دکتر برتون توضیح داد: تنها نوشیدن آب‌های بطری شده، می‌تواند تأثیرات مضری بر بدن داشته باشد. به این دلیل که بطری‌های پلاستیکی حاوی مواد شیمیایی مضر هستند و همچنین به اندازه آب لوله‌کشی خالص نیستند. دکتر پیشنهاد می‌کند که آب لوله کشی خود را فیلتر کرده و بطری‌های خود را در خانه پر کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس مطالعه جدیدی که اخیراً در مجله NUTRITION منتشر شد، هشت عادت در چارچوب سبک زندگی سالم وجود دارد که می‌تواند به افزایش طول عمر شما تا چندین دهه کمک کند. هر عادت به تنهایی می‌تواند تا حدودی طول عمر را افزایش دهد، اما ترکیب همه این عادات تأثیر چشمگیری در این زمینه دارد.
عادات غذایی خوب می توانند سلامت کودک را برای تمام عمر تحت تاثیر قرار دهند. نتایج مطالعات نشان می‌دهند که مشکلات مرتبط با سلامتی مانند بیماری قلبی و دیابت می توانند از اوایل دوران کودکی آغاز شوند.
چاقی به دلیل سبک زندگی بدون تحرک اتفاق می‌افتد و به سلامت افراد آسیب وارد می‌کند. چاقی عامل خطر برای ایجاد مشکلاتی مثل فشار خون، دیابت نوع ۲، بیماری‌های عروقی، آرتروز آپنه خواب و مشکلات این چنینی است.
اگر پزشکی رژیم غذایی خاص را برایتان تجویز کرده، حتماً باید آن را دنبال کنید. بیمارانی که نارسایی قلبی دارند، حتماً باید از رژیم با سدیم پایین استفاده کنند تا بیماری شان بهبود پیدا کند.
اگر می‌خواهید متابولیسم خود را فعال نگه دارید و از تحلیل رفتن توده عضلانی بدن جلوگیری کنید، مصرف پروتئین ضروری است. ماست یونانی، حبوبات، تخم مرغ، پنیر، ماهی، گوشت‌های بدون چربی و مرغ منابع غنی پروتئین هستند.
کم خوابی یا زیاد خوابیدن با طول عمر کوتاه تر همراه است. با این وجود، دانشمندان دریافته اند که فعالیت بدنی برخی از اثرات منفی عادات ضعیف استراحت را خنثی می کند.
قند یک ماده غذایی التهاب‌آور است. التهاب ناشی از مصرف مواد غذایی شیرین، باعث تشدید برخی مشکلات پوستی مانند اگزما و پسوریازیس می‌شود. اگر دچار هر گونه مشکل التهابی هستید، بهتر است از مصرف زیاد قند خودداری کنید. هم‌چنین مصرف قند و شکر باعث مات یا کدر شدن و کاهش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.
کلید مهار ولع پرخوری در اواخر شب با زندگی سالم و عادات غذایی خوب در طول روز شروع می‌شود. با تغییراتی در وعده غذایی خود خواهید دید که در نیمه شب هوس غذایی کم تری را تجربه می‌کنید.
به گفته محققان، عادات خوب خوابیدن با ریسک کمتر نارسایی قلبی مرتبط است.
بسیاری از نوشابه‌های شیرین و گازدار، مخصوصا انواع سیاه، حاوی اسید فسفریک هستند و به‌راحتی سرعت تجزیه استخوان‌ها را افزایش می‌دهند.
وعده سحری باید تامین‌کننده بیشتر انرژی بدن در طول روز باشد. در وعده سحری، مصرف غذا‌های سبک و مختصر شامل گروه‌های غذایی شیر و لبنیات (مانند شیر، ماست و پنیر)، میوه‌ها و سبزی‌ها، نان و غلات (مانند برنج و نان) توصیه می‌شود؛ غذا‌هایی مانند نان و پنیر و سبزی که یکی از عادات خوب غذایی ایرانیان در این ایام است.
رضا میرزایی این روزها با روحیه خوبی برای رسیدن به شرایط بهتر در استقلال تلاش می‌کند.
مواد غذایی که در طول روز استفاده می‌کنید، تاثیر بسیار زیادی روی سلامتی بدن‌تان دارد.
آبگوشت خوری در زمین فوتبال به نظر می رسد، پدیده ای بود که اکبر میثاقیان در فوتبال ایران آن را باب کرد.
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: انجام کاری که بعضی از بازیکنان ایران قبل از مسابقات انجام می‌دهند در روسیه غیر قابل تصور است!
به جای اینکه هنگام خوردن در گوشی هوشمند خود سیر کنید، به وعده‌های غذایی خود توجه کنید و طعم‌ها را بچشید.
با اینکه اغلب غذا‌های بین‌المللی به سلیقه ایرانیان خوش نمی‌آید، مواردی در آشپزی بین‌المللی است که می‌توان از نظر سلامتی مد نظر قرار بگیرد، مواردی که در بلندمدت از انواع بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی «پیروز» به علت برودت هوای سرد اظهارکرد: پیروز شرایط جسمانی خوبی دارد. از قبل به حضور در فضای باز عادت کرده بود، اما اکنون نیز باید بتواند خود را با شرایط وفق دهد.
مصریان باستان با آسیاب مواد معدنی و ترکیب آن‌ها با دیگر مواد مثل چربی حیوانات برای افزایش چسبندگی و ماندگاری، سایه چشم درست می‌کردند. آن‌ها خود را به رنگ‌های خاصی محدود نمی‌کردند و از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها استفاده می‌کردند.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: بر اساس اخبار واصله از اداره کل حفاظت محیط زیست سمنان و گزارش‌های کارشناسان، حال توله‌ها بسیار خوب ارزیابی می‌شود و یک مرحله بحرانی رشد برای تغییر عادت غذایی را در پیش رو داریم.
پاپو گومز و جولین آلوارز، ستاره های تیم ملی آرژانتین، پس از بازی با استرالیا به زجر کشیدن برای حفظ پیروزی اشاره کردند و اینکه به خوبی می دانند چطور باید با فشارها مقابله کنند.
اقدامات منفی مورد بررسی در این مطالعه شامل شکستن عهد و عدم عمل به قول از سوی همسر، نشان دادن عصبانیت یا بی‌صبری یا انتقاد از شریک زندگی بود.
بازیکنان جدیدی هم که به ما اضافه شدند تأثیر خود را نشان دادند. ما کیفیت خوبی داریم و این گل نخوردن باید عادت شود. هرچند که گل نخوردن هدف اصلی همه تیم‌ها است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره آخرین وضعیت «پیروز» توله پلنگ ایرانی گفت: حالش خوب است. خبر جدید این است که پایش را روی زمین می‌گذارد. در مجموعه پردیسان جست و خیز می‌کند، اما به دلیل این‌که توسط دایه انسانی پرورش پیدا کرده خصوصیات حیوانی کمتر در او نمود پیدا کرده است که کم کم باید به شکار عادت کند که این اتفاق می‌افتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ