وزیر امور خارجه ایران گفت: در حال حاضر با تمام توان در حال اجرایی کردن مفاد نقشه راه همکاری‌های بلندمدت ایران و ونزوئلا هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
یکی از مفاد دستورالعمل تازه آن است که هنگام حضور در بالی به ویژه زمانی که آنلاین هستید و در حال انتشار تصاویر لایو از خود می باشید حق ندارید رفتار تهاجمی داشته باشید و هم چنین نمی توانید از واژگان تند در مورد مردم محلی و بومی آنجا مقام های دولتی و یا سایر گردشگران استفاده کنید. این امر نشان دهنده نقش رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از مشکل در رفتار بد گردشگران است.
رندا شیخ، کارشناس غذا چهار نوع از انواعِ فراوان غذاهای قطری‌ را معرفی می‌کند: مکبوس که نوعی ادویه‌پلو با مرغ یا گوشت است، سالونا که نوعی تاس کباب عربی به شمار می‌رود، مضروبه که پورهٔ مرغ و سبزیجات است، و هریسه که نوعی حلیم است و تهیه‌اش وقت زیادی می‌برد.غذاهای سنتی قطر با تأثیر محصولات مختلف جهان در طول قرون‌ شکل گرفته‌اند. ادویه‌هایی نظیر زنجبیل، بادیان و فلفل سیاه از راه دریا، از شبه‌جزیرهٔ هند به اینجا آمده‌اند. زیره و سیر از کویرِ شام، و لیموی سیاه از عمان می‌آید، و با این‌که اینها در آشپزی قطر جاگیر شده‌اند میل به کشف و وارد‌ کردن ادویه و غذاهای تازه همچنان در کار است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از دستگیری مواد فروشان تا کشف پارچه‌های قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان جزئیات دستگیری سرباند مافیای بین المللی قاچاق موادمخدر از طریق دریا و طراح اصلی نقشه شهادت سرهنگ مرزبان مسعود پرکاس خبر داد.
فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری سرباند مافیای بین المللی قاچاق مواد مخدر و طراح اصلی نقشه شهادت سرهنگ مسعود پرکاس خبر داد.
خواص آووکادو سبب شده است تا این میوه راه ورود خود را به صنایع مختلف دارویی، آرایشی و بهداشتی یافته و نقش مهمی در بین مواد اولیه محصولات این حوزه ایفا نماید. این میوه که در بسیاری از مناطق دنیا نیز برداشت نشده و به عنوان یک میوه وارداتی شناخته می‌شود و خواص اعجاز انگیزی دارد.
موادغذایی‌ای که باعث افزایش خونسازی می‌شوند در غلظت خون نقش دارند، برای مثال مصرف انواع گوشت‌ها، مصرف زیاد جگر و مصرف بیش از اندازه چربی نسبت به سایر موادغذایی تاثیر بیشتری در افزایش غلظت خون خواهند داشت.
بر اساس تحقیقات، ارتباط مستقیمی میان رژیم غذایی و بیماری قلبی وجود دارد و حتی عادات غذایی ما نقش قابل توجهی در سلامت و عملکرد قلب دارند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از دستگیری شرور مواد فروش تا ثبت ۲۷ فقره سرقت که ماموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
فیبرها، ترکیبات مفید در بعضی مواد غذایی هستند که به بهبود عملکرد سیستم گوارش کمک می‌کنند و نقش مهمی در تقویت و عملکرد باکتری‌های مفید روده دارند.
هدف‌گذاری به شما انگیزه و پاسخی می‌دهد تا در برنامه‌های خود متمرکز شوید و به جلو پیش بروید. تعیین اهداف گاهی می‌تواند مانند یک کار دلهره‌آور باشد، به همین دلیل ایجاد یک نقشه راه به عنوان یک راهنما در این مسیر مفید است.
ویتامین ث به مقدار زیاد در اپیدرمیس (لایه بیرونی پوست) و نیز درمیس (لایه درونی پوست) وجود دارد. خواص آنتی اکسیدانی و نقش ویتامین ث در تولید کلاژن به سلامت پوست کمک می‌کند و پوست را سالم نگه می‌دارد. به همین دلیل است که ویتامین ث یکی از ترکیبات مهم و کلیدی در محصولات مراقبت از پوست و محصولات ضدپیری است.
کمر درد مشکل رایجی است که بسیاری از ما بار‌ها آن را تجربه کرده‌ایم. البته بعضی افراد به طور مزمن دچار این بیماری هستند. تغذیه می‌تواند در هر کدام از انواع کمر درد نقش مهمی داشته باشد. به این ترتیب برای کاهش میزان درد به افرادی که دچار کمر درد مزمن هستند توصیه می‌شود رژیم غذایی خاصی در پیش بگیرند.
بادام به‌عنوان منبع غنی آنتی‌اکسیدان‌ها، اسید‌های چرب غیراشباع، منیزیم و مس شناخته می‌شود. این فواید باعث می‌شود بادام در کنار رژیم غذایی سالم به حفظ سلامت سیستم قلبی‌عروقی کمک کند. خوردن بادام در افزایش کلسترول مفید خون نیز نقش دارد که در زمینه سلامت عملکرد قلب و عروق مهم است.
در راستای تحقق برنامه‌های دولت و اجرای مفاد بند ف تبصره هفت بودجه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران‌خودرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را پس از ۱۰ سال توقف، با همکاری ستاد حمل و نقل و سوخت از شهریور امسال از سر گرفته و به این منظور مطابق قانون، ۱۰ درصد از ظرفیت فروش خودروها در طرح های قرعه کشی، به مالکان خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شلیک به مواد فروش در لویزان/ مخمصه اجاره بها/ اخاذی از دختری که می‌خواست پولدار شود/ نقشه عجیب زن جوان برای خروج از کشور/ کلاهبرداری گسترده با ادعای رفع تعهدات ارزی/ ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد/ سرقت ۴۰ مینی بوس و خاور در پرونده باند وزغ/ مرد اعدامی سردسته باند سرقت شد
میشل عون رئیس جمهور لبنان از نقش آفرینی حزب الله لبنان در پرونده ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی، تمجید به عمل آورد.
وی افزود: مواد اولیه موجود بوده و این شرکت‌ها باید در زمان مناسب داروی مورد نیاز را تولید می‌کردند اما متأسفانه دو شرکت دارویی در ارائه اظهارات تخلف کرده و تولیدشان را به بهانه سود بیشتر، در شهریور ماه کاهش داده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تأکید بر اینکه کمک تسلیحاتی به کی یف، اروپا را به طرف نزاع در اوکراین تبدیل کرده است، اعلام کرد که آمریکا در مسیر صادرات مواد غذایی و کود روسیه مانع تراشی می کند.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند، تحقق وحدت در اوضاع کنونی، با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست؛ اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
سن مصرف مواد مخدر به کمترین میزان خود رسیده است. در دهه‌های گذشته جوانی نقطه شروع این سوء مصرف بود، اما حالا نوجوان‌هایی که به مدد کاربری دائم در شبکه‌های اجتماعی علائم بلوغ زودرس را تجربه می‌کنند این میانگین سنی را تقلیل داده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ