رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید که حتی اگر همین الان همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره‌ جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن رضایی گفته بود: انحصاری که در صداوسیما وجود دارد یک سری از توانمندی‌ها از صحنه تولید برنامه خارج کرده است. در عمل انتظارات بالایی که جامعه و نظام تنها با اکتفا به برنامه‌های تولیدی صداوسیما دارند، تامین نمی شود.
پیمان جبلی:ما قانون و مجلس را دور نزده ایم؛ این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعات ضروری مورد تأکید رهبر انقلاب، جهاد تبیین است که تصور می‌کنم بخش عمده این رسالت برعهده دوستان صداوسیما است.
سازمان صداوسیما با رایزنی در دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی، بدون حضور نمایندگان مجلس و دولت، و بدون توصیف و تشریح «صوت و تصویر فراگیر» و حتی بدون نام بردن از «ساترا» مسئولیت‌های جدیدی برای خود تدارک دیده تا در صورت تصویب در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی، بدون داشتن قانون مصوب، مسئولیت‌های «ساترا» را قانونی جلوه دهد!
پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کردند.
دو نیروی مطرح یعنی جلیلی و جبلی، در عمل همه کاره سازمان بزرگ صداوسیما هستند و مدیریت آن را برعهده دارند. سیطره برخی خاندان جلیلی در صداوسیما در حالی است که با چشم‌انداز انتخابات ۱۴۰۲، جلیلی‌ها با گام‌های استوار از پارک‌وی‌ به سمت بهارستان در حرکت‌اند.
علم‌الهدی با اشاره به تاکیدات رهبری بر مساله حجاب، گفت: مطلب اول اینکه صداوسیما از عناصر فاسد و آلوده در هنرمندان استفاده نکند و صاحبان رسانه‌های مطبوعاتی از یک مشت سلبریتی بی‌دین و فاسد مرجع‌سازی نکنند.
فیلم حمله تند و زشت صداوسیما به علی دایی
تقی آزاد ارمکی گفت: وقتی صحبت از تبعیض سیاسی می‌شود یعنی اصالت‌بخشیدن به یک‌گروه سیاسی و نفی دیگر رویکردهای سیاسی. ریشه تبعیض سیاسی را باید در تبعیض فرهنگی و اجتماعی جست... بعد از سوت پایان بازی بازیکنان فرانسه گریستند. آنها با غم خود برد آرژانتین را تأیید کردند و اجازه دادند که مسی و یارانش خوشحالی کنند اما وقتی فرانسوی‌ها اجازه حضور در بازی را نمی‌یافتند، فرض کنید آرژانتینی‌ها صدبار هم دروازه خالی را باز می‌کردند، چه می‌شد؟ آیا می‌شد بر آن شرایط نام پیروزی را گذاشت؟ ما باید یاد بگیریم که تیم بازنده، تیم دوم است و تیم محذوف نیست.
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: تمام تلاش همکاران و دغدغه‌مندانی که در سایر دستگاه‌ها در زمینه خطر پیری جمعیت فعال هستند با چند برنامه صدا و سیما دچار لطمه می‌شود.
تقی آزاد ارمکی، از برجسته ترین جامعه شناسان کشور در واکنش به عملکرد صداوسیما در اعتراضات اخیر به دیده‌بان ایران گفت: صداوسیما توانایی تمیز بین چیزی به نام فروریختن، انقلاب، شورش، اغتشاش، تغییر و اصلاح را ندارد چرا که اساسا نسبت به تغییر و اصلاح حساس هست.
امیر سیاح کارشناس صداوسیما در برنامه شیوه به شد به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی اشاره کرد و گفت: «مادر فیلتر می‌کند و پسر وی‌پی‌ان می‌فروشد. خجالت بکشید و یک نفر استعفا دهد.»
رباط کریم- جانشین فراجا با انتقاد از صدا و سیما گفت: مردم اعتراض دارند که چرا افرادی که به کشور و بیت المال خیانت کردند، در صفحه زنده صدا و سیما می‌آورید.
در حالی که مجری برنامه عنوان کرد:«یک کشتی خاطره انگیز ببینیم از فردین معصومی.»مسابقه ای را پخش کردند که در آن فردین معصومی مقابل ماخوف روس شکست خورد.
محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صبا ایده (مالک آپارات) در پی حواشی و هجمه‌های وارد شده بر سرویس آپارات گیم طی دو ماه گذشته، با انتشار یک ویدیو از تعطیلی این سرویس خبر داد.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
صداوسیما برای پرداخت نکردن حق پخش تلویزیونی بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر دست به هر کاری زده است. اما تعرفه فعلی این سازمان نشان می‌دهد که اگر فوتبال پخش نشود این دستگاه عریض و طویل حکومتی ورشکسته خواهد شد! به آماری که فرهیختگان منتشر کرده، دقت کنید. تلویزیون از راه پخش فوتبال درآمدی فوق نجومی دارد
ساپینتو و استقلال باردیگر صداوسیما را تحریم کردند
به نظر می رسد که استقلال و صدا و سیما بر سر مسائل حق پخش از همان هفته نخست وارد تنش شده اند.
ساعاتی پیش از شروع دور جدید لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس با انتشار نامه‌ای خطاب به صداوسیما خواهان رعایت برخی از حقوق حقه دو باشگاه شدند.
دو باشگاه بزرگ پایتخت برای رسیدگی به موضوع حق پخش تلویزیونی، به رئیس سازمان صدا و سیما نامه زدند.
کلیت مجلس به عملکرد وزرا نگاه می‌کند و بر آن مبنا پیگیر سوال و استیضاح می‌شود. اصل اول و مبنای اکثریت نمایندگان به استیضاح آن است که وزیر مورد نظر از توانایی، کارآیی و کارآمدی لازم برخوردار نیست که البته ممکن است برخی خلاف این مدنظرشان باشد.
توییتر برای شکایت از ماسک تیم حقوقی استخدام کرد
گزارش سال ۱۴۰۰ «دیوار» منتشر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ