آق قلا- رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: توقع مردم ایران این بود که یک مربی باتجربه و قوی تیم ملی را هدایت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده مجلس گفت: مردم با کسی رودربایستی ندارند امروز از این جریان پاسخ نگیرند مملکت‌ را از آنها می‌گیرند و به مجموعه دیگر می‌دهند.
امام جمعه موقت تهران گفت: وابستگی اقتصاد به دلار و نفت باید با برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی، تقنین قوانین و اجرای درست دولت قطع شود.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی توقف تولید محصول پژو 206 و جایگزینی آن با محصولات جدید را در تضمین سلامت و جلب رضایت مردم موثر دانست.
کیهان نوشت: حقیقت این است که هم با اتکا به آمار‌های بین‌المللی و هم با نگاهی ساده به وضعیت معیشت مردم و مقایسه آن با دهه‌های گذشته در می‌یابیم که سطح رفاه اغلب اقشار جامعه به طرز ملموسی افزایش یافته است.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
استاد حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دادستان اسبق کل کشور و دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: سطح توقع مردم، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از تیراندازی بالا رفته است.
در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود که با پذیرفتن کفالت افراد زندانی، در نهایت کفیل‌ها می‌توانند در دادگاه‌های بین المللی اقداماتی را انجام دهند یا زندانی‌ها را آزاد کنند. ما این سخنان در مردم توقع ایجاد می‌کند این در حالی است که کفالت سیاسی از سال ۲۰۰۳ و از مجلس آلمان رواج پیدا کرد و تنها کارکرد آن هم ایجاد لابی سیاسی است یعنی هیچ کارکردی بیش از این ندارد.
چند روز پیش بود که خبر آمد محمدرضا داورزنی از فدراسیون  والیبال رفتنی شده است.
مشهد ـ فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بسیج با انگیزه بالا و توقع کم در خدمت انقلاب، اسلام و مردم است و شما می‌توانید این نیروی ارزان و کم توقع را برای خدمت به مردم مدیریت کنید.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: توده عظیم مردم از مسئولین توقع دارند که درباره مسائلی که بوی هنجارشکنی می‌دهد تدبیر صورت بگیرد.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به انتظار و توقع به حق مردم از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی برای پایان دادن به اغتشاشات و دستگیری و برخورد با عاملین و مسببین قضایای اخیر تاکید کرد.
مگنوس کارلسن مقابل پرهام مقصودلو به تساوی رسید و متوقف شد.
اسماعیل حلالی می‌گوید حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، انگیزه بازیکنان را بالاتر برده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم از تبعیض گلایه دارند و توقع رفع تبعیض دارند؛ مردم از بکارگیری نیرو‌های غیرشایسته برای برخی پست‌ها گله‌مند هستند و اعتقاد دارند فلان مسئول توانمندی و تجربه لازم را ندارد و مسئولیت‌هایی به این افراد فاقد تجریه و توانمندی سپرده می‌شود.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است. وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است؛ وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر پایبندی این کشور به تعهدات خود در خصوص توسعه بندر چابهار گفت: مردم ایران توقع دارند حضور هند در چابهار مثمر ثمر باشد.
باقری اصل ادامه داد: سرعت و پهنای باند کنونی برای تحول در اقتصاد دیجیتال کافی نیست. متوسط سرعت اینترنت ثابت ما زیر ۱۰ مگ است و رتبه ۱۴۴ دنیاییم.
خطیب نماز جمعه تهران ضمن تشکر از تلاش‌های جدی و شبانه روزی دولت،گفت: توقع داریم آنها از موفقیت‌های خود با مردم صحبت کنند.
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ