راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج به سیرجان رفته تا مصاف حساس فولاد خوزستان و گل‌گهر را از نزدیک ببیند.
مهدی تاج با تعبیر خاص خود در مورد آپشن‌های در نظر گرفته شده برای بازیکنان، صحبت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید به دلیل بحث تحریم‌ها، خود فیفا باید برای آمدن کمک داور ویدئویی به ایران کمک کند.
بحث تعویق احتمالی رقابت‌های لیگ برتر پیرو صحبت‌های مهدی تاج و برای حل یک مشکل قدیمی در فوتبال ایران است.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال تأخیر یکی دو روزه در آغاز بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های خبر داد.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سپاهان و هیچ باشگاه دیگری حق ندارد از قانون درباره سقف بودجه تخطی کند.
برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال ایران هم یکی از رسومی است که مدت‌ها از آخرین دوره برگزاری آن گذشته است.
رییس فدراسیون فوتبال در جمع داوران لیگ برتری حرف‌های جالبی را بر زبان آورد و نکاتی را برای بهبود داوری‌ها ارائه کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ظهر امروز جلسه‌ای را با کادر فنی و مدیریت جوانان ایران برگزار کرد.
آخرین پست خطیر در فوتبال ایران ، عضویت در هیات مدیره باشگاه تراکتور بود که در آستانه مجمع انتخاباتی فدراسیون هم روی آن مانور داد.
بعد از عزل رسمی شهره موسوی از سمت نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال، نام چند نفر به عنوان جانشین او مطرح شده است که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها، منصوره هاشمی، معاونت زنان در هیئت فوتبال استان تهران است.
علی مطهری نوشت:آقای تاج باید به مردم پاسخ بدهد که چرا مربی‌ای که در کارش موفق بود باید در آستانه این جام عوض می‌شد.
تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس عملکردی غیرقابل انتظار و وحشتناک ارائه کرد و در آستانه سنگین‌ترین شکست تاریخ خود در جام جهانی قرار گرفته است.
رئیس فدراسیون فوتبال بار دیگر با مطرح کردن اسم جواد نکونام برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ باعث بروز حاشیه در روند این تیم در آستانه شروع رقابت ها شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
متاسفانه این موضوع عامدانه و ناجوانمردانه مستمسک یک گروه جریان ساز که مردم با آنان و اهداف شان آشنایی کامل دارند قرار گرفته تا بدین واسطه علاوه بر خوراک دادن به رسانه‌های بیگانه، فوتبال ملی را آن هم در آستانه آوردگاه جام جهانی بواسطه اغراض شخصی مورد حمله قرار دهند.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، وضعیت نیمکت تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022 قطر بازهم در ابهام قرار گرفت.
تمام وعده ها و شعارهای انتخاباتی تاج یا منتفی شد یا مثل ماجرای ورود بانوان قبل از انتخابات تحقق یافت یا مثل داستان VAR در آستانه اجرا قرار گرفت و یا مثل ماجرای تصویب اساسنامه دور از توانمندی های تاج است
در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال، یک کارشناس حقوقی تایید کرد که مهدی تاج نباید توسط کمیته بدوی تایید صلاحیت می‌شد و حضور او در انتخابات برخلاف قانون است.
مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در نوزدهمین نمایشگاه شیراز با بیان اینکه یکی از ابزارهای ارتباط با مشتریان برگزاری نمایشگاه های تخصصی است گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گروه خودروسازی سایپا به منظور ارائه محصولات جدید خود و آشنایی بیشتر مشتریان با آنها، در نمایشگاه های تخصصی خودرو کشور حضور خواهد یافت.
قصاص عامل قتل افسر ارشد پلیس آگاهی
این اتفاق در آستانه انتخابات ۸ شهریور فدراسیون فوتبال حائز اهمیت است و به نظر می‌رسد  که آرای نزدیک به حیدر بهاروند به سبد مهدی تاج منتقل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ