نخستین تشکیلات بهداشت و درمان عمومی در ایران کی بنیان نهاده شد؟ خیلی‌ها نمی‌دانند که در عهد ناصری بود و اسمش «مجلس حفظ‌الصحه» بود و حدود ۴۰ سال حتی بودجه هم نداشت!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
سرپرست وزارت ورزش در ادامه روند بازدیدهای میدانی خود امروز در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان حاضر شد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری در جریان آخرین وضعیت ملی پوشان قرار گرفت.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از زمان حضورش در این پست دیدارهای زیادی را با فدراسیون های مختلف ورزشی داشته است.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از علی مرادی رییس سابق فدراسیون وزنه‌برداری عیادت کرد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان در نخستین اقدام خود از دو پیشکسوت ورزش کشور عیادت کرد.
مراسم تودیع و معارفه حمید سجادی در ساختمان وزارت ورزش برگزار شد.
این تصویر جالب و احتمالا عبرت‌آموز از دو چهره ورزشی است که روی پست وزارت ورزش جابه‌جا شدند.
هرچند که بیمارستان‌های دولتی با حداقل هزینه به بیماران دارای بیمه خدمات ارائه می‌دهند، اما این نکته حائز اهمیت است که سیستم سرمایشی در این هوای گرم، آن هم در فضای بیمارستانی بسیار ضروری است؛ و سوال مهم اینکه وزارت بهداشت از چنین محرومیتی خبر دارد؟ اگر در مرکز تهران شاهد چنین اتفاقی هستیم، پس در شهر‌های دور از مرکز و کم‌برخوردارتر چه مشکلاتی دامنگیر بیماران است؟
نام و عکس رابرت مالی از صحه رسمی توئیتری دفتر نماینده آمریکا در امور مربوط به ایران حذف شده است.
دفتر نماینده ویژه در امور ایران وزارت خارجه آمریکا در حال حاضر توسط آبرام پالی، معاون این دفتر اداره می‌شود و امروز درحساب کاربری این گروه در توییتر عکس و نام رابرت مالی حذف و عکس و عنوان پالی گذاشته شد.
حسن روشن یکی از اولین کسانی بود که بیمه ورزشکاران را از طریق وزارت ورزش دریافت کرد.
ایرنا نوشت: بعد از حواشی پیش آمده درباره جابجایی محل نشست خبری وزیرامورخارجه ایران و عربستان به دلیل وجود عکس سردار سلیمانی در سالن، به نظر می‌رسد عکس جدیدی از شهید قاسم سلیمانی در سالن نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در حال نصب است.
هیئتی از مقام‌های طالبان به رهبری امیرخان متقی، سرپرست وزارت خارجه این گروه، به اسلو پایتخت نروژ سفر کرده اند تا در کنفرانسی درباره افغانستان شرکت کنند.
وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
جلسه مجمع عمومی عادی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آغاز شد.
قدیمی‌ترین عکس از «چرخ و فلک» در ایران منتشر شده است. با توجه به تاریخی که در آلبوم وزارت فرهنگ و هنر ذکر شده، این عکس به ۱۱۷ سال قبل یعنی آخرین سال سلطنت مظفرالدین شاه قاجار مربوط است.
وزارت دفاع بریتانیا فاش کرد که نیرو‌های روسی مجبور شده‌اند تنها با "اسلحه و بیل" به مواضع اوکراین حمله کنند.
سرویس امنیتی و اطلاعاتی وزارت دفاع عراق امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از بازداشت فرمانده یگان پدافند هوایی گروه تروریستی داعش در جنوب بغداد خبر داد.
وزارت ورزش شایعه تغییر فتح‌الله‌زاده و برخی اعضای هیات مدیره استقلال را رد کرد.
وزارت علوم اعلام کرد که فردا دانشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ تعطیل خواهند شد.
تکذیبیه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گویی حکایت از آن دارد که نظرات کارشناسی زیر مجموعه‌ی این وزارت خانه یعنی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در انتخاب طرح نهایی لباس تیم ملی فوتبال در نظر گرفته نشده است.
الناز رکابی عضو تیم ملی صخره نوردی ایران پس از بازگشت از کره‌جنوبی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار کرد.
وزارت امور خارجه آذربایجان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حمله مهاجمین ارمنی به سفارت آذربایجان در پاریس، دولت این کشور طی یادداشتی رسما به این اقدامات اعتراض کرده است. یکی از کارمندان سفارت آذربایجان در پاریس، گفت: در حدود ساعت ۱۴.۱۰ (در ۱۸ سپتامبر)، ارمنستانی‌های تندرو به ساختمان سفارت آذربایجان در پاریس حمله کردند. وی با بیان اینکه تظاهرکنندگان شروع به سر دادن شعار‌های توهین آمیز علیه آذربایجان کردند، گفت که آن‌ها با پرتاب تخم مرغ به ساختمان آسیب رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ