نادری خاطرنشان کرد: ما هم معتقدیم بخشی از کسب و کارها در اینستاگرام است اما بحث ما چیز دیگری است مبنی بر این‌که فیلتر به این شکل جواب نمی‌دهد و باید سیاست جدیدی اتخاذ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین اثر تاریخی روستای افجه، قصر ناصری است؛ قصری که گفته می‌شود توسط اعتمادالدوله، صدراعظم ناصرالدین شاه قاجار در شمال روستای افجه ساخته شد. تاریخدانان می‌گویند که ناصرالدین شاه هر سال برای مراسم خاصی در روز مشخصی راهی این قصر در روستای افجه می‌شده است. البته امروز چیز زیادی از این بنای دوره قاجار به جا نمانده و آنچه از آن با عنوان قصر ناصری روستای افجه نام می‌بریم، درواقع پی قصر، دیواری به ارتفاع ۵متر و طول یک متر و انبوهی از آجر‌های قرمزرنگ است.
باشگاه تراکتور شماره پیراهن بازیکنان این تیم را اعلام کرد.
پاکو خمس ترکیب تراکتور برای بازی دوستانه با مس رفسنجان را اعلام کرد.
مدافع سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس برای بازگشت به فوتبال ایران با مشکل عجیبی روبرو است.
عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در واکنش به تذکر این نماینده از احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس سوال کرد که این استیضاح برابر آئین نامه باید به کمیسیون ارجاع می‌شد و آیا این اتفاق رخ داده است که نادری در پاسخ گفت: درخواست استیضاح وزیر کشور به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است.
مدافع چپ ایرانی آلتای حضور ۸۱ دقیقه‌ای در جریان تساوی تیمش مقابل گُزتپه داشت.
نادری گفت: با توجه به اینکه تا قبل از زمان مقرر برای اعلام وصول تقاضای استیضاح در صحن علنی، تعداد امضا‌ها از حد نصاب لازم یعنی ۱۰ امضا کمتر شده بود لذا طبق آیین نامه استیضاح وزیر اقتصاد منتفی و بایگانی شد.
نادری: مسافرین ناراضی از فاصله صندلی ها. خودم تا شیراز درحالت مچاله بودم و مسافران کناری، از درد کمر بخود می‌پیچیدند.
احمد نادری: با وزیر آموزش و پرورش در مورد پرداخت حقوق فرهنگیان صحبت کردم. سازمان برنامه و بودجه می خواهد تمامی مشکلات کشور را با کسر از همین حقوق آخر سال فرهنگیان حل کند.
آلتای اسپور در حضور ۸۸ دقیقه‌ای بازیکن ایرانی خود مقابل آدانا اسپور شکست خورد.
احمد نادری نماینده تهران در مجلس گفت: فیلترینگ فعلی ربطی به صیانت ندارد؛ در چند ماه اخیر در بستر فضای مجازی تحرکاتی رخ داد که به واسطه آن شرایط کشور خاص شد پس در چنین وضعیتی نباید کسی انتظار داشته باشد که دسترسی به فضای مجازی همچون شرایط عادی باشد.
نماینده جدید ایران در ناظری داوری فوتبال آسیا
مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل بُلواسپور است.
نادر قاضی پور گفت: وقتی نامزدی در انتخابات مجلس با کمتر از یک بیستم آرا به مجلس راه پیدا می‌کند دیگر نمی‌توان نامش را نماینده مردم گذاشت. نماینده واقعی مردم کسی است که در زمان انتخابات ۵۰ درصد به علاوه یک آرا را کسب کند تا مردم او را واقعا نماینده خود در مجلس بدانند.
فرد دستگیر شده بامداد روز چهارشنبه، اقدام به آتش زدن درب خانه آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد کرده بود.
نادری خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رئیسی بیش از یک سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، یک سال این زمانه با یک سال چند دهه پیش متفاوت است، نمی‌توان مردم را به آینده وعده داد و از این سخن گفت که تازه یک سال از عمر این دولت گذشته است.
مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل آلتینوردو است.
ترکیب آلتای اسپور با حضور مدافع ایرانی این تیم مقابل باندیرمااسپور اعلام شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است با تجربه بازیکنان آمریکا را شکست داده‌اند.
مدافع چپ ایرانی آلتای در ترکیب این تیم مقابل ساکاریا اسپور حضور دارد.
نماینده ولی‏ فقیه در بنیاد مسکن در پیامی درگذشت آیت‌الله ناصری دولت آبادی را تسلیت گفت.
محوریت فولاد اکسین در منطقه با صادرات محصولات
ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد و یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی نمایند و خود را مرجع معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ