ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهرک صدرا در شیراز مراجعه و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج تن از عوامل داروخانه و شهروندان حاضر در آن مکان می‌کند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، در خصوص وضعیت ضارب گفت: پس از این اتفاق فرد ضارب اقدام به خودزنی کرده و به علت شدت جراحات فوت می‌کند.
سردار کیقباد مصطفایی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: برابر رسوم غلط محلی در یک عروسی در تالار منطقه تنگ مهریان یاسوج تیراندازی شد که سهوا به فیلمبردار اصابت کرد.
مدیر آموزش و پروش دشتیاری گفت: این معلم که در این دوراهی، منتظر خودروی عبوری برای رفتن به چابهار بود، بر اثر تیراندازی یک موتورسیکلت که سرنشینانش صورت‌های خود را پوشانده بودند، مورد اصابت چند گلوله قرار می‌گیرد.
رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال با صدور قرار تأمین کیفری، بازداشت و روانۀ زندان شدند و عوامل تیراندازی نیز در مرجع انتظامی تحت‌نظر قرار دارند.
عصر امروز نزاع بر سر جای پارک در شهرک افشین باعث مرگ یک پدر و پسر شد.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد دستگیر شد.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد، دستگیر شد.
جزییات نحوه وقوع این حادثه در دست بررسی است، اما دکتر خسرو چمنی رییس بیمارستان قلعه گنج در مورد وضعیت جسمانی مجروح این حادثه توضیح داد: حال عمومی این دانش آموز مساعد است و خون ریزی دست او بند آمده است.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
یک شاهد عینی جزئیات حادثه تیراندازی به قاسم فتح‌اللهی را روایت کرد.
سازمان امنیت عمومی لبنان جزئیات تیراندازی در فرودگاه بین المللی بیروت را اعلام کرد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری تایید کردند که «نعیم بدیر» جوان فلسطینی در منطقه کفر قاسم (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) پس از انجام عملیات تیراندازی و زیر گیری به شهادت رسیده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که «جنی مجدی عسام زکارنه» دختر فلسطینی در حالی که روی پشت بام منزلش حضور داشته هدف گلوله تک تیراندازان صهیونیست قرار گرفته است.
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۴ سارق قصد سرقت کیف حاوی دلار را داشتند که با مقاومت صاحب کیف مواجه شدند و با سلاح گرم اقدام به زخمی کردن وی کردند و در ادامه سارقان با مشاهده خودروی پلیس با دو موتورسیکلت از محل حادثه متواری شدند.
فرماندهی مرزبانی انتظامی کشور گفت: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را به وسیله دو دستگاه خودرو وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.
نماینده دادستان با بیان اینکه اتهام اصلی متهم محاربه و افساد فی‌الارض و ایجاد رعب و وحشت مردم با سلاح گرم است، گفت: متهم با یک قبضه سلاح گرم «کلت کمری» اقدام به تیراندازی در خیابان طالقانی تهران کرد که منجر به جراحت افسران انتظامی مستقر در محل شد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه و آنطور که شهود روایت کرده اند، در زمانی که مأموران قصد انتقال محیطبان نجفی از مجتمع قضائی کرمانشاه به زندان را داشتند، یکی از اقوام مقتول به سرباز زندان که محیطبان را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در همین زمان، پدر مقتول هم با سلاح گرم که احتمالاً کلاشینکف بوده به سمت محیطبان نجفی تیراندازی و او را به قتل می‌رساند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که شمار صهیونیست‌های زخمی شده به دنبال عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی افزایش یافته است.
محوریت فولاد اکسین در منطقه با صادرات محصولات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ