سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اعضای جدید و همینطور رئیس جدید توضیحات مفصلی درباره محتوای این جلسه ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایمان سلیمی امیدوار است نظر جواد نکونام را جلب کند و به ترکیب اصلی استقلال راه یابد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان دغدغه های اصلی رختکن این تیم در جلسه با خطیر گفت: امیدوار به کمک وزارت ورزش و جوانان هستیم.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم‌ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می‌داند.
هافبک تیم پرسپولیس با بیان اینکه پیروزی امروز ما را امیدوار کرده است گفت: حریف ما در هفته های بعد سپاهان است و باید بازیهایمان را با برد به پایان برسانیم.
سید مجتبی حسینی نفرات اصلی تیمش در دیدار با تراکتور را مشخص کرد.
ماریو گوتزه که سابقه بازی در بایرن مونیخ را هم در کارنامه خود دارد، ابراز امیدواری کرد که دورتموند موفق به کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا شود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی به شهادت رساندن سرهنگ دوم " مختار مومنی" و ستواندوم" ابوذر امیدوار" در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد .
مربی ذوب آهن اصلی ترین دلیل‌ عدم نتیچه گیری این تیم را مصدومیت مهره های اصلی می داند.
شیخ دیاباته مهره طلایی پرسپولیس در بازی با زردپوشان صنعت بود که حالا امیدوار به ادامه روند خوبش است.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داوری ها به ضرر استقلال تمام شده است گفت: امیدوارم داوران با ساپینتو مهربان تر باشند.
ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه کشتی تهران در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، گفت: امیدوارم مسئولان جدید هیات کشتی تهران طرح و برنامه اصولی برای بازگشت کشتی تهران به روزهای اوج خود داشته باشند.
شیخ دیاباته امیدوار است با حضور در ترکیب پرسپولیس در دیدار با فولاد، بار دیگر موفق به گلزنی با پیراهن این تیم شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: درباره قراردادها و اردوهای تدارکاتی صحبت کردیم. پلان‌های خودمان را مطرح کردیم که امیدوارم عملیاتی شود.
سرمربی تیم والیبال شهداب ابراز امیدواری کرد که بازیکنان بدون مصدومیت ادامه دهند.
هافبک مس رفسنجان فصل پر نوسانی را تا پایان هفته سیزدهم سپری کرده و امیدوار است در دیدار حساس فردا در ترکیب ثابت تیمش باشد.
مدافع لژیونر تیم ملی ایران امیدوار است همچون دیدار با انگلیس در مسابقه دوم هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
هر 4 دروازه بان ایران امیدوار به حضور در ترکیب اصلی مقابل ولز هستند؛ همین موضوع انگیزه آنها را در تمرینات بالاتر برده است.
تیته، سرمربی برزیل، امیدوار است که حضور دنی آلوس به افزایش کیفیت بازی نیمار کمک کند.
نیشابور ـ استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع اشتغال و مسکن در خراسان رضوی اولویت کاری مدیران است و امیدواریم بتوانیم در این حوزه با مشارکت مردم اقدامات مناسبی انجام دهیم.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا جزو ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل راسینگ سانتاندر است.
پیمان بابایی مهاجم ثابت استقلال در بازی با نساجی که از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود روز گذشته بعد از چند روز غیبت به تمرین آبی ها برگشت.
اگرچه اکثر دستیاران اسکوچیچ با تیم ملی خداحافظی کرده‌اند اما هنوز وضعیت وحید هاشمیان مشخص نیست.
مازیار زارع امیدوار است با تفکراتش در هفته سوم دست پر از زمین خارج شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ