مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت ضمن تکذیب نرخ ۸۰ هزار تومانی هر پاکت سیمان، گفت: قیمت هر کیسه ۵۰ کیلویی سیمان در بورس کالا ۳۳ هزار تومان و قیمت هر ۵۰ کیلوگرم فله‌ای ۲۹ هزار تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه عربستانی بابت خریدهای گران قیمت و اروپایی الهلال، ابراز نگرانی کرد.
باشگاه استقلال درصدد به خدمت گرفتن سامان فلاح است.
مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت با بیان اینکه کمبودی در عرضه روغن موتور نداریم، گفت: عرضه در برخی از فروشگاه ها نسبت به قیمت مصوب بالاتر است و ما به دنبال سامان دهی این بخش هستیم.
بازار گوشت مرغ با وجود اخباری مبنی بر توزیع مرغ به میزان کافی و اعلام شماره تماس برای اطلاع رسانی از گران فروشان همچنان نا به سامان بوده و هر کیلو بین ۷۳ تا ۸۵ هزار تومان متغیر است.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
رئیس انجمن سیمان با بیان اینکه سیمان گران نشده و عرضه هم کم نیست، گفت: ما نگفتیم کارخانجات سیمان تعطیل شده اند بلکه گفتیم گاز ۵۴ شرکت قطع شده و تولید با استفاده از مازوت انجام می شود.
رئیس انجمن سیمان با بیان اینکه سیمان گران نشده و عرضه هم کم نیست، گفت: ما نگفتیم کارخانجات سیمان تعطیل شده اند بلکه گفتیم گاز ۵۴ شرکت قطع شده و تولید با استفاده از مازوت انجام می شود.
سرمربی پرسپولیس گفت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کنند نه اینکه باعث تفرقه شود. صدا و سیما باید مشکلات مردم و بحث اقتصادی و آلودگی هوا را مطرح کند و باعث شود مشکلات برطرف شود. علت گرانی و تورم را بجوید و باری از روی دوش مردم بردارد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیافتد.
وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۶ درصدی تولید سیمان در ۹ ماهه ۱۴۰۱ اعلام کرد که حاشیه سازان به‌ دنبال افزایش قیمت‌ها در بورس کالا هستند.
ستون این انقلاب همین مردم هستند که در هشت سال دفاع مقدس و سختی ها همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند متاسفانه مردم در شرایط کنونی با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند. باید شرایط اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند.
آیت الله نوری همدانی، مردم را دومین رکن اساسی انقلاب بیان نموده و اظهار داشتند: بنده در دیدار با مسئولان همواره توجه و عنایت به مردم را گوشزده کرده ام چرا که ستون این انقلاب همین مردم هستند که در هشت سال دفاع مقدس و سختی‌ها همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند متاسفانه مردم در شرایط کنونی با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند. باید شرایط اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند. بخشی از مسئولان در حال تلاش و کوشش هستند، اما باید خدمت رسانی بیشتری به مردم صورت بگیرد
تالار سیمان بورس کالای ایران روز یکشنبه ۶ آذر ماه میزبان دادوستد ۹۶۶ هزار و ۴۶ تن سیمان بود.
جبلی درباره حذف چهره‌های محبوب در میان مردم از صدا و سیما، گفت: چهره‌ها جزء جدایی ناپذیر رسانه‌ها هستند. اساساً رسانه با میدان دادن به چهره هاست که شکل می‌گیرد، اما نکته مهم این است که نباید به یک تعداد محدوی از چهره‌ها وابسته باشیم به طوری که این افراد خاص گمان کنند الی الابد در صدا و سیما حضور خواهند داشت.
زن متهم گفت: برادرم برای پرداخت مهریه همسر سابقش از خانه‌های مردم سرقت می‌کرد، اما یک شب هنگام سرقت بازداشت شد و به زندان افتاد. شاکی پشت شاکی بود که برادرم را شناسایی کرد و رد مال سنگینی به گردن او افتاد. از طرفی هم مهریه سیما را باید می‌داد، ولی مگر چقدر از این دزدی‌ها گیرش آمده بود که هم رد مال بدهد و هم مهریه. من و خواهرم رفتیم از شاکی‌ها رضایت بگیریم، اما آن‌ها پول‌هایشان را می‌خواستند. راه دیگری نداشتیم، با خواهرم فکر کردیم به این نتیجه رسیدیم که ما هم سرقت کنیم.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار برای سفر گران شد، افت ارزش سهام عدالت همسو با نزول شاخص کل، چند نفر سهام بورسی خود را بیمه کردند؟، پالایشی‌ها صدرنشین خروج پول، بیشترین پول حقیقی به کدام نماد‌ها وارد شد؟، سه نمادی که از صف فروش به صف خرید رسیدند!، سهامداران سیمانی بخوانند، افزایش سرمایه ۱۷۵۰۰ درصدی یک نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رکود بخش ساخت و ساز در کنار سرعت نسبتا پایین طرح نهضت ملی مسکن ظاهرا به انباشت تولید مصالح ساختمانی روی دست شرکت‌ها و دلالانی که از سال قبل تا پایان بهار امسال بر طبل گرانی می‌کوبیدند منجر شده است. قیمت سیمان در تابستان نسبت به بهار ۱۵ درصد افت کرد و نرخ آهن و فولاد ثابت ماند.
گرگان- طرح بلندمرتبه سازی در گرگان باید با لحاظ تمامی ضوابط و پیوست های فرهنگی و اجتماعی بررسی و آثار آن در سیمای شهری، مطالعه شده تا از پیامدهای غیرقابل جبران آن جلوگیری شود.
شوک درمانی علاج معضلات سلامت نیست، حداقل در این مسیر باید گام به گام حرکت کرد، با طمانینه، با رصد نتایج، از پله اول ناگهان به پله آخر پریدن قربانی می‌گیرد. سر و دست و پای شکسته عاید می‌کند، شعری نگوییم که در قافیه آن بمانیم، حداقل تکرار نکنیم. کمیسیون قیمت‌گذاری جای قافیه بندی این‌سروده‌ها و بداهه‌ها نیست، ابرکمیسیون‌ها هم نمی‌توانند به این شتاب منطقی سازی قیمت‌ها را سامان دهند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
سیمان تهران: آماده مشارکت در ترمیم و بازسازی بی بی شهربانو هستیم
روزنامه کیهان در ستون گفت‌وشنودش نوشت: آفرین بر آن مرد دلاور و وظیفه‌شناسی که در نیویورک به سلمان رشدی مرتد و خبیث حمله کرده و بوسه بر دست او که با چاقو گردن دشمن خدا را پاره کرده است.
در حالی که وزارت صمت قیمت سیمان را کیسه ای ۵۰ هزار تومان اعلام کرد، اما در بورس کالا ۳۵ هزار تومان کشف قیمت شده و انبوه سازان نرخ آن را کیسه ای ۶۰ و مرکز آمار ۷۰ هزار تومان اعلام کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ