سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات روز هشتم شهریور این فدراسیون تایید صلاحیت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج به تازگی حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرده است.
چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
طبق ادعای مهدی تاج در جلسه اجلاس فیفا، بحث تحریم تیم ملی در دستور کار قرار ندارد.
سخنگوی دستگاه قضا توضیحاتی درباره پرونده صلاحیت و تایید رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات داد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پرسشی درباره پرونده های مهدی تاج و ریاست او بر فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
اگر ادعای محمود احمدی‌بیغش درست باشد و مهدی تاج با وجود داشتن سابقه قضائی در انتخابات شرکت کرده باشد، آن وقت باید انگشت اتهام به سمت نهادی نشانه برود که صلاحیت مهدی تاج را تأیید کرده است. اگر چنین باشد، همان اصل کلی فیفا هم نادیده گرفته شده و کلا اعتبار انتخابات زیر سؤال می‌رود.
مهدی تاج، سید میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون در این فهرست معرفی شدند.
مهدی تاج، سید میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون در این فهرست معرفی شدند.
مهدى تاج، سیدمیرشاد ماجدى و عزیزالله محمدى به‌عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال ایران در فهرست امروز به فیفا معرفى شدند
مهدی تاج ، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی برای حضور در انتخابات پیش روی فدراسیون تایید شدند.
سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات روز هشتم شهریور این فدراسیون تایید صلاحیت شدند.
نهاد‌های قضایی و امنیتی صلاحیت میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی را برای حضور در انتخابات تایید کرده‌اند و فعلا خبری از نام مهدی تاج نیست و او نمی‌تواند روز هشتم شهریور در مجمع حاضر شود.
ارسال نامه مرتبط با صلاحیت قضایی و عدم سوء پیشینه نامزدها به فدراسیون فوتبال درباره تایید صلاحیت تنها دو نفر از نامزدهای حوزه ریاست، شرایط را برای انتخابات هشتم شهریورماه تغییر خواهد داد.
علی کریمی با انتشار یک استوری انتقادی و انتشار بخشی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه، تایید صلاحیت مهدی تاج را زیر سوال برده و به آن انتفاد کرده است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال، یک کارشناس حقوقی تایید کرد که مهدی تاج نباید توسط کمیته بدوی تایید صلاحیت می‌شد و حضور او در انتخابات برخلاف قانون است.
فوری و رسمی: صلاحیت مهدی تاج تایید شد
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: خودروهای ناقص در گروه سایپا از ابتدای سال جاری از موجودی حدود ۴۳ هزار دستگاه به کمتر از هشت‌هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید.
گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس برنامه‌های راهبردی ترسیم شده و در راستای ارتقا و استانداردسازی فرآیندهای فروش در نمایندگی‌های سراسر کشور و پیاده‌سازی الزامات آیین‌نامه حقوق مصرف‌کنندگان، موفق به کسب رتبه دوم خدمات فروش در سال ۱۴۰۰ شد.
دومین بازی دوستانه تیم فوتبال امید ایران به دلیل عدم همکاری باشگاه ها لغو شد.
تبریز- هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای میرمعصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرد.
معمولاً از ۲ هفته پس از تولد تا ۳ ماهگی یک جریان ثابت از دوستان و خانواده برای ملاقات با نوزاد به خانه شما می‌آیند که تعیین حد و مرز نزدیک شدن به او برای حفظ سلامتی اش چالش برانگیز است و نیاز دارد جایگاه خود را به عنوان والدین جدیدی بیابید.
روزنامه‌های اصولگرا به شدت علیه تایید صلاحیت مهدی تاج موضع گرفته‌اند. بعداز کیهان، روزنامه‌ جوان هم این اقدام در انتخابات فدراسیون فوتبال را محکوم کرد
در پی نامزدی مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تایید صلاحیت وی از سوی کمیته بدوی ، وزارت ورزش دست بکار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ