کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال نمی‌داند که لغو ناگهانی انتخابات به خاطر او بوده یا نه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد؟»
هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، از شروع خوب و تفاوت بوندسلیگا با لیگ برتر انگلیس صحبت کرد.
«زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد؟»
سرمربی یونانی گل‌گهر از کیفیت زمین‌های چمن در لیگ ایران ابراز تعجب می‌کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، درباره انتقال احتمالی هری کین به بایرن مونییخ واکنشی جالب نشان داد.
گفته می شود جغدها همانند اختاپوس توانایی پنهان شد از دید را دارند. رمزآلود و شبانه بودن جغدها باعث شده تا آن حیوانات بتوانند استتار کنند. البته جغدها نیز همانند اختاپوس ها شکارچی هستند و با توجه پرواز بی صدا و تماس های شبانه عجیب و غریب شان جای تعجبی ندارند که جایگاه مهمی را در فرهنگ بشری به خود اختصاص داده اند.
به‌تازگی در استرالیا پیازی تولید شده است که موقع خرد کردن آن، چشم‌ها نمی‌سوزد و اشکی هم ریخته نمی‌شود.
تنیسور برجسته روسی گفت که نگران نحوه استقبال مردم از او در گرنداسلم ویمبلدون 2023 بود.
حضور محمد صلاح در العداله عربستان، باعث تعجب بازیکن برزیلی این تیم شده است.
مدیرعامل باشگاه رئال مادرید از مبلغ منتشر شده در خصوص توافق چلسی و آرسنال بر سر فروش هاورتز متعجب شده است.
وقتی مرد درختی در سطح جهان معروف شد، پزشکان زیادی تمایل نشان دادند تا او را برای درمان به کشورشان ببرند. پزشکان آمریکایی جزو این گروه بودند که سعی داشتند تحقیقاتی وسیع روی مرد درختی انجام دهند. آنها به دولت اندونزی پیشنهاد دادند ددی را به آمریکا ببرند و رویش تحقیق کنند و راه درمانی برای این بیماری عجیب پیدا کنند اما در کمال تعجب، مسوولان کشور اندونزی با رفتن ددی مخالفت کردند.
فرمانده ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا گفت: در پهلوگیری ها و بازدید از بنادری که داشتیم برای میزبانان ما جای تعجب داشت که این ناو دنا ساخت ایران است.
فرمانده ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا گفت: در این پهلوگیری ها و بازدید از بنادری که داشتیم برای میزبانان ما جای تعجب داشت که این ناو دنا ساخت ایران است.
صدآنلاین| مهاجم پرسپولیس گفت: تعجب می‌کنم چرا بعضی‌ها دائما سعی دارند به زعم خودشان برای پرسپولیس مشکل درست کنند.
تعویض مهدی ترابی در اواسط نیمه دوم برای هواداران پرسپولیس تعجب برانگیز بود.
مدیرعامل باشگاه استقلال از قرارداد عجیب بازیکن این تیم ابراز تعجب کرد و گفت: باید برویم مذاکره کنیم تا برای پرداخت بدهی به الشباب الاهلی فرصت بگیریم.
پیشکسوت فوتبال ایران ضمن اظهار تعجب از سطح فنی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس، به رفتار عجیب رئیس فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: مهدی تاج دارد اخلاقش را از دست می‌دهد.
عدم توجه مجلس و دولت به ارانه بودجه بر اساس زمانبندی قانونی آن یعنی ۱۵ آذرماه گذشته، و تذکر‌های صوری و غیرعملی برای رفع سوال و تعجب و حیرت دانشگاه و جامعه از چنین وضعیت بی قانونی که نه قانونگذار به قانون عمل می‌کند و نه مجری قانون؛ همگی موید آن است که باید منتظر روز‌های آشفته تری بود.
یک منبع نزدیک به خاندان سلطنتی سعودی که نخواسته نامش فاش شود و در محافل خصوصی رفتار حکومت با نایف را محکوم می‌کند می‌گوید تعجب نخواهد کرد اگر روزی نایف را به طور ناگهانی کنار محمد بن سلمان در انظار عمومی ببیند و نایف رفتاری مناسب با محمد بن سلمان داشته باشد و او را ستایش کند با مردی که او را در هم شکسته است.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
یک رسانه پرتغالی از عملکرد مهدی طارمی در دیدار تیم‌های پورتو و ریوآوه اظهار تعجب کرد.
طرح شکایت مهدی تاج و هیات‌رئیسه همکارش از دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا و درخواست غرامت از وی آنقدر عجیب و تعجب آور بود که مدیر روابط‌عمومی فعلی فدراسیون فوتبال جز لبخند نتوانست به آن واکنشی نشان دهد.
همراه اول به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود با محوریت هوشمندسازی و شعار لمس جهان دیجیتال در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ