نادری خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رئیسی بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، یک سال این زمانه با یک سال چند دهه پیش متفاوت است، نمی‌توان مردم را به آینده وعده داد و از این سخن گفت که تازه یک سال از عمر این دولت گذشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس با بیان اینکه نگاه آقای قالیباف را در سه سال اخیر از نزدیک دیده‌ام، گفت:  کاش آقای قالیباف به‌جای آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بود. آقای قالیباف خیلی بهتر از بقیه جامعه و جوانان را می‌شناسد. در داستان خودرو ایشان خیلی کمک کرد.
موسوی لارگانی نماینده اصفهان در مجلس گفت: برخی وزارتخانه‌ها استاد ناراضی تراشی هستند. آقای رئیس‌جمهور لطفاً بفرمایید وزارت نیرو با چه استدلالی روزانه نزدیک به ۶ ساعت برق کشاورزان را قطع می‌کند.
نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم.
معین‌الدین سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شاید مجلس انقلابی به لحاظ گفتمان فکری و سیاسی هم راستا با دولت آقای رئیسی است اما به این جمع بندی رسیده که این تیم و کابینه توان لازم را برای عبور از بحران‌ها و ابر چالش‌ها را ندارد.
محمد خوش‌چهره، اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس گفت: در دوران آقای روحانی نیز، فقط در سال های پایانی دیدیم که یک درکی از جنگ اقتصادی پیدا کردند. در مورد دولت آقای رییسی نیز به صراحت می گویم علی رغم اینکه از ابتدا به جنگ اقتصادی اشاره کردند، تاکنون درک درستی از مساله نداشته اند.
فرهاد طهماسبی گفت: در دولت سیزدهم، تیم اقتصادی از همان ابتدا ضعیف چیده شد و متاسفانه مجموعه ناکارآمدی در راس کار قرار گرفتند و از طرفی، رییس جمهور هم به جای ترمیم و اصلاح این تیم، حمایت بیش از اندازه از آن‌ها دارد و پشت‌شان قرار گرفت و با این کار، آقای رئیسی از ضعف حمایت می‌کند.
یک نماینده مجلس گفت: دولت اشتباهات بزرگ و زیادی انجام داده است یکی از اشتباهاتش این بوده که در ارتباط با استفاده از نیرو‌های توانمند و متخصص کشور، کوتاهی کرد و بخش زیادی از این نیرو‌ها را کنار گذاشت. جریانی که به اصرار می‌خواست این دولت بر سر کار بیاید، امور کشور را به دست گرفت و سایر افراد را خصوصا در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها از صحنه خارج کرد.
این نماینده مجلس گفت: آقای رئیس؛ شما دقیقا بفرمایید کجای این دایره قدرتمند و مطمئن قرار گرفته‌اید که به عنوان یک عضو از شورای هماهنگی اقتصادی وارد چنین تصمیم گیری می‌شوید. یا آقای مخبر از کدام پشتوانه نامرئی قدرت بهره می‌برد که صاحب چنین شکوه و عظمتی برای ثروت‌های ملی کشور می‌شود.
این نماینده مجلس گفت: آقای رئیس؛ شما دقیقا بفرمایید کجای این دایره قدرتمند و مطمئن قرار گرفته‌اید که به عنوان یک عضو از شورای هماهنگی اقتصادی وارد چنین تصمیم گیری می‌شوید. یا آقای مخبر از کدام پشتوانه نامرئی قدرت بهره می‌برد که صاحب چنین شکوه و عظمتی برای ثروت‌های ملی کشور می‌شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عملکرد دولت سیزدهم، تصریح کرد: ساماندهی اقتصاد بدون عدالت اجتماعی ممکن نیست؛ عدالت اجتماعی هم به معنای مساوات گرایی نیست.
نقدعلی افزود: آقای رئیس جمهور، چرا باید فروش نفت و میعانات که در این شرایط تحریم به یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه رسیده است، تاثیرش را بر سفره مردم نگذارد؟ این اسکنجبین رونق و فروش نفت و دیپلماسی اقتصادی با همسایگان را زهر بی تدبیری و عدم قاطعیت به کام مردم تلخ کرده است.
نماینده مجلس ششم نوشت: ظرف این مدت که دولت سیزدهم آقای رئیسی روی کارآمده و با دولت و مجلس انقلابی به قولی شاهد حاکمیت یکدست هستیم، ببینید وضع و شرایط اقتصادی مردم به کجا رسیده که قیمت مایحتاج روزانه مردم نسبت به گذشته بسیار بالا رفته است.
روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آن‌ها بودند، به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین اللهی، وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک و در پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
غلامرضا نوری قزلجه گفت: من از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم با توجه به اینکه شورای عالی فضای مجازی الان حوزه اینترنت و فضای مجازی را در اختیار دارد و با مصوبات جدیدی که گذرانده تقریبا اشراف آن کامل شده و ریاستش با رئیس‌جمهور محترم است، برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند.
نماینده مردم تهران گفت: ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم، ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم.
هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: فرزندان ۵۴۰۰ نفر از مسئولان دولت در خارج از کشور هستند. مسئولان ما حقوق و درآمد جمهوری اسلامی را دوست دارند ولی تابعیت کشورهای خارجی را می‌خواهند؛ اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟ آقای رئیسی گفتید اگر وزیری فرزندش تابعیت خارجی داشت خودش هم باید برود مامنتظر اجرا هستیم.
نماینده مردم فیروز آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است رئیس جمهور خودش وزرای ناکارآمد را برکنار کند.
محمودوند خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می‌کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام کنید، این آخرین اخطار وکیل مردم لرستان است و دفعه بعد با اسنادی توضیح می‌دهم که هیچ کس پاسخگو نیست.
بازار سرمایه پس از گذشت چندین ماه جانی دوباره گرفته است. در این بین برخی از افراد با سوءاستفاده از این وضعیت سهم یا سهام خاصی را می‌فروشند و پس از این خرید تنها زیان برای سهامداران باقی می‌ماند.
روز گذشته مورخه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ قیمت طلای جهانی با کاهش مواجه شد و قیمت هر اونس طلا با ۰.۳۰ درصد کاهش به ۱۸۱۱ دلار و ۱۱ سنت رسید. حالا پرسش این است که آیا کاهش قیمت طلا تداوم خواهد داشت؟ وضعیت بازار داخلی طلا چگونه خواهد بود؟
نماینده سابق مجلس نوشت: آقای رئیسی در مصاحبه دیشب مسئولیت هیچ‌یک از اقدامات دولتش را نپذیرفت.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور آیا این فسادها با این حجم عظیم بالاخره نقطه پایانی دارد یا خیر؟ آیا باید نظام اداری، اقتصادی، بانکی و گمرکی ما تا این حد مستعد سوءاستفاده و فساد و بیت‌المال‌خواری باشد؟ اگر در دولت شما هم این بیت‌المال‌خواری‌ها و خبرهای تکان‌دهنده پایان نپذیرد پس چه زمانی پایان خواهد پذیرفت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ