عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس واوراق بهادار در واکنش به اظهارات معاون اول دولت روحانی گفت: توقع داشتند بعد از اینکه همه دولتمردان آقای روحانی، مردم را به بورس فراخواندند و سپس آن سقوط سنگین رقم خورد و صدای اعتراض مردم مال‌باخته بلند شد، مجلس تماشاچی خرابکاری‌های آقایان باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده مجلس گفت: مردم با کسی رودربایستی ندارند امروز از این جریان پاسخ نگیرند مملکت‌ را از آنها می‌گیرند و به مجموعه دیگر می‌دهند.
رییس فدراسیون بدمینتون گفت: به عنوان قدیمی‌ترین رییس فدراسیون حال حاضر ایران توقع دارم که دو نماینده از این رشته به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شود.
حتماً برای شما هم پیش آمده که قصد انجام کاری را داشته‌اید یا باید در جایی صحبتی می‌کردید یا در جمعی غریبه وارد می‌شدید و.. اما موفق به انجام آن کار نشده یا آن را آن‌طور که توقع داشتید و در توان‌تان بوده، انجام نداده‌اید.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
سپاهانی‌ها اصلا دوست ندارند اتفاقات سال‌های گذشته برای آنها تکرار شود.
به نظر می‌رسد عده‌ای از این ماجرا‌ها مطلع بوده‌اند و سهام را روی پایین‌ترین قیمت‌ها خریده‌اند و همانجا توقف کرده‌اند. این‌ها هم بازی‌هایی است که گاهی رخ می‌دهد. کاهش اعتماد عمومی به بازار سرمایه، پدیده مثبتی نیست.
دزفول - رئیس جمهور گفت: توقع از همه مدیران کشوری انجام کار جهادی است چون با کار عادی امکان دریافت نتیجه‌های خوب نیست
دزفول - رئیس جمهور گفت: توقع از همه مدیران کشوری انجام کار جهادی است چون با کار عادی امکان دریافت نتیجه‌های خوب نیست
فتح‌الرحمان محی‌الدین، فرمانده پیشین نیروی دریایی سودان معتقد است که هیچ مسیری برای گفتگو با نیرو‌های پشتیبانی سریع وجود ندارد. وی به الجزیره می‌گوید: «همه شورشیان در گذشته مطالباتی داشتند که قابل گفتگو بود. اما مطالبات نیرو‌های پشتیبانی سریع قابل گفتگو نیست، چراکه آن‌ها خواهان فروپاشی ارتش سودان هستند، در نتیجه مذاکره امکان‌پذیر نیست.»
علی جهانبخش، حالا همان روندی را در فاینورد پیش گرفته که باعث می‌شود هر مربی‌ای آرزوی داشتن او را در دل داشته باشد.
عضو شورای شهر تهران گفت: توقع ما از شهرداری این است که برنامه ریزی جدی برای سال نو و ماه مبارک رمضان داشته باشد که هم مفرح و شادی آور و هم معنوی باشد.
وزیر میراث فرهنگی گفت: نمی‌شود توقع داشت گردشگر اروپایی با پیام رسانی ملی ما، با خانواده اش ارتباط برقرار کند.
مربی تیم مس کرمان می‌گوید هیچ ارتباطی بین اعتراض امروز آنها و اتفاقات بازی استقلال وجود ندارد.
بارسلونا یک روز بعد از توقف رئال در دربی مادرید، مقابل آلمریا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه اعزام تیم ملی به قطر با خبرنگاران گفت و گویی انجام داد.
بلینکن در تماس تلفنی با همتای چینی،بر ضرورت باز نگه داشتن کانال های ارتباطی بین واشنگتن- پکن و مدیریت مسئولانه روابط دوجانبه تأکید کرد و چین نیز توقف سیاست سرکوب و مهار آمریکا را خواستار شد.
آبی پوشان تهرانی که در هفته های اخیر رقابت نزدیکی با رقیب سنتی خود داشتند در هفته دهم با توقف برابر آلومینیوم نتوانستند جا پای این تیم بگذارند تا کمی از صدر جدول فاصله بگیرند.
آق قلا- رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: توقع مردم ایران این بود که یک مربی باتجربه و قوی تیم ملی را هدایت کند.
قایدی و محبی که در بازگشت دوباره به لیگ ایران، در دیدار‌های اخیر استقلال با درخشش خود نتایج این تیم را رقم‌زده بودند، این توقع را داشتند تا حداقل اسامی آن‌ها در بین نفرات اعزامی به اتریش قرار بگیرند
در مطالعه‌ای که بیش از ۳۷۰۰ مرد و زن برای بررسی همین موضوع در فنلاند شرکت داشتند، مشخص شد بسیاری از آنان نیم‌ساعت به‌ طور وظیفه‌شناسانه ورزش می‌کردند اما پس از آن تقریبا بدون توقف، ۱۰، ۱۱ یا حتی ۱۲ ساعت دیگر در روز می‌نشستند. نتایج این بررسی نشان داد قند خون، کلسترول و چربی همگی آنان بالا بود.
بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است که فشار روانی که روی این تیم بود، بابت توقعی بود که اعضای این تیم بابت پیروزی در مسابقات داشتند.
سرمربی نساجی با همان ادبیات خاص خود، به استقبال جدال با ملوان رفته و از هواداران قائمشهری خواست با حمایت ویژه‌شان در راستای اهداف این تیم برای موفقیت کمک کنند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما کیفیت بازی راضی کننده نبود.
آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی، خریدهای جدید رئال، شب گذشته در بازی برابر آلمریا مطابق انتظارات کار نکردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ