بلینکن در تماس تلفنی با همتای چینی،بر ضرورت باز نگه داشتن کانال های ارتباطی بین واشنگتن- پکن و مدیریت مسئولانه روابط دوجانبه تأکید کرد و چین نیز توقف سیاست سرکوب و مهار آمریکا را خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه قطر با اشاره به نقش این کشور در تسهیل مذاکرات میان ایران و آمریکا، گفت: قطر بر ضرورت حل اختلافات از راه مسالمت آمیز تاکید دارد.
نماینده سوریه در سازمان ملل ضمن تأکید دوباره بر ضرورت پایان حضور غیرقانونی آمریکا در کشورش گفت که آمریکا شریک رژیم صهیونیستی در جنایت و تجاوزات علیه سوریه است.
وزرای خارجه آمریکا و کره‌جنوبی بر ضرورت همکاری چین در موضوع خلع‌سلاح کره‌شمالی تاکید کردند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه بر ضرورت توقف اقدامات تحریک‌آمیز و بی‌ثبات‌کننده از سوی آمریکا و متحدانش تاکید کرد.
«آنتونی بلینکن» در گفتگوی تلفنی با وزیران امور خارجه عربستان و امارات، بر ضرورت توقف فوری و بدون پیش‌شرط درگیری‌ها در سودان تأکید کرد.
چین تأکید کرد که آمریکا با توسل به بهانه دروغین «امنیت ملی»، به‌دنبال حفظ «هژمونی خود در فضای سایبری است.»
معاون وزیر دفاع آمریکا تأکید کرد که ناو هواپیمابر در راه بازگشت به ایالات متحده از اروپا بود، اما فرماندهی نظامی تصمیم گرفت موقعیت این ناو را تغییر دهد «به طوری که در موقعیتی نزدیک‌تر به سوریه قرار گیرد».
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا تأکید کرد که دولت این کشور به دنبال جنگ و درگیری نظامی با ایران نیست.
«سرگئی لاوروف» در دیدار با «گیر پدرسون» در مسکو، بر ضرورت لغو تحریم های یکجانبه آمریکا علیه سوریه تأکید کرد.
جنبش مردمی عراق تأکید کرد که آمریکا قادر نیست عراق را از چین، روسیه و ایران دور نگه دارد و به همین دلیل از ایجاد بحران در بازار ارز به عنوان ابزاری برای فشار بر بغداد استفاده می‌کند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل به لحاظ نظامی همسایه ما هستند، عنوان کرد: اسرائیل یک کشور نیست بلکه پایگاه نظامی جهان سرمایه‌داری برای سلطه بر منطقه غرب آسیاست.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تأکید کرد تلاش برای خارج‌کردن نیروهای ارتش روسیه از اوکراین، کاری بسیار بسیار دشوار است.
وزیر امور خارجه سابق آمریکا در ادامه تلاش‌های غرب برای شعله‌ور نگه داشتن آتش اغتشاشات ایران، بار دیگر از آشوب‌های ایران حمایت کرد!
«مولود چاووش اوغلو» گفت که حمایت برخی از متحدان ما و در صدر آنها آمریکا از سازمان‌های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است و ما بر ضرورت توقف این حمایت‌ها تاکید می‌کنیم.
معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد بر ضرورت خروج نظامیان آمریکایی و ترکیه از خاک این کشور تاکید کرد.
وزیر امور خارجه آمریکا در تماس تلفنی با همتای چینی خود بر ضرورت باز نگه داشتن کانال های ارتباطی بین واشنگتن- پکن و مدیریت مسئولانه روابط دوجانبه تأکید کرد.
سه کشور فرانسه، انگلیس و آمریکا با صدور بیانیه ای مشترک بر ادامه حمایت از اوکراین تا زمانی که ضروری باشد، تاکید کردند.
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد برای بهبود شرایط افغانستان، آمریکا باید سرمایه‌ها و اموال بلوکه‌شده افغانستان را آزاد کند و به خاطر بیش از ۲۰ سال اشغال‌گری و حضور مخرب به این کشور غرامت بدهد.
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد دولت آمریکا از مدت‌ها قبل در جنگ اوکراین حضوری فعال دارد و اینکه واشنگتن دروغ می‌گوید که به مسکو پیشنهاد گفت‌وگو داده است.
مقامات دولت آمریکا تأکید کردند حتی پس از تعیین سقف قیمت برای فروش نفت روسیه، به اعمال تحریم‌های جدید علیه مسکو، ادامه خواهند داد.
معاون اول قوه قضائیه ضمن تاکید بر ضرورت همکاری های بین المللی در زمینه صیانت و ارتقا حقوق بشر و کرامت انسان، تحریم های غیر قانونی و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان را نقض فاحش حقوق بشر دانست.
معاون اول قوه قضائیه ضمن تاکید بر ضرورت همکاری های بین المللی در زمینه صیانت و ارتقا حقوق بشر و کرامت انسان، تحریم های غیر قانونی و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان را نقض فاحش حقوق بشر دانست.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر ضرورت از سرگیری مذاکرات حول تمدید پیمان دو جانبه استارت نو با آمریکا تاکید کرد.
وزیر خارجه چین تأکید کرد تلاش آمریکا برای جدایی تایوان از چین، محکوم به شکست است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ