یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری شیخ بهایی با تکیه بر توسعه فناوری در زمینه مهندسی مواد و متالورژی اقدام به بهینه‌سازی، طراحی و ارائه راه حل در صنایع فولاد و غیر فلزی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالیکه چلسی امشب در بازی مقابل لیورپول با پیراهن بدون اسپانسر به میدان رفت شبکه اسکای نام اسپانسر چلسی که با این باشگاه به توافق رسیده را فاش کرد.
با حل شدن مشکلات حضور مهدی هاشمی نسب در استقلال، او به زودی به کادرفنی آبی ها اضافه می شود.
فابینیو تست‌های پزشکی باشگاه الاتحاد را پشت سر گذاشت.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در "انتقاد به احکامی که برای برخی هنرمندان کشور صادر شده است" توئیتی منتشر کرد و نوشت: «اعلام عمومی مجازات کار در غسالخانه و یا ارائه‌ گواهی سلامت روانی برای متخلفان حجاب ، به جای اینکه مشکل حجاب و عفاف را حل کند، باعث ایجاد چالش‌های مهم‌تر و بیشتری خواهد شد.»
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت:در تلاشیم تا هم حق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ضایع نشود و هم مشکل مدرسه فرزانگان ۴ حل شود.
مشکل سربازی ستاره کلیدی پرسپولیس حل شد
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ضمن اشاره به اینکه صدور ضمانت نامه جایگزینی برای وثیقه جهت اخذ تسهیلات است می گوید که تامین مالی تبدیل به اصلی ترین مشکل واحدهای صنعتی شده است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در خواست پتروشیمی ها درباره اصلاح نرخ خوراک را از طریق ریاست مجلس پیگیری می کنیم؛ هیچ واحد صنعتی نباید تعطیل شود.
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
نامداری گفت: آب سد برای انتقال به تصفیه خانه شماره یک در مدار قرار گرفته و وضعیت آبرسانی به شرایط عادی بازگشته است.
نایب رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری با مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران دیدار کرد.
نوروز سال ۱۳۹۳ برای جلوگیری از ایجاد آلودگی هوا، آلودگی صوتی و بصری و آسیب به بنا‌های تاریخی میدان نقش‌جهان، ورود و تردد وسایل نقلیه به این مکان تاریخی ممنوع شد، ولی با این حال همچنان معضل تردد موتورسیکلت در سطح میدان همچون سال‌های گذشته به قوت خود باقی مانده است. ایجاد سروصدا، خطر تصادف و آسیب به گردشگران و ایجاد فضای بصری نامناسب از جمله مشکلاتی است که تردد موتورسیکلت در این میدان تاریخی به وجود آورده است. از نهاد‌های زیربط از جمله شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متولیان نگهداری از این میدان تاریخی هستند انتظار می‌رود برای حل مشکل تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک جدید خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام کنند.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با تراکتور مشکلات دفاع تیمی پرسپولیس را نشان داد، گفت: با شناختی که از علیرضا بیرانوند دارم می‌گویم او نیاز به تمرکز بیشتری دارد.
مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی پلیمری وزارت صمت گفت: به دلیل کاهش تولید روغن موتور در ۲ واحد اصلی تولیدکننده، با کمبود و افزایش قیمت این محصول در بازار مواجه شدیم که الته به زودی مشکل حل می شود.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از رفع مشکلات به وجود‎ آمده در بیمه درمان امدادگران با انعقاد تفاهم‌نامه جدید با بیمه تامین اجتماعی خبر داد.
آنخل دی‌ماریا، هافبک تکنیکی تیم ملی آرژانتین، مشکلی برای حضور در دیدار با هلند در جام جهانی نخواهد داشت.
مدیران باشگاه استقلال فعلا قصد دارند با نامه نگاری جلوی اقدام قانونی مسئولان سانتاکلارا را بگیرند.
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت ضمن تکذیب نرخ ۸۰ هزار تومانی هر پاکت سیمان، گفت: قیمت هر کیسه ۵۰ کیلویی سیمان در بورس کالا ۳۳ هزار تومان و قیمت هر ۵۰ کیلوگرم فله‌ای ۲۹ هزار تومان است.
اردبیل- نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مشکل دارو هفته آینده حل می‌شود.
به گفته مسئول زمین ورزشگاه شهید کاظمی هر بازی تدارکاتی بیشتر از ده جلسه تمرین روی آن فشار می‌آورد اما یحیی چاره‌ای ندارد
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال با داشتن چند مهاجم هنوز نتوانسته موفق باشد، گفت: مشکل گلزنی استقلال حل نشده و سرمربی این تیم باید هرچه زودتر این معضل را برطرف کند.
تیم ملی تیراندازی اردوی هانوفر آلمان را از دست داد.
مشکل خدمتی محمدحسین مرادمند حل شد و او می‌تواند از هفته دوم در ترکیب استقلال به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ