وزیر میراث فرهنگی گفت: نمی‌شود توقع داشت گردشگر اروپایی با پیام رسانی ملی ما، با خانواده اش ارتباط برقرار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره انجمن ژنتیک پزشکی ایران گفت: وزارت بهداشت در تصمیم‌گیری برای توقف غربالگری جنین هیچ مشورتی با انجمن ژنتیک پزشکی ایران نداشته و این انجمن به زودی در نامه‌ای رسمی به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و خواستار ارزیابی مجدد آن خواهد شد.
تاتنهام در هفته اول لیگ برتر در اولین بازی‌ای که هری کین را در اختیار نداشت در مقابل برنتفورد به تساوی 2-2 رسید.
روزنامه اطلاعات ۱۰ مرداد ۱۳۵۲ در خبری آورده که تخلفاتی مانند دور زدن در محل ممنوعه، توقف در پیچ‌ها، توقف دوبله و استفاده از بوق شیپوری با ۱۰۰ تومان جریمه روبرو خواهند شد.
رییس فدراسیون بدمینتون گفت: به عنوان قدیمی‌ترین رییس فدراسیون حال حاضر ایران توقع دارم که دو نماینده از این رشته به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شود.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: توقف مسمومیت ها به صورت جالبی و با کنترل اخبار در رسانه‌ها انجام شد. به صورتی که پس از کنترل انتشار اخبار مسمومیت‌های سریالی در مدارس، دیگر شاهد ادامه مسمومیت ها نبودیم. منشا این مسمومیت‌ها در رسانه بود و میکروب یا چیز دیگری در آن نقش نداشت.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: توقف مسمومیت ها به صورت جالبی و با کنترل اخبار در رسانه‌ها انجام شد. به صورتی که پس از کنترل انتشار اخبار مسمومیت‌های سریالی در مدارس، دیگر شاهد ادامه مسمومیت ها نبودیم. منشا این مسمومیت‌ها در رسانه بود و میکروب یا چیز دیگری در آن نقش نداشت.
اید قبول کرد، روند فعلی باعث شده تا مردم با ابهامات فراوانی مواجه باشند و احساس کنند که سیستم اهمیت مشارکت آن‌ها در انتخابات را درک نمی‌کند. بنابراین برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات باید بستر‌های لازم برای این ارتقا را فراهم ساخت تا مردم مجاب به مشارکت بیشتر در انتخابات شوند. زمانی که این بستر فراهم نشود، نمی‌توان از مردم توقع داشت که وارد عرصه‌ای شوند که برای آن‌ها نفعی نداشته و مطالبات آن‌ها را محقق نمی‌کند.
سپاهانی‌ها اصلا دوست ندارند اتفاقات سال‌های گذشته برای آنها تکرار شود.
نماینده تبریز باز هم تاکید دارد که با تایید اصل واگذاری اتومبیل توسط دولت، حالا دیگر اقدام او نیز خلاف مسئولیت نمایندگی نبوده زیرا تنها سوال پرسیده که چه ارتباطی بین واگذاری شاسی‌بلند با توقف استیضاح در پاییز پارسال وجود داشته:«هیات رییسه بیایند جواب بدهند که هیچ ارتباطی وجود نداشته.»
دزفول - رئیس جمهور گفت: توقع از همه مدیران کشوری انجام کار جهادی است چون با کار عادی امکان دریافت نتیجه‌های خوب نیست
دزفول - رئیس جمهور گفت: توقع از همه مدیران کشوری انجام کار جهادی است چون با کار عادی امکان دریافت نتیجه‌های خوب نیست
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه از پرسپولیس توقع قهرمانی دارند و باید تیم را حمایت کنند.
احتمال بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داود و کن وجود دارد که همچون سال گذشته احتمال سیلاب پیش بینی شده است. اگر مردم به هشدار‌ها توجه کافی نداشته باشند، بیم تکرار حادثه جانی سیل سال گذشته در امام زاده داود وجود خواهد داشت.
عضو شورای شهر تهران گفت: توقع ما از شهرداری این است که برنامه ریزی جدی برای سال نو و ماه مبارک رمضان داشته باشد که هم مفرح و شادی آور و هم معنوی باشد.
مهران گلزاری می‌گوید از کمتر بازی کردن در این فصل گلایه‌ای ندارد چرا که مدافعان دیگر گل گهر کیفیت بالایی دارند.
آذر منصوری گفت: اینکه اصلاح‌طلبان در بزنگاه‌ها به جلساتی که بیشتر گفت و شنود است تا گفت‌وگو دعوت شوند و این گفت و شنودها هیچ تاثیری در نوع رفتار و سیاستگذاری‌های حکمرانی نداشته باشد و برای گفت و شنود باشد، معنایی جز دور شدن از مفهوم گفت‌وگو ندارد.
از نانوایی که برگشت، از گوشی شوهر زینب زنگ زد، گفت که انگشت‌هایش تکه تکه جلوی چشم مردم ریخته. برش داشتم بردم بیمارستان، گفتند سه میلیون واریز کن برای رسیدگی و کنترل عفونت. من سیصد هزار تومان هم نداشتم، چه برسد به سه میلیون تومان. عصبانی می‌شوم. می‌گویم نداری و بچه ششم را حامله‌ای؟ می‌گوید شد دیگر. گفتم که برای‌تان. می‌گویم آنکه گفتی شعر بود حوا خانم. حالا می‌خواهی چه کنی؟ می‌گوید نمی‌دانم.
مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری از دستور رئیسی برای توقف فعالیت صفحه اینستاگرام خود از زمان اعمال محدودیت‌ها خبر داد.
تامارا، تازه مادر جوان وقتی با دل درد به دستشویی هواپیما رفت، اصلاً انتظارش را نداشت تا لحظاتی بعد صاحب فرزند خواهد شد. خوشبختانه چند پزشک و پرستار در میان مسافران هواپیما وجود داشت و آن‌ها توانستند به انجام این زایمان ناگهانی کمک کنند. پس از این اتفاق هواپیما در هلند توقف کرد تا تامارا و فرزند تازه به دنیا آمده اش به بیمارستانی در آمستردام منتقل شوند.
متهم این پرونده جنایی گفت: از سوالات صاحبکارم متوجه شدم که حبیب ا... مرا لو داده است به همین دلیل سراغ او رفتم و در حالی که به شدت از این رفتار همکارم عصبانی و خشمگین بودم به او اعتراض کردم که چرا این ماجرا را به آقای مهندس گزارش داده است، ولی او در پاسخم گفت: «خوب کاری کردم!» من که توقع شنیدن چنین جوابی را نداشتم در همان حالت خشم، گلویش را گرفتم و فشار دادم که هنوز هم آثارش روی گلوی او وجود دارد.
تیم فوتبال سپاهان با تساوی برابر همشهری خود دو امتیاز به نفع تیم های بالانشین جدول از دست داد.
یک مالک کالیفرنیایی خودروی مدل ۳ تسلا از شرکت سازنده این خودرو به دلیل توقف ناگهانی اتومبیل در شرایطی که هیچ مانعی در جاده وجود نداشت، شکایت کرد.
در هفته نخست لیگ برتر انگلیس فولام در خانه به دیدار لیورپول رفت که این دیدار برنده‌ای نداشت و با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ