نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
علیرغم حضور ریاست دادگاه و نماینده دادستان و نماینده شاکی وانتظار کافی و طولانی مدت توسط دادگاه و نظر به اینکه متهمه سپیده قلیان با عنایت به توصیه‌های فراوان حاضر به رعایت حجاب و شئونات اسلامی نشد؛ لذا جهت تشکیل جلسه به دادگاه اعزام نشد.
براساس اعلام منابع عبری زبان، جلسه هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی در روز یکشنبه لغو شده است.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با لغو جلسه مجمع استقلال و پرسپولیس در روز سه‌شنبه 16 خرداد مخالفت کرد.
با وجود شایعات مطرح شده جلسه مجمع باشگاه استقلال طبق قرار قبلی صبح فردا برگزار می‌شود.
با اعلام رسمی باشگاه استقلال، مجمع عمومی آبی ها برای انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره لغو شد.
اولین جلسه دادگاه شکایت غول تکنولوژی دومینیون از شبکه خبری فاکس نیوز به اتهام افترا زدن، با توافق دو طرف لغو شد، اما این اتهام هزینه های سنگینی برای شبکه آمریکایی داشت.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از جلسه این کمیسیون برای نظارت بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد.
در حکم صادره از سوی دادگاه در این خصوص آمده است که جلسه استماع «عمران خان» تا ۳۰ ماه مارس سال جاری (پنجشنبه دهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲) به تعویق افتاده است.
در حالیکه قرار بود اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه روز گذشته، بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری را بررسی کنند اما به دلیل غیبت هشت عضو جلسه لغو شد.
جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی با حضور رئیس جمهور لغو شد.
در حالی که قرار بود جلسه دوم بین مهدی تاج و حبیب کاشانی یکشنبه برگزار شود، اما این جلسه بنا به دلایلی لغو شد.
شهریار حیدری گفت: دیوان عدالت اداری نیز در همین هفته تشکیل جلسه داد و رأی که برای لغو فوق‌الاده مناطق جنگی صادر کرده بود را نقض کرد؛ بنابراین فوق‌الاده مناطق جنگی برای استان‌های ذکر شده برقرار است.
مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی خبر از لغو سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران داد.
برای من روشن بود که ترامپ بازیگر است. او آدم عادی نبود. هر لحظه بازی می‌کرد. یک هنرپیشه قابل بود. نگران بودم که خبر دیدار را منتشر کند و بعد بازی را بهم بزند. ما می‌گفتیم که اول دیدار انجام شود و بعد خبرش منتشر شود و خلاصه کار به جایی رسید که گفتند دیدار انجام شود و وسط جلسه، خبرش هم اعلام شود
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از جلسه شبانه به این نتیجه رسیده‌اند که کامرانی فر دلیلی برای لغو انتخابات نداشته است.
جلسه کادر فنی منچستریونایتد در آستانه دیدار این تیم مقابل لیورپول به دلیل نگرانی از خطرات امنیتی لغو شد.
نصراله پژمان فر گفت: پیگیری آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و ساخت ۴ میلیون مسکن قرار بود امروز در جلسه کمیسیون مطرح شود، ولی به دلیل حادثه برای وزیر فعلا به تاخیر افتاد.
ریاست پارلمان سومالی اعلام کرد که جلسه پارلمان امروز در پی افزایش تلفات انفجار در شهر موگادیشو لغو شده است.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل برنتفورد، یک روز استراحت بازیکنان تیمش را لغو کرد و امروز بازیکنان یونایتد را به جلسه تمرین اضافی فراخواند.
رئیس مجلس گفت: درخصوص قیمت‌ها، مصوبه مجلس سبد خانوار و کالابرگ است و همینطور بازگشت قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ و هیچ مصوبه‌ای هم در جلسه سران که بخواهد این قانون را لغو کند، وجود نداشته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه مجلس در خصوص قیمت‌ها مشخص است و هیچ مصوبه‌ای در جلسه سران قوا مبنی بر لغو آن قانون نداشته ایم.
برگزاری ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه که قرار بود صبح امروز، ۲۴ خردادماه، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شود، کنسل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ