن‌ها را از لابه لای آجر‌های یک دیوار در بولوار توس پیدا کردم و بعد هم توسط ماموران پلیس دستگیر شدم.
پلیس اسپانیا ۳۲ تن مواد مخدر بسته بندی شده در یورش به مزارع و کارخانه های تولیدی در سراسر این کشور را کشف و ضبط کرد.
گروهی از محققان با همکاری ۲ پژوهشگر ایرانی روشی نوین برای فیلم های بسته بندی حافظ محیط زیست ابداع کرده اند.
مدیرکل استاندارد تهران ضمن اشاره به افزایش میزان کم فروشی در برخی از فرآورده‌ها، گفت: ۱۳ هزار بسته از محصولات غذایی و شوینده از نظر وزنی و الزامات نشانه‌گذاری بررسی و آزمون شد.
جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی خطرناک در کیلومتر ۲۴ لاین جنوبی آزادراه زنجان _ تبریز واژگون و موجب بسته شدن این مسیر شده است.
پلیس سوئد در بیانیه ای از کشف و خنثی سازی یک بسته حاوی مواد منفجره در شهر استکهلم پایتخت این کشور خبر داد.
پلیس سوئد در بیانیه ای از کشف و خنثی سازی یک بسته حاوی مواد منفجره در شهر استکهلم پایتخت این کشور خبر داد.
یک فعال سیاسی گفت: برخی به صورت ژنتیکی با برجام مخالفت می‌کنند. حالا ممکن است میان آن‌ها کاسبان برجام هم وجود داشته باشد، برخی نیز مخالف ایدئولوژیک برجام هستند. این گروه فکر می‌کنند هرگونه ارتباط با غرب، قراردادهایی که با غربی‌ها بسته می‌شود، بدون آنکه بدانند مفاد آن قرارداد چیست به ضرر کشور است.
مدافع پورتو زیر پست باشگاه پورتو در خصوص جام گرفتن طارمی عبارت «کنترل کیفیت» را نوشت و توضیح داد که مسئول کیفیت تیم و درست بودن همه چیز را این بازیکن برعهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ