معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیسی در نامه ای به رئیس مجلس، رضا مراد صحرایی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان اعلام کردند بقایای نهنگی را کشف کرده‌اند که نزدیک به ۴۰ میلیون سال پیش میزیسته است، به گفته آن‌ها این نهنگ احتمالا سنگین‌ترین جانوری است که تا به حال روی زمین زندگی کرده است. مدت‌ها بود که نهنگ آبی به عنوان بزرگترین و سنگین‌ترین حیوان تاریخ شناخته می‌شد. گفته می‌شد این موجود حتی از تمام دایناسورهای غول پیکر که در گذشته‌های دور زندگی می‌کردند نیز سنگین‌ وزن‌تر است./خبرفوری
صحرایی مسیر قوی ساختن آموزش و پرورش را هماهنگی اجزای بدنه آموزش و پرورش با یکدیگر عنوان کرد و گفت: اگر در بخش‌هایی از آموزش و پرورش هماهنگ هستیم، هنر مدیران است اما باید این کار به طور سیستمی باشد، لذا نباید با یک انتصاب، هماهنگی از بین برود.
وزیر جدید آموزش و پرورش در شرایطی سکان بزرگترین وزارت‌خانه کشور را به عهده گرفته که این نظام آموزشی با مشکلات قابل توجهی رو به رو است.
وزیر جدید آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای جذب نیروی انسانی گفت: در سال جاری ۱۱ هزار نیروی جدید الورود و ۳۲۰۰ سرباز معلم خواهیم گرفت.
نمایندگان مجلس با ۱۶۷ رأی موافق، ۸۶ رأی مخالف، ۱۴ رأی ممتنع و ۲ رأی باطله از مجموع ۲۶۹ نماینده حاضر در صحن، تصدی وزارتخانه آموزش و پرورش را به صحرایی سپردند.
«رضامراد صحرایی» با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزیر آموزش و پرورش شد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صحرایی در دوران مسئولیتش با جریان‌های مختلف همواره در راه انقلاب و امام ایستادگی کرده و از اصول کوتاه نیامده است و اهل زد و بند نبوده و نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صحرایی در دوران مسئولیتش با جریان‌های مختلف همواره در راه انقلاب و امام ایستادگی کرده و از اصول کوتاه نیامده است و اهل زد و بند نبوده و نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صحرایی در دوران مسئولیتش با جریان‌های مختلف همواره در راه انقلاب و امام ایستادگی کرده و از اصول کوتاه نیامده است و اهل زد و بند نبوده و نیست.
نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: رهبری فرمودند باید به معرفی قهرمانان ملی در مدارس اهتمام ورزید و بر این اساس وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید بگوید چه برنامه‌ای در این زمینه دارد.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: وزیر پیشنهای آموزش و پرورش اشراف لازم به مسائل دستگاه تعلیم و تربیت ندارد و از بدنه آموزش و پرورش نیست.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان به اصلاح نیاز دارد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رضا مراد صحرایی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد
رضا مراد صحرایی به‌زودی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی خواهد شد.
او گفت: در آخرین گزارشی که هفته گذشته دریافت کردم، تعداد مدارسی که با مشکل مسمومیت دانش آموزان مواجه بودند به ۵ مدرسه در کل ایران رسیده بود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مشکلات فرهنگیان را شنید و برای حل برخی از این مشکلات دستوراتی را صادر کرد.
طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند.
پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش وپرورش، سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنیگان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد. تصاویر حضور یوسف نوری در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی را در ادامه مشاهده می‌کنید.
در پی استعفای وزیر آموزش و پرورش، رئیس جمهور با پذیرش این استعفا « رضا مراد صحرایی» را به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب کرد.
در پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنیگان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد.
کارخانه جدید TSMC در منطقه فونیکس، نمایشگاهی برای آن‌هایی است که از تایوان‌زدایی می‌ترسند؛ کارخانه‌ای با گستره‌ای بزرگ در صحرای آریزونا که شبیه یک قلمرو امپراتوری است. این کارخانه قرار است جایی باشد که در سال آینده تراشه‌های چهار نانومتری در آن ساخته شوند و به عنوان پیشرفته‌ترین تراشه‌های ساخته‌شده در آمریکا، برتری چشمگیری در مقابل اینتل ایجاد می‌کنند.
صحرایی گفت: پنج تصمیم کلیدی و کلان در هیئت امنا داشتیم که مصوبه نخست برنامه راهبردی دانشگاه در افق ۱۴۰۶ بود. قبلا برنامه دانشگاه تا افق ۱۴۰۴ را داشتیم که با اصلاحات جدی، به عنوان برنامه جدیدی به تصویب رسید و دارای ۳۰ نشانگر برای پیشرفت آینده نظام تعلیم و تربیت است که موظف به عملیاتی کردن آن هستیم.
وزیر کشور خبر داد که محمدطیب صحرایی به عنوان استاندار جدید کرمانشاه انتخاب شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ