سرمربی نساجی با همان ادبیات خاص خود، به استقبال جدال با ملوان رفته و از هواداران قائمشهری خواست با حمایت ویژه‌شان در راستای اهداف این تیم برای موفقیت کمک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اید قبول کرد، روند فعلی باعث شده تا مردم با ابهامات فراوانی مواجه باشند و احساس کنند که سیستم اهمیت مشارکت آن‌ها در انتخابات را درک نمی‌کند. بنابراین برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات باید بستر‌های لازم برای این ارتقا را فراهم ساخت تا مردم مجاب به مشارکت بیشتر در انتخابات شوند. زمانی که این بستر فراهم نشود، نمی‌توان از مردم توقع داشت که وارد عرصه‌ای شوند که برای آن‌ها نفعی نداشته و مطالبات آن‌ها را محقق نمی‌کند.
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران رتبه اول کشفیات مواد مخدر در جهان را دارد، گفت: تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه اخیر ۵۰ برابر بیشتر شده است.
ضرغامی نوشت: یونسی، وزیر اسبق اطلاعات می‌گفت شبکه‌ای کشف شده که ماموریتش، توقف هر اقدام مثبت برای رونق گردشگری ایران بود
ضرغامی: یونسی، وزیر اسبق اطلاعات می‌گفت شبکه‌ای کشف شده که ماموریتش، توقف هر اقدام مثبت برای رونق گردشگری ایران بود
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
بیشتر افراد در سفربه کرمان نیز از نقاط گردشگری معروف آن دیدن می‌کنند. این در حالی است که برخی نقاط که شاید کمتر شناخته شده هستند، یک ویژگی جذاب داشته و ارزش توقف داشته باشند؛ مانند کبوترخان در رفسنجان کرمان.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با توقف خانگی برابر ملوان بندرانزلی به مسیر خود در جاده سقوط سرعت بیشتری بخشید.
زمانی گفت: طبق برنامه‌ریزی و کسب تجربه، امید است در تعمیرات اساسی سال آینده پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، کمترین توقف و بیشترین برداشت را داشته باشیم.
حجت اله فیروزی گفت: پیش از توقف خط تولید پژو ۲۰۶ باید خودرویی با قیمت هم‌تراز به بازار عرضه شود، درغیراین صورت ممکن است توقف خط تولیداین خودروبدون معرفی جایگزین موجب نابسامانی بیشتر بازارشود
آذر منصوری گفت: اینکه اصلاح‌طلبان در بزنگاه‌ها به جلساتی که بیشتر گفت و شنود است تا گفت‌وگو دعوت شوند و این گفت و شنودها هیچ تاثیری در نوع رفتار و سیاستگذاری‌های حکمرانی نداشته باشد و برای گفت و شنود باشد، معنایی جز دور شدن از مفهوم گفت‌وگو ندارد.
شکست پیکان در برابر ملی‌حفاری سبب جذابیت بیشتر سوپرلیگ فوتسال زنان در پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها شد.
شکست پیکان در برابر ملی‌حفاری سبب جذابیت بیشتر سوگ فوتسال زنان در پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها شد.
تیم فوتبال پورتو در هفته پانزدهم لیگ پرتغال برابر حریفی که ۱۰ نفره بود از رسیدن به پیروزی بازماند و دو امتیاز مهم را از دست داد.
استاد حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دادستان اسبق کل کشور و دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
مهاجم ملوان دومین گل خود را در دیدار با صنعت نفت آبادان وارد دروازه حریف کرد تا اینگونه در اولین برد تیمش در این فصل نقش داشته باشد‌.
اسماعیل حلالی می‌گوید حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، انگیزه بازیکنان را بالاتر برده است.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است. وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است؛ وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد
عرق کردن به این معناست که بدن به خنک شدن نیاز دارد. هنگامی که شما عرق می‌کنید، بدن مایعی را از طریق غدد عرق ترشح می‌کند که پوست را می‌پوشانند. این مایع بیشتر آب است، اما حاوی نمک، شکر و سایر مواد شیمیایی نیز می‌باشد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید که امیدوار است بازیکنان این تیم فردا روز خوبی را برابر استقلال رقم بزنند.
آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی، خریدهای جدید رئال، شب گذشته در بازی برابر آلمریا مطابق انتظارات کار نکردند.
تلاش‌های آمریکا برای توقف پیشروی قدرت فزاینده چینی‌ها در سالهای اخیر سرعت بیشتری گرفته و تشکیل گروه «کواد»، یکی از ابزارهای جنگی آمریکایی‌ها برای مقابله با چین در عرصه‌های مختلف است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ