عضو شورای شهر تهران گفت: توقع ما از شهرداری این است که برنامه ریزی جدی برای سال نو و ماه مبارک رمضان داشته باشد که هم مفرح و شادی آور و هم معنوی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوگنی پریگوژین گفت که واگنر نیروهای خود را به عقب برمی‌گرداند و به اردوگاه‌های خود می‌روند.
تصاویری از لحظه اجرای دستور توقف ساخت و ساز در ملک لوکس نیمار در ریودوژانیرو برزیل به دلیل تخلفات زیست محیطی منتشر شده است.
«شورای عالی ورزش» که بعد از سال ها رکود و ایستایی مجددا مورد توجه قرار گرفت در حالی دوره جدید حیاتش را سپری می کند که جز «صدور حکم» فعالیتی پیرامون آن انجام نشده است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد بیانیه‌ای را در ارتباط با تحولات سودان منتشر کرد و خواستار توقف فوری درگیری‌های سودان شد.
[کشف حجاب]بعد از اغتشاشات سال گذشته یک سیر صعودی پیدا کرد. اما بعد از آن تا ماه رمضان که شاید فضای معنوی این ماه، سیر صعودی را کاهش داد یک مدتی توقف داشت. الان آمار‌ها نشان می‌دهد که حتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و دانشگاه‌های دیگر سیر نزولی پیدا کرده است. این نشان می‌دهد که اغتشاشات سال گذشته، در بخشی از این آمار تاثیرگذار بوده است، اما برکت معنویت ماه مبارک رمضان خیلی تاثیر داشت که دوباره کاهش پیدا کرد.
رئیس شورای شهر تهران درباره نامه سازمان بازرسی کشور و توقف احداث برج ۳۰ طبقه در شمال تهران توضیحاتی ارائه داد.
وزیر خارجه مصر در تماس تلفنی با رئیس شورای حاکمیت سودان و فرمانده نیروهای واکنش سریع بر ضرورت آتش‌بس میان گروه‌های درگیر در سودان تاکید کرد.
شورای امنیت سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای خواستار توقف درگیری ها در سودان شد.
شورای رقابت با بررسی شکایت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس (تپسی) رأی بر توقف رویه ضد رقابتی از سوی شرکت ایده‌گزین ارتباطات روماک دارنده (اسنپ) داد.
سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه مجوز افزایش قیمت خودرو با هماهنگی کامل وزارت صمت بود، گفت: خودروساز طی ۲ سال گذشته از تورم زیان دیده، پس عدم افرایش قیمت خودرو منجر به توقف تولید می‌شود.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی توقف تولید محصول پژو 206 و جایگزینی آن با محصولات جدید را در تضمین سلامت و جلب رضایت مردم موثر دانست.
اگرچه شورای رقابت دستور توقف عرضه خودرو را صادر کرده بود اما در سکوت این شورا، دیروز برنامه عرضه خودرو در بورس تا پایان سال تعیین شد.
دبیر شورای نگهبان گفت: مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه ادامه تلاش‌های ناکامی است که دشمنان از ابتدای انقلاب برای متوقف کردن ایران اسلامی داشته‌اند.
جلسه شورای عالی بورس امروز ۴ بهمن با دستور جلسه عرضه یا توقف عرضه خودرو در بورس کالا برگزار گردید. در این جلسه چه گذشت و چه تصمیماتی برای عرضه خودرو در بورس کالا گرفته شد؟
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به آمار رشد تولید خودرو و قطعات در سال جاری، گفت: هدف دشمن، زدن نقاط قوت و توقف پیشرفت کشور بود اما نتوانست.
عضو شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: اخراج سفیر فرانسه کف توقع از دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی است.
عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت، خواستار اخراج سفیر فرانسه شد و نوشت: اخراج سفیر فرانسه کف توقع از دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قدرت حفظ ارزش پول ملی را دارد و به اندازه کافی دلار در اختیار داریم.
در ادامه این بیانیه اتحادیه اروپا از مقامات ایران خواسته تا به تعهدات خود ذیل قوانین بین‌المللی عمل کنند. همچنین در این بیانیه شورای اروپا خواستار توقف آن چه "دستگیری‌های خودسرانه" معترضین عنوان کرده، شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توقع مجلس از مرتضوی آن است که کارنامه خوبی در همه موضوعات به ویژه در بحث رسیدگی به قشر محروم رقم بزند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبه جامعه، بازگشت ثبات و آرامش به جامعه است لذا این توقع را ما و مردم ما از نیروهای خدوم انتظامی داریم که این غائله را یکباره تمام کنند انشالله.
شورای رقابت هرگونه افزایش در هزینه خدمات تلفن ثابت را تا زمان ارائه دقیق هزینه تمام شده صادر کرد.
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس واوراق بهادار در واکنش به اظهارات معاون اول دولت روحانی گفت: توقع داشتند بعد از اینکه همه دولتمردان آقای روحانی، مردم را به بورس فراخواندند و سپس آن سقوط سنگین رقم خورد و صدای اعتراض مردم مال‌باخته بلند شد، مجلس تماشاچی خرابکاری‌های آقایان باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت اقدام فوری و قاطع جامعه بین المللی و سازمان ملل متحد به ویژه شورای امنیت این سازمان در محکوم کردن رژیم صهیونیستی و توقف جنایات و تجاوزات این رژیم تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ