اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: اعتقاد ما آن است که در قضیه مرتکبان ناهنجاری‌های اجتماعی تا آنجا که ممکن است باید رویه اصلاح را در پیش گرفت.
برخلاف شایعه ای که منتشر شده، ابوالفضل جلالی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.
در دیدار سوپرکاپ بین تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش، بایرن گل سوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اتفاقی که یک فریم تکراری از بازی‌های این تیم محسوب می‌شود.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز همراه سایر ملی‌پوشان ایران با حضور در سفارت بلغارستان برای اخذ ویزا اقدام کرد.
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
در حالیکه چلسی امشب در بازی مقابل لیورپول با پیراهن بدون اسپانسر به میدان رفت شبکه اسکای نام اسپانسر چلسی که با این باشگاه به توافق رسیده را فاش کرد.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
سرمربی کروات پیشین تیم ملی از شرایط حال حاضر خود در عمان رضایت دارد ولی دل‌تنگ ایرانی‌هاست.
مشکل سربازی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با پادرمیانی فدراسیون و تیم ملی فوتبال حل شد.
نایب قهرمان دو دوره جام جهانی ژیمناستیک باکو و آلمان به دلیل اعزام به دوره آموزشی سربازی ممکن است مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان را از دست بدهد.
زره قسمت زیرین بردلی برای مقاومت در برابر مین طراحی نشده است، از این رو با وجود زره سنگین خود در قسمت بالا نسبت به مین ها و بمب های دست‌ساز آسیب پذیر است. و همانند خودروهای جنگی بی‌ام‌پی، بردلی می تواند جوخه های کوچک متشکل از شش یا هفت سرباز را حمل کند.
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
سخنگوی دولت از حل مشکل سربازی قهرمانان ورزشی با قانونی جدید خبر داد.
دولت قطر برای برگزاری بدون مشکل جام جهانی مجبور شده افرادی که از سربازی اجباری معاف شده بودند را به خدمت برگرداند!
دولت قطر برای برگزاری بدون مشکل جام جهانی مجور شده افرادی که از سربازی اجباری معاف شده بودند را به خدمت برگرداند!
در صورت حل شدن مشکل سربازی امین اسماعیل نژاد این بازیکن در فصل جدید برای پیکان به میدان خواهد رفت.
علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم پرسپولیس تهران مشکلی برای همراهی سرخپوشان با فرا رسیدن مهرماه نخواهد داشت.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمت او هیچ مشکلی نداشته و از لحاظ بدنی نیز آماده است و دوری او از ترکیب تنها بخاطر نظر کادرفنی است.
مرادی چیزی حدود ۲۰ روز از خدمتش باقی مانده بود و در این فرصت آن را پشت سر گذاشته و حالا با پایان دوران خدمت سربازی می‌تواند به هوادار برگردد.
وینگر تیم هوادار مشکل سربازی‌اش را حل کرد تا به جمع هم‌تیمی‌هایش برای فصل جدید اضافه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ