رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در خواست پتروشیمی ها درباره اصلاح نرخ خوراک را از طریق ریاست مجلس پیگیری می کنیم؛ هیچ واحد صنعتی نباید تعطیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
معاون رییس جمهوری گفت: به لحاظ حقوقی مشکلی نیست و این موضوع در حال پیگیری است که حل می‌شود.
معاون رییس جمهوری گفت: به لحاظ حقوقی مشکلی نیست و این موضوع در حال پیگیری است که حل می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی مطالب منتشر شده مبنی بر بازداشت رائفی‌پور، گفت: وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های ایران در عربستان سعودی به‌طور جدی پیگیر حل و فصل مشکل پیش‌آمده هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی مطالب منتشر شده مبنی بر بازداشت رائفی پور، گفت: وزارت امور خارجه و نمایندگی های ایران در عربستان سعودی به‌طور جدی پیگیر حل و فصل مشکل پیش آمده و بازگشت وی به کشور است.
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت استقلال حل شد.
پیگیری های خبرنگار مهر از آبفای تهران حاکی از آن است که آب مناطقی که با افت فشار مواجه شده اند تا 24 ساعت دیگر به حالت عادی باز می گردد.
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: تیم نظارت و بازرسی وزارت راه و شهرسازی با قدرت، حل مسائل و مشکلات بخش مسکن را در حوزه اراضی، ساخت و سایر موارد رصد می‌کنند.
رییس قوه قضاییه بر همفکری و مشورت مسئولان برای شناسایی و رفع مشکلات اولویت دار استان کردستان تاکید و عنوان کرد: حل هر مشکلی که از توان استان خارج باشد، با ادله مناسب به قوه قضاییه کشور برای پیگیری اعلام شود.
تاکنون مشکل حق آبه هیرمند حل نشده است. بسیاری از متخصصان و حتی شهروندان اهل سیستان و بلوچستان تداوم این معضلات را ناشی از ضعف دیپلماسی ایران در حوزه پیگیری حق آبه هیرمند و عدم استفاده ایران از فرصت‌ها و امکاناتی که در اختیار دارد، می‌دانند.
معاون گردشگری کشور گفت: از نخستین ساعاتی که مشکلاتی برای برخی از مراکز گردشگری رخ داد با حفظ ارزش‌ها و تضمین سلامت اجتماعی پیگیر رفع آن شده‌ایم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال حل مشکلات منطقه کن هستیم و تلاش می کنیم تمام دستگاه‌های مربوطه را در راستای خدمت رسانی بهتر به اهالی کن و روستاهای سولقان درگیر کنیم.
حجت‌الاسلام عظیمی زندگی‌اش را وقف مردم و تبلیغ کرده است. خودش می‌گوید خیلی از روزها ۲۴ساعته درحال پیگیری مشکلات مردم است و از اینکه مبلّغ است خوشحال است. این گفتگو درباره «تبلیغ» است...
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار بخصوص معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: ستادهای ساماندهی امور جوانان بهترین جایگاه برای پیگیری مشکلات جوانان است.
علی نجفی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع آتش نشانان حاضر شد و در گفتگو با آنان اظهار کرد: مشکل مربوط به مشهد نیست و راه حل آن ملی است. شهرداری از ابتدای سال پیگیری‌های متعددی انجام داده، مسئولین ملی هم قول‌هایی داده اند که امیدواریم زودتر محقق شود. شورای شهر هم موافق این موضوع و پیگیر افزایش حقوق هستند، اما مجوز آن دست شهرداری و شورا نیست.
باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر پرونده مربوط به هافبک دفاعی تیم خود است و امیدوار است این مشکل هر چه زودتر با باشگاه ذوب آهن حل و فصل شود.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از تمامی کسانی که پیگیر حل مشکل ویزا بودند تشکر می کنم، ما کار خود را کرده ایم، حالا نوبت شما است.
معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از رفع اختلاف نظر و توافق میان سازمان مدیریت حمل و نقل و پایانه‌های مسافری و شرکت برق منطقه‌ای و برنامه ریزی برای حل مشکل چندین ساله خبر داد.
وزیر امور خارجه افزود: پیگیری مناسبات دوجانبه و موضوع افغانستان نیز در دستور کار مذاکراتی این سفر است.
دادستان تهران در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های هواپیمایی کشور گفت: پیگیری حقوق مردم و حل دغدغه آنها تا برطرف کردن مشکل ادامه دارد و همه مدیران، این جدیت دادستانی تهران را در نظر بگیرند.
سیاوش یزدانی تمرکز لازم را نداشت و ما به فکر تیم خود هستیم و امیدوارم کمک کنیم مشکلش حل بشود. او بین ما جایی ندارد و پیگیر مسائل خودش است. ما به فکر ملوان و کار تیمی خودمان هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ