بارسلونا یک روز بعد از توقف رئال در دربی مادرید، مقابل آلمریا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیکان همچنان از شرایط فیزیکی بازی در رقابت‌های فوتبال برخوردار است.
فرضی‌نژاد با بیان اینکه خواص کاربردی چای ترش از کاسبرگ گیاه چای ترش تهیه می‌شود و در بسیاری از مناطق دنیا به‌صورت نوشیدنی گرم یا سرد از آن استفاده می‌شود، تصریح کرد: چای ترش خاصیت خنک‌کننده قوی برای بدن دارد، از این رو در فصل تابستان می‌تواند موردتوجه قرار گیرد، به‌طوری‌که میزان تعرق را افزایش داده و دمای داخلی بدن را کاهش می‌دهد.
دیدار گرم و صمیمانه سیدجلال حسینی و مربی اسپانیایی تراکتور یکی از صحنه‌های جذاب مسابقه حساس هفته دوم بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: ۱۱ و ۱۲ مرداد اهواز با دمای ۵۱ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرها هستند.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، شهرهای اهواز و اردبیل، در روزهای جمعه و شنبه، به ترتیب؛ گرم ترین و خنک ترین مراکز استان ها خواهند بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، شهرهای اهواز و اردبیل، در روزهای جمعه و شنبه، به ترتیب؛ گرم ترین و خنک ترین مراکز استان ها خواهند بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، شهرهای اهواز و اردبیل، در روزهای جمعه و شنبه، به ترتیب؛ گرم ترین و خنک ترین مراکز استان ها خواهند بود.
جواد نکونام برای اولین بار از کنار زمین استقلال را هدایت کرد تا یک شروع جالب روی نیمکت تیمش داشته باشد.
سفر قریب الوقوع عبدالفتاح سیسی به آنکارا به منزله پایان یک تنش ۱۰ ساله بین مصر و ترکیه و عقب نشینی اردوغان از برخی سیاست های منطقه ای است.
نوشیدن زیاد آب و هیدراته نگه داشتن بدن در طول روز می‌تواند سلامت کلی بدن را بهبود ببخشد. این مسئله در روز‌های گرم سال اهمیت بیشتری دارد و بهتر است هیدراتاسیون را به یک عادت روزمره تبدیل کنید.
اگر برنج مرطوب یا برنج پخته شده در دمای اتاق نگهداری شود می‌تواند هاگ‌های باکتری را فعال کرده و شروع به رشد کنند. سپس این باکتری‌ها سمومی تولید می‌کنند که با پختن یا گرم کردن مجدد غیرفعال نمی‌شوند. این سموم می‌توانند باعث بیماری شدید دستگاه گوارش شوند. بنابراین، مطمئن شوید که برنج شسته یا پخته شده را برای مدت طولانی در دمای اتاق نگه ندارید.
کوسه‌های سر چکشی در سراسر جهان و در آب‌های اقیانوس‌های گرم و نزدیک به سطح آب، به‌ویژه خطوط ساحلی یافت می‌شوند. طول آن‌ها می‌تواند به بیش از ۳.۵ متر برسد. اما این کوسه‌ها برای شکار وارد آب‌های عمیق و سرد می‌شوند.
بر اساس توصیه‌های طب سنتی باید رحم و تخمدان را گرم نگه داشت، زیرا رطوبت پذیری و سرد شدن رحم باعث پیری زودرس رحم می‌شود و همین امر به یائسگی زودرس، کیست و فیبروم می‌انجامد.
بر اساس توصیه‌های طب سنتی باید رحم و تخمدان را گرم نگه داشت، زیرا رطوبت پذیری و سرد شدن رحم باعث پیری زودرس رحم می‌شود و همین امر به یائسگی زودرس، کیست و فیبروم می‌انجامد.
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
بهرامی از مردم می‌خواهد با دیدن فرد بی‌خانمان، حتما با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های اجتماعی شهرداری برای انتقال این افراد به یک محل گرم و امن و نجات جانش از یخ‌زدگی و مرگ اقدام کند و می‌گوید توزیع شبانه غذا و لباس گرم بین کارتن‌خواب‌ها را تا گرم شدن هوا ادامه خواهد داد و خطاب به همه یاوران و ناجیان جان بی‌خانمان‌ها می‌گوید: «باید از مردمی که در این شرایط سخت، برای نجات جان انسان‌های فراموش‌شده‌ای مثل کارتن‌خواب‌ها، به ما کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌رسانند، ممنون باشیم.»
پیام نیازمند با بسته نگه‌داشتن دروازه خود به استقبال بازی حساس مقابل استقلال می‌رود.
لرز کردن معمولا یکی از نشانه‌های رایج کاهش درجه حرارت بدن است، در واقع به عنوان یک مکانیسم دفاعی، برای گرم نگه داشتن بدن به شمار می‌رود. هیپوترمی مساله‌ای شناخته شده است، بنا براین مهم است که با علائم و درمان آن آشنایی داشته باشید.
هرچند اسپری های ضد مه با گرم کردن سطح عینک روشی برای پاک نگه داشتن آن به حساب می آیند اما اکنون یک پوشش جدید طراحی شده که با کمک نانوذرات طلا از مه گرفتگی عینک جلوگیری می کند.
نشریه اشپیگل در گزارشی با اشاره به آغاز فصل سرما در اروپا، از تقلای پارلمان آلمان برای گرم نگه داشتن محیط کاری برای قانونگذاران خبر داد!
برای مراقبت از خود و جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا می‌توان این موارد را رعایت کرد: ابتدا گرم نگه داشتن بدن، نوشیدن مایعات گرم و پرهیز از قرار گرفتن در معرض سرما بخصوص شب‌ها و پرهیز از استفاده از وسائل خنک‌کننده در ساعات شب و اولیه صبح.
با گذشت بیش از بیست دقیقه از زمان شروع بازی، هنوز سوت شروع زده نشده است و بازیکنان در حال گرم نگه داشتن بدن خود هستند.
متخصصان تغذیه می‌گویند جو دو سر یک منبع عالی برای فیبر است؛ اوتمیل یکی از سالم‌ترین انتخاب‌های صبحانه است. یک فنجان جوی دوسر پخته شده ۱۰ گرم فیبر دارد و عمدتا هم فیبر محلول است؛ کلسترول LDL (بد) و قند خون را کاهش می‌دهد و به عملکرد سیستم گوارش شما کمک می‌کند. برای مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارد و بر همین اساس می‌تواند به مدیریت و کاهش وزن کمک کند.
با توجه به گرمای هوا، توصیه می‌شود غذای گرم بسته بندی، بیش از دو ساعت در فضای بیرون، نگه داری نشود. عزاداران هم لازم است در سریع‌ترین زمان، غذای نذری را میل کرده و یا سریعاً در یخچال نگهداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ