به گفته مسئول زمین ورزشگاه شهید کاظمی هر بازی تدارکاتی بیشتر از ده جلسه تمرین روی آن فشار می‌آورد اما یحیی چاره‌ای ندارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- فرماندار میبد از حل مشکل گاوداری‌های این شهرستان با واگذاری زمین و توافق بر سر قیمت آن با دامداران خبر داد.
رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده مجلس گفت: اگر یک درصد زمین‌هایی را که برای ساخت مسکن مفید است به این کار اختصاص دهیم، مشکل مسکن تمام مردم حل خواهد شد.
میکل آرتتا گفت 300 یا 400 نفر داوطلب شده‌اند تا سگ باشگاه را در طول تعطیلات نگه دارند. آرسنال در زمین تمرین خود یک سگ به نام "وین" به معنی برد دارد.
اصفهان- وزیر کشور، رفع مشکل آلودگی هوا را ساده تر از معضل کمبود آب دانست و گفت: تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می‌شود.
رئیس سابق باشگاه اسپانیول، دلیل اصلی هجوم هواداران به زمین و خراب شدن جشن قهرمانی آبی و اناری‌ها را به باشگاه بارسلونا نسبت داد.
رئیس‌جمهور گفت: در کشور مشکل زمین نداریم؛ در شهرهای کوچک امکان ساخت خانه‌های ویلایی هم وجود دارد و در حال ساخت است.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست 3-0 مقابل سویا از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.
بررسی‌های وزارت کشور نشان داد در برخی استان‌ها مشکل تأمین مسکن داریم و زمین‌های دولتی همچنان در اختیار طرح ملی مسکن قرار نگرفته است.
دروازه بان شماره یک استقلال برای حضور در ترکیب این تیم مقابل پیکان مشکل خاصی ندارد.
مشکل اینجا بود که حاکمیت اتحاد شوروی به حدی بسته و رادیکال بودن که افرادی مانند همین آقای پوتین اصلا موافق این قبیل اصلاحات گورباچف نبودند و بر این باور بودند که این اقدامات، آینده سیاسی آن‌ها را دستخوش تغییر قرار می‌دهد و همین نگرانشان کرده بود؛ لذا در برابر گورباچف و بعد از آن بوریس یلتسین صف آرایی و ایستادگی کردند. اما دیگر دیر شده بود.
رئیس شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران در مورد برنامه نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز امسال برنامه به صورت مدون‌تر از سوی شهرداری تهران اجرا شده است، پیش‌بینی می‌شود گزارش سه ماهه‌ای نیز به زودی از سوی معاونان شهردار در خصوص حوزه‌های مختلف کاری خود ارائه کنند.
کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌های پرتغالی‌اش در قطر به زمین نشستند.
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، با مشکل عجیبی در زمینه سرمایه‌گذاری خارج از فوتبالش روبرو شده است.
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، با مشکل عجیبی در زمینه سرمایه‌گذاری خارج از فوتبالش روبرو شده است.
مدیران پرسپولیس در حال مذاکره با شهرداری تهران هستند تا بتوانند مجوز ساخت زمین شماره ۲ ورزشگاه شهید کاظمی را به دست بیاورند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان خوبی در استقلال نیمکت نشین شده اند گفت: ساپینتو بدسلیقگی نکند و از بهترین‌ها استفاده کند.
چیزی که از پرسپولیس انتظار می‌رود نمایش قویتر مقابل حریفان است . گل‌محمدی عقیده دارد تیمش باید در زمین بهتری تمرین کند.
اراک- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زمین مشکل طرح نهضت ملی مسکن نیست، گفت: به دنبال اجرای طرح واگذاری زمین به متقاضیان برای ساخت خانه های ویلایی هستیم.
رشت- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان با اشاره به کمبود زمین به عنوان اساسی ترین مشکل در اجرای طرح نهضت مسکن ملی در استان گفت: ۸۰۳۲ شهروند گیلانی واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است نتیجه تساوی در رقابت با سپاهان عادلانه بوده است.
پرسپولیس در آستانه فصل پاییز با بحران زمین تمرین مواجه شده است.
شوش- طولانی شدن پروسه واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شوش باعث نارضایتی شهروندان شده است و باید وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل ورود کند.
فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۵۲ فروند هواپیمای CV-۲۲ آسپری این کشور به دلیل مشکل در عملکرد کلاچ آنها خبر داد.
«ارائه تسهیلات» یا «زمین» یا مثلا «حضور بدون نوبت در قرعه کشی خودرو» یا «حاشیه امن داشتن برای قرار نگرفتن در تعدیل نیرو» یا همچنین در نوبت استخدام قرار گرفتن، همه احکامی هستند که در قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» دیده می‌شود؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ