گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس برنامه‌های راهبردی ترسیم شده و در راستای ارتقا و استانداردسازی فرآیندهای فروش در نمایندگی‌های سراسر کشور و پیاده‌سازی الزامات آیین‌نامه حقوق مصرف‌کنندگان، موفق به کسب رتبه دوم خدمات فروش در سال ۱۴۰۰ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
به جز بحث مسائل مربوط به رنکینگ کسب مدال طلای قهرمانی آسیا می‌تواند ایران را در رتبه دوم پرافتخارترین تیم‌های قاره قرار دهد.
کاروان ورزشی دانشجویان ایران با مدال طلای علیرضا حسین پور، در وزن دوم تکواندو تا رتبه ششم جدول توزیع مدالها بالا آمد.
کاروان ورزشی دانشجویان ایران با مدال طلای علیرضا حسین پور، در وزن دوم تکواندو تا رتبه ششم جدول توزیع مدالها بالا آمد.
دومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب یک مدال طلا و دو برنز دیگر برای نمایندگان ایران و ایستادن کاروان ایران در رده دهم رتبه بندی مدالی پایان یافت.
علیرضا منصوریان در پایان لیگ بیست و دوم، عملکردی قابل قبولی در فولاد از خود به جا گذاشت.
یوونتوس در دیداری حساس و کلیدی توانست با 2 گل از سد میزبانش آتالانتا عبور کند و با صعود به رتبه دوم، امیدهایش برای کسب سهمیه را همچنان بالا نگه دارد.
یکی از رقابت‌های فشرده و نفس گیر سه هفته باقی مانده لیگ برتر، جدال سه تیم برای کسب عنوان چهارمی مسابقات است.
سمنان- استان سمنان در ارزیابی وزارت کشور از عملکرد استان‌ها در اولین سال از تحقق بخشی به شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از کسب رتبه دوم کشوری این استان در زمینه تردد گردشگران نوروزی خبر داد.
اصفهان- ندا سپاهی خبرنگار خبرگزاری مهر اصفهان در نخستین دوره جشنواره استانی «قاصد آب» رتبه دوم بخش خبر را کسب کرد.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست  و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
مدیران اینتر با برپایی جلسه ای در تمرین فردا، این موضوع را به اینزاگی تفهیم خواهند کرد که او باید لیگ را با کسب رتبه دوم به پایان برساند.
در آخرین روز از رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان، محمد کیادربندسری موفق شد در پایان مانش(دور) دوم مارپیچ کوچک در جایگاه پنجاه و دوم قرار گیرد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی سرانجام پس از 5 مسابقه موفق به کسب پیروزی شدند.
بر اساس نتایج بیست‌وپنجمین رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران (رتبه بندی IMI-100)، بانک رفاه کارگران رتبه 9 در میان صد شرکت برتر و رتبه 2 در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری را از نظر شاخص فروش به خود اختصاص داد.
ملی پوش یخ نوردی ایران در جریان مرحله دوم جام جهانی یخنوردی در رتبه دوم قرار گرفت.
اینترمیلان با کسب برتری یک بر صفر مقابل ورونا به یک امتیازی رده دوم رسید.
رئیس هیأت هاکی استان همدان با اشاره به کسب رتبه دوم هیأت هاکی استان در کشور گفت: هاکی ورزش پرهزینه‌ای است و طی حضور در این هیأت با وجود کمبود منابع مالی و چنددستگی هاکی‌بازان و حاشیه‌سازی‌ها توانستیم اقدامات بزرگی در حوزه رشد ورزشکاران و افزایش زیرساخت‌ها انجام دهیم.
مس سونگون با کسب پیروزی مقابل فولاد زرند به صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتسال ادامه داد.
وزارت جهاد کشاورزی رتبه دوم صدور مجوز کسب و کارها در کارنامه درگاه ملی مجوزهای کشور را به خود اختصاص داد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب هفت مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی جهان بلگراد در رتبه دوم تیمی ایستاد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب هفت مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی جهان بلگراد در رتبه دوم تیمی ایستاد.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید هدف این تیم در لیگ بیست و دوم کسب بالاترین رتبه در‌ جدول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ