نایب رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری با مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال به طور واضح درباره علل تاخیر در ورود VAR به ایران صحبت کرد. او جزییات راهم بر زبان آورد.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه‌سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های آسیایی نیز وجود دارد و باید مسئولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازیهای آسیایی نیز وجود دارد و باید مسوولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
فدراسیون جهانی والیبال در نشست هیات رئیسه خود در جمهوری دومینیکن به مشکل بزرگ تیم ملی ایران ورود کرد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: ایران تنها کشوری بود که در نشست اپسد توانست بندی مبنی بر حل مشکل گرد و غبارها اضافه کند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: محور اصلی بحث در جلسه با روسای فیفا و کنفدراسیون، موضوع رفع مشکل انتقال منابع مالی فوتبال ایران بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید برویم به فدراسیون کشتی یا سوارکاری بگوییم مشکل تیم فوتبال ما را حل کنید!
مهدی تاج با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و انتخاب امیر قلعه نویی پس از کارلوس کی روش گفت: انتخاب قطر نشان داد ما درست رفتار کردیم.
نایب رئیس زنان فدراسیون تیراندازی گفت: مشکل حمل سلاح از شهر دهلی به بوپال تنها مختص تیراندازان ایران نیست و این مشکل برای چند کشور دیگر نیز وجود دارد.
رئیس فدراسیون تیراندازی از مشکل ملی پوشان ایران برای حضور در جام جهانی خبر داد و گفت: هندی ها اجازه حمل سلاح را نمی دهند!
رئیس فدراسیون تیراندازی از مشکل ملی پوشان ایران برای حضور در جام جهانی خبر داد و گفت: هندی ها اجازه حمل سلاح را نمی دهند!
رئیس فدراسیون فوتبال به منظور مذاکره با مسئولان کنفدراسیون آسیا جهت پیگیری مشکل انتقال منابع مالی باشگاه‌های ایران، سفری به محل مقر این کنفدراسیون در مالزی خواهد داشت.
به گفته رئیس فدراسیون شطرنج، این رشته اولین حضور در بازی‌های آسیایی را با ترکیبی متشکل از ۱۰ بازیکن در دو بخش مردان و بانوان تجربه خواهد کرد.
به گفته رئیس فدراسیون شطرنج، این رشته اولین حضور در بازی‌های آسیایی را با ترکیبی متشکل از ۱۰ بازیکن در دو بخش مردان و بانوان تجربه خواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در شرایطی از مشکلات تحریم و پرداخت پول به مربی خارجی به عنوان دلیل گرایش به مربی داخلی برای تیم ملی یاد کرده است که چند باشگاه داخلی مشکلی در این زمینه ندارند.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با فکر و درایت و با توجه به منافع ملی تصمیم درست و برد برد بگیرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اقدام باشگاه الاهلی قطر برای بازگرداندن دو ملی پوش ایران غیر منطقی بود، گفت: کمپ تیم ملی در قطر مثل جام جهانی روسیه نیست اما در فکر ترمیم آن هستیم.
فدراسیون فوتبال به دنبال حل مشکل دو مدافع تیم ملی و بازگشت آن‌ها به اردوی تیم ملی است.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با بیان این‌که باشگاه مس رفسنجان اسناد جدید به فدراسیون ارائه کرد، گفت: تیم مس برای حضور در ادامه لیگ برتر والیبال مردان سال 1401 ایران مشکلی ندارد.
هنوز گمانه‌زنی درباره دلیل استعفای سوریان داغ است. آیا او با علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران به مشکل برخورده است؟
مدیریت باشگاه الاهلی قطر پذیرای هیئت ایرانی متشکل از نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران، کارلوس کی‌روش و دو بازیکن ایرانی این تیم بود.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از تمامی کسانی که پیگیر حل مشکل ویزا بودند تشکر می کنم، ما کار خود را کرده ایم، حالا نوبت شما است.
احسان اصولی سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پرونده اسکوچیچ و تیم ملی به طور کامل بسته شد و هیچ مشکلی از ناحیه قرارداد سرمربیگری او با تیم ملی ایران وجود نخواهد داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل احتمال محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا متوجه تمام تیم‌های ایرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ