سرمربی ملوان معتقد است که امکاناتی که گل گهر دارد را فقط در دوران حضورش در فوتبال امارات دیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دتمار هامان بار دیگر به تیاگو آلکانتارا تاخت و او را بازیکنی خطاب کرد که بیش از اندازه در موردش اغراق شده است.
دتمار هامان بار دیگر به تیاگو آلکانتارا تاخت و او را بازیکنی خطاب کرد که بیش از اندازه در موردش اغراق شده است.
خسوس وایخو معتقد است دو فصل پیش برابر سیتی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، نمایشی عادی داشت و بیش از اندازه به بازی او پرداخته شد.
چهارشنبه هفته پیش پس از پنج ساعت مذاکره و یک تست پزشکی دقیق روی ایلکای گوندوگان، بارسلونا حاضر شد با ستاره آلمانی قرارداد ببندد.
مصرف بیش از حد آهن در زنان باردار سبب مشکلاتی همچون تولد نوزاد با وزن پایین، تولد نوزاد نارس و رشد ناقص جنین شود. میزان مصرف مکمل آهن به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن، ۲۰ میلی گرم است و مصرف بیش از حد آن سبب درد شکم، استفراغ، تند شدن نفس و حتی کما می‌شود.
شکر پرمصرف‌ترین و در عین حال مضرترین ماده‌ای است که در رژیم غذایی وجود دارد. اگر از عوارض جبران ناپذیر شکر آگاه شوید حتما در مصرف آن صرفه نظر می‌کنید.
قیمت سنگ آهن در روز پنجشنبه کاهش یافت و معاملات آتی دالیان از بالاترین سطح بیش از دو هفته اخیر خود عقب نشینی کرد و قرارداد معیار سنگاپور به دلیل تردید نسبت به چشم انداز بهبود تقاضا در چین، به زیر ۱۰۰ دلار در هر تن رسید.
شاخص کل بورس در هفته گذشته اصلاح، به شیوه ریزش را در پی داشته و بیش از ۲۳۵ هزار واحد عقب نشینی کرد.
برنج سفید منبع متراکم کربوهیدرات‌ها است و گلایسمی بالایی دارد بنابراین پس از خوردن آن قند خون افزایش می‌یابد. این ماده غذایی فاقد پروتئین و دارای چربی اندکی است. اگر علاقمند به خوردن برنج هستید و هر روز از این غذای خوشمزه استفاده می‌کنید، بهتر است با عوارضی که استفاده زیاد از برنج سفید برای شما ایجاد می‌کند، در این بخش آشنا شوید.
این مارهای عظیم الجثه قطر بدنشان به یک متر و طولشان به بیش از ۱۵ متر می‌رسید و با ابعادی شبیه به اتوبوس یکی از بزرگترین شکارچیان جهان پس از دوران دایناسورها بوده‌اند.
رئیس فیفا امروز تاکید کرد که قصد دارد با وضع قوانین جدید، از تلف شدن بیش از اندازه زمان در بازی های فوتبال جلوگیری کند.
اینطور به نظر می‌رسد که هروه رنار بعد از یک دوره موفق در تیم ملی عربستان دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود.
جواد نکونام و ژوزه مورایس، پیش از آغاز دیدار فولاد و سپاهان، خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.
مصرف بیش از اندازه ویتامین B نشانه‌هایی دارد که در اینفوگرافیک زیر با آن‌ها آشنا می‌شوید.
این مار‌های عظیم الجثه قطر بدنشان به یک متر و طولشان به بیش از ۱۵ متر می‌رسید و با ابعادی شبیه به اتوبوس یکی از بزرگترین شکارچیان جهان پس از دوران دایناسور‌ها بوده‌اند.
بازرسی های میدانی بانک مرکزی از شعب بانکی در زمینه رعایت ضوابط این بانک در مورد نرخ سود سپرده های بانکی از روز گذشته آغاز و اقدامات تنبیهی لازم در مورد بانکها و شعبه های متخلف انجام شد.
استقلال در هفتۀ پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر درحالی مقابل تراکتور شکست خورد که نتوانست نمایش قابل قبولی ارائه دهد.
پاسخ یک بومی آلاسکا که به مدیریت مسائل مالی قبیله خود در استفاده از سرزمین‌های غنی از نفت کمک می‌کند، این بود: «انگیزه ام دیدن موفقیت افراد به دلیل تلاش‌های من است. من به بهبود زندگی آن‌ها کمک می‌کنم. به آن‌ها امید می‌دهم.» آیا چنین شخصی را می‌توان برای پذیرفتن شغلی با درآمد بیشتر ترغیب کرد؟ بله، اما شغل جدید هم باید به همان اندازه ارزشمند باشد.
برای نخستین بار در بیش از ۳۰ سال گذشته، واژه های جدیدی به طور رسمی به سیستم بین المللی واحدها (SI) افزوده شده اند که «رونا»، «کوئتا»، «رونتو» و «کوئکتو» نام دارند.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: از مجموع یک میلیون و ۵۷ هزار تن برنج که در نیمه نخست سال جاری برای تنظیم بازار کشور وارد شده، بیش از ۲۰ درصد آن از سوی این شرکت تامین شد.
در روزهای اخیر یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفته بود که مصرف گاز در ایران به اندازه ۲ برابر اتحادیه اروپا است؛ اما آیا این موضوع صحت دارد؟
ابولا از طریق تماس مستقیم با مایعات بدن و محیط‌های آلوده بین انسان‌ها سرایت پیدا می‌کند. بیش از ۳۱ مورد ابتلا به ابولا در منطقه مرکزی اوگاندا در ناحیه موبنده شناسایی شده که از این تعداد ۶ نفر جان‌شان را از دست داده اند. با این وجود، ممکن است تعداد کشته شدگان بیش‌تر باشند.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آنقدر آماده و باانگیزه بودم که فقط به مدال طلا فکر می‌کردم.
این سیارک که با سرعتی حدود ۲۷ برابر سرعت صوت حرکت می‌کند، در نزدیکترین فاصله خود به حدود ۴.۳ میلیون کیلومتری از زمین خواهد رسید که کمی بیش از ۸ برابر میانگین فاصله بین زمین و ماه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ