عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همه بخش‌های تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین به جز مسائل امنیتی باید منتشر شود و در معرض افکار عمومی قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی با اشاره به توافق اخیر ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان بین دو کشور و آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران تضمین‌های لازم را برای اجرای مفاد تفاهم ایجاد شده، توسط آمریکایی‌ها دریافت کرده است و این روند در چارچوب خودش پیش می‌رود.
رییس جمهور گفت: اجرای صحیح و کامل مفاد قانون اساسی، ضامن استقلال، آزادی، رفع مشکلات مردم، افزایش رضایتمندی و اطمینان و اعتماد عمومی است
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت نفت و وزارت کشور با هدف اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید سوخت حاصل از مواد زائد و استفاده از آن به‌عنوان جایگزین سوخت‌های فسیلی امضا شد.
تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون هنری حوزه هنری و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده فراجا در جریان این سفر علاوه بر ملاقات با مسئولان انتظامی کشور روسیه و مذاکره برای توسعه همکاری‌های پلیسی، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه پلیسی در زمینه مبارزه با تروریسم، قاچاق انسان، مواد مخدر و همکاری علمی پژوهشی پلیسی امضاء خواهد کرد.
رییس جمهور گفت:در این سفر ۳۵ سند تفاهم و توافق با این سه کشور در حوزه های مختلف اعم از انرژی صنعت و معدن و نیروگاه به امضا رساندیم و اساس کار این بود در ابتدا صدور خدمات فنی مهندسی و دوم صادرات محصولات دانش بنیان و سوم تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و چهارم ایجاد بازارهای جدید صورت بگیرد.
وزیران خارجه عرب در پایان نشست امروز یکشنبه خود قطعنامه شماره ۸۹۱۴ را صادر کردند.
گمرک و سازمان غذا و دارو برای تسهیل در تشریفات گمرکی دارو، مواد اولیه و تجهیزات پزشکی راهکارها را در تفاهم‌نامه مشترک بررسی کردند تا ترخیص محصولات سلامت محور از گمرک آسان‌تر شود.
نشست امروز که در امان برگزار شد با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
تفاهم‌نامه همکاری معدنی(اکتشاف، استخراج و فرآوری کانسنگ مواد پرتوزا و عناصر همراه) میان مدیران عامل شرکت‌های سنگ‌آهن مرکزی ایران و سازمان انرژی اتمی با حضور معاون رییس جمهور و ... امضا شد.
تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امروز به امضای سردار مومنی و سردار مرتضی قربانی رسید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران به تعهدات بین‌المللی خود آگاه و پایبند است و وفق قوانین و مقررات داخلی و تعهدات بین‌المللی خود، در حوزه‌های مختلف اقدام می‌نماید.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: وظیفه داریم تا پایان سال در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گزارش اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان را ارائه دهیم.
کنعانی تاکید کرد: همکاری‌های دوجانبه ایران و دولت‌های دیگر در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های متعارف دفاعی، در چارچوب منافع و مصالح مشترک و منطبق بر حقوق و تعهدات بین‌المللی بوده و علیه هیچ کشور ثالثی نیست و آمریکا خود بیش از هر کشور دیگری دارای قرارداد‌های فروش و همکاری‌های نظامی و دفاعی در منطقه است و با استقرار پایگاه‌های متعدد و پرشمار نظامی در منطقه، ریسک صلح و ثبات منطقه‌ای را افزایش داده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه به برخی مفاد ضدایرانی مندرج در قانون اختیارات دفاع ملی ۲۰۲۳ آمریکا واکنش نشان داد.
تفاهمنامه ای ما بین معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران کل میراث فرهنگی استان‌های کرمان و آذربایجان شرقی به امضا رسید همکاری در طراحی سفرهای ارزان از جمله مفاد این تفاهمنامه است.
فرمانده مرزبانی گفت: مرزبانان ۲ کشور ایران و عراق در اوج هماهنگی‌های مرزی مصمم هستند با هرگونه ناامنی، قاچاق مواد مخدر، اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی برخود قاطع کنند.
وزیر امور خارجه ایران گفت: در حال حاضر با تمام توان در حال اجرایی کردن مفاد نقشه راه همکاری‌های بلندمدت ایران و ونزوئلا هستیم.
سرپرست دبیری فدراسیون اعلام کرد که ۷۰ درصد مجموعه وزنه‌برداری به غیر واگذار شده است.
بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای بین موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و اداره کل استاندارد خراسان رضوی استانداردهای مواد غذایی پرمصرف تدوین می شود.
صبح دیروز جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و... با هدف بررسی راهکارهای حمایت از بازار سرمایه و تقویت حاکمیت شرکتی برگزار شد.
اوضاع میان لبنان و رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ لبنان به میانجی گر آمریکایی درباره ترسیم مرز دریایی ملتهب است و صهیونیستها جلسه امنیتی چند ساعته برگزار کرده و بر تحرکات نظامی خود افزودند.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: عدم رعایت مفاد قرارداد امضاء شده توسط ارمنستان عواقبی به همراه دارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما از مفاد مذاکرات و توافق آگاه نیستم اما توافق هرچه هست حتماً باید به مجلس بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ