اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از پیگیری هزینه‌کرد بودجه ترمیم حقوق محیط‌بانان خبر داد.
رئیس جمهور اوکراین در ادامه اظهارات خصمانه و ادعاهای بی‌اساس خود علیه ایران، پیشنهاد تحریم ۵۰ ساله تهران را به مجلس کی‌یف ارائه داد.
اینکه ارگان حزب تندروی اتحاد ملت آشوب‌ها را شکست‌خورده می‌داند، قابل تأمل است. گرچه که هدف آشوب‌ها به استناد سخنان و شعار‌ها و مواضع لیدر‌ها و حامیان «زن، زندگی، آزادی»، نه حل مشکلات اقتصادی یا رابطه بهتر با دنیا، بلکه براندازی جمهوری اسلامی بود. اینکه اصلاح‌طلبان دنبال چسباندن شعار‌ها به عنوان خواسته‌های معترضان (بخوانید اغتشاشگران) هستند، نشانه ضعف جریان اصلاحات است که خود را خالی می‌بیند و دنبال قوی نشان دادن خود از این مسیر است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا برآمده از کینه استعمارگران از این نهاد ریشه‌دار است.
رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در یک مراسم ترحیم دیداری با محمد دادکان داشت.
مجلس ترحیم آن مرحومه، ساعت ۱۶ تا ۱۷ همان روز در مسجد فاطمیه برقرار خواهد بود.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، یکشنبه ۹ بهمن با اسماعیل کوثری، موسی غضنفرآبادی، مصطفی میرسلیم و محمدتقی نقدعلی چهار نماینده مجلس شورای اسلامی که از سوی اتحادیه اروپا تحریم شده‌اند دیدار و گفت‌وگو کرد.
میرسلیم نوشت: ریشه تحریم‌های اتحادیه اروپا در بیچارگی آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی است و نوعی اظهار وجود مضحک است که البته باید عواقب طبیعی و متقابل آن را بپذیرند؛ تحریم نمایندگان مجلس توهین به ‎مردم است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم چند تن از نمایندگان مجلس گفت: این مجلس ذره ای در مقابله با ظلم مماشات نمی کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما در نامه‌ای از وزیر خارجه خواستیم که وفق قوانین موجود، اقدام لازم و سریع برای تحریم متقابل و متناظر شخصیت ها و نهادهای اروپایی را در دستور کار قرار دهد.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه را نشانه ضعف و ترس دشمنان از قدرت و اقتدار این نهاد مردمی دانست.
نمایندگان مجلس در واکنش به تلاش اروپا برای قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، طرحی دوفوریتی را آماده کردند که با تصویب آن نیروهای مسلح کشورهای عضو اتحادیه اروپا از سوی ایران به عنوان تروریست قلمداد می‌شوند
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه بحث تحریم سپاه از سوی اتحادیه اروپایی به خاطر شکست‌هایی است که آنها از ملت ایران متحمل شده‌اند، گفت: اروپایی‌ها باید بدانند تحریم سپاه هزینه‌های سنگینی را برای آنها به دنبال خواهد داشت.
متن پیش رو در شرق منتشر شده و بازنشر آن در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست
آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مجلس خبرگان رهبری در واکنش به تحریم‌ خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: افتخار می‌کنم که اتحادیه اروپا که پرونده آن پر از ستم به مظلومان است اینجانب را در لیست تحریم ها قرار داده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد.
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
مهدی پزشکیان: پدرم عصر پنجشنبه برای شرکت در یک مجلس ترحیم به مسجد رسول الله تبریز مراجعه کرده بود. زمانی که نوحه خوان از حضور پزشکیان به عنوان نماینده مردم نام برد و از او تعریف کرد، فرد معلوم الحالی در داخل مسجد واکنش نشان داد، ولی صاحب عزا اجازه اهانت نداد و او را دعوت به آرامش کرد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای غرب با تحریم جمهوری اسلامی ایران ظلم و جنایت آشکاری به کشورمان می‌کند اما باید بدانند که کشورمان در موضع اقتدار است.
نماینده مردم قم در مجلس گفت:‌ مسئله ای که موجب طولانی شدن مذاکرات شده است نبود تضمین کافی و عدم شفافیت غرب می باشد.
اسدبیگی با قبول پیشنهاد پرسپولیس ریسک بزرگی را قبول کرد، چرا که او دو رقیب سرسخت را بالاتر از خودش در این پست می‌بیند؛ سرلک و کامیابی‌نیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ