سپاهانی‌ها اصلا دوست ندارند اتفاقات سال‌های گذشته برای آنها تکرار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یافتن جای پارک و توقف در شهرهای بزرگ تبدیل به یک معضل اساسی شده است. اما بعضی از شهروندان برای حل این مشکل به تهدید دیگران روی آورده‌اند.
فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت ۲۵ همتی هشدار دادند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز بار ترافیکی در معابر شهری گفت: توقف دوبله باعث ترافیک می‌شود.
خریداران نفت ارزان قیمت اقلیم کردستان بعد از توقف اجباری صادرات نفت این منطقە دچار بحران جدی خواهند شد بە ویژە اروپایی ها و اسرائیل کە طی چند سال گذشتە خریداران ثابت نفت این منطقە بودەاند.
تیم فوتبال سایپا در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول به پیروزی رسید تا در روز توقف دو مدعی دیگر جای خود را در رده دوم محکمتر کند.
در روزی که تیم های بالانشین لیگ دسته اول برابر حریفانشان متوقف شدند، خیبر خرم آباد با برد برابر فجر سپاسی به رده سوم صعود کرد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
دشمنان اعلام می کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می خواهد ما را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کند.
ملی پوش هندبال بانوان ایران گفت: ما برای بار دوم سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آوردیم و انتظار داریم وزارت ورزش همانند دیگر رشته‌ها از ما هم حمایت کند.
بعد از دو پیروزی بزرگ برای تیم های عربستان و ژاپن، دیگر نماینده آسیا هم موفق شد در بازی اول خود به یک امتیاز دست پیدا کند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از توقف، فک پلاک و اعزام به تعمیرگاه خودروهای دارای نقص فنی واضح خبر داد.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:رعایت فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه از مواردی است که رانندگان در هنگام بارندگی باید به آن توجه کرده و رعایت کنند که اگر در یک لحظه خودروی جلویی مجبور به ترمز شود، چون مسافت توقف بیشتر می‌شود و احتمال سُر خوردگی نیز زیاد می‌گردد خطر تصادفات بیشتر می‌شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از توقف، فک پلاک و اعزام به تعمیرگاه خودروهای دارای نقص فنی واضح خبر داد.
در بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده تا واریز شدن منابع جهت حمایت از سهام شرکت‌های تولیدی بزرگ کشور دیده می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساماندهی فضای توقف خودروها مهم است و پارکینگ بزرگ مشارکتی با گنجایش ۳ هزار خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی احداث میشود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساماندهی فضای توقف خودروها مهم است و پارکینگ بزرگ مشارکتی با گنجایش ۳ هزار خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی احداث میشود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:ساماندهی فضای توقف خودروها مهم است و پارکینگ بزرگ مشارکتی با گنجایش ۳ هزار خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی احداث میشود
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های توقف و تردد در روز ۳۱ شهریور ماه امسال توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل‌های اعلامی خبر داد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، به مسیرهای راهپیمایی روز اربعین اشاره کرد و از محدودیت‌های تردد و محدودیت‌های توقف در این روز گفت.
علیرضا فیروزجا در رقابت‌های شطرنج مقابل حریف آمریکایی متوقف شد.
بالاخره آرزوی هوادران فوتبال به واقعیت پیوست و بعد از فروش سهام دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس ، گشایش نماد استقلال بعد از توقف در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ