اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود رئیس قوه قضائیه به موضوع ریاست دوباره تاج بر فدراسیون فوتبال شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید جلیلی در جمع دانشجویان حاضر در طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی خواستار شناخت صحنهٔ فتنهٔ زرد شد و با تحلیل اهمیت مردم‌سالاری دینی در برابر طراحی صد سالهٔ دیگران برای این منطقه، از اهمیت نقش‌آفرینی فعالانه در انتخابات مجلس سخن گفت.
دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب چهار مدال طلا، یک مدال نقره و یک دیپلم افتخار در سی‌امین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی ریاضی دانشجویان بلغارستان IMC ۲۰۲۳ شدند.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: براساس اصلاحات جدید آیین نامه دستیار فناور، بخش های تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی هم می توانند برای پذیرش دانشجویان به عنوان دستیار اقدام کنند.
تیم پنج‌نفره دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف با کسب پنج مدال طلا و نقره موفق به کسب رتبه برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور شدند.
جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز (جمعه، ۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام تجمع کردند. دانشجویان در این تجمع که مقابل سفارت سوئد در تهران برگزار شد، با سر دادن شعار‌هایی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن، خواستار اخراج سفیر سوئد از ایران شدند.
بسیج دانشجویی در محکومیت اهانت مجدد به مقدسات مسلمانان جهان با صدور بیانیه ای خواستار اخراج سفیر سوئد شد.
سخنگوی شورای نگهبان از حضور ۵ ساعته نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در شورای نگهبان خبر داد و گفت: امیدوارم برگزاری این جلسات به واقعی‌تر شدن دیدگاه‌ها در خصوص وظایف شورای نگهبان بیانجامد.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جمعی از دفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود قانونی وزارت اطلاعات به فرایند و ابطال انتخابات اتاق بازرگانی و رد صلاحیت رییس تازه انتخاب شده این نهاد شدند.
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با فرایند سخت تولید برق از واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.
اهواز - دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، شهید ستاری، امام خمینی (ره)، فارابی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) از یادمان شهدای هویزه دیدن و با شهدا تجدید میثاق کردند.
دانشجویان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار از در «مسابقات بین‌المللی موردکاوی اخلاق کسب و کار» IBECC شرکت کردند و موفق به کسب مقام سوم در یکی از دسته ها شدند.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار بر طرف شدن مشکلات مسکن با توسل به مردم و تفکر انقلابی شدند.
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور، خواستار ابطال بخشنامه اخیر سازمان امور دانشجویان درباره افزایش ۶ برابری هزینه آزادسازی مدارک تحصیلی شد.
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور، خواستار ابطال بخشنامه اخیر سازمان امور دانشجویان درباره افزایش ۶ برابری هزینه آزادسازی مدارک تحصیلی شد.
در بخش‌هایی از نامه محمدرضا عارف به سیدابراهیم رئیسی، وی با هشدار نسبت به میزان مهاجرت دانشگاهیان، خواستار ملغی شدن تمامی احکام و محدودیت‌های صادر شده علیه دانشجویان و اعضای هیات علمی شده است.
در بخش‌هایی از نامه محمدرضا عارف به سیدابراهیم رئیسی، وی با هشدار نسبت به میزان مهاجرت دانشگاهیان، خواستار ملغی شدن تمامی احکام و محدودیت‌های صادر شده علیه دانشجویان و اعضای هیات علمی شده است.
جمعی از تشکل‌های دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ۲۶ دی‌ماه با صدور بیانیه‌ای ضمن نقد مواضع اخیر مولوی عبدالحمید خواستار حضور وی درجلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان شدند.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اعلام کرد: اروپایی‌ها هیچ جایگاه قانونی برای تروریستی اعلام کردن سپاه ندارند، ما ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا، خواستار اقدام متقابل هستیم.
معترضان و دانشجویان افغانستانی خواستار محاکمه شاهزاده هری شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار پیگیری جدی حادثه حمله سارقان به دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه شد.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
دانشجویان همچنین خواستار پیوستن اساتید به این اعتراض ها شدند و از سکوت آنها انتقاد کردند.
امروز جمعی حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر از از دانشجویان کشور، در مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کرده و با سر دادن شعار‌هایی علیه ریاست فدراسیون خواستار استعفای وی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ