مصرف بیش از حد آهن در زنان باردار سبب مشکلاتی همچون تولد نوزاد با وزن پایین، تولد نوزاد نارس و رشد ناقص جنین شود. میزان مصرف مکمل آهن به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن، ۲۰ میلی گرم است و مصرف بیش از حد آن سبب درد شکم، استفراغ، تند شدن نفس و حتی کما می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: پنجره مجازی به منظور ایجاد ارتباط بر خط میان مردم و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور راه اندازی خواهد شد.
رئیس پارک فناوری سمنان گفت: پردیس تخصصی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان سمنان در زمینه بلاک‌چین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، تولید محتوای دیجیتال، واقعیت مجازی و... فعالیت خواهد داشت.
رشت- سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان از دریافت مجوز راه اندازی ۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند از راه اندازی آزمایشگاه اختصاصی هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند خبر داد و گفت: سامانه بیمارستان های مجازی در سال آینده در این دانشگاه ایجاد می شود.
معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری با اعتبار ۱۰۰ میلیاردی در این دانشگاه خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت برای صدور مجوز اقدام می شود.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از راه‌اندازی شبکه مجازی مسافر یار ویژه اطلاع‌رسانی به گردشگران نوروزی در پهنه استان اصفهان خبرداد.
تبلت لنوو Tab P۱۱ Pro از یک صفحه نمایش OLED با اندازه ۱۱.۵ اینچ استفاده می‌کند که وضوح فوق العاده بالایی دارد و برای یادداشت برداری و یا مدل سازی عالی است. این تبلت به پردازنده Snapdragon ۷۳۰G مجهز شده و دارای حداکثر رم ۶ گیگ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، همچنین قابلیت پشتیبانی از قلم و صفحه کلید را نیز دارد و تنها نقطه ضعف آن نرخ رفرش ۶۰ هرتزی است.
مجوز حضور هواداران به اندازه 30 درصد از ظرفیت استادیوم کرمان برای دیدار استقلال و مس صادر شد.
مدیرعامل سمتکو با بیان توانایی این شرکت در طراحی، تولید و مونتاژ انواع مجموعه های فوق ایمنی در زمینه سیستم ترمز خودرویی گفت: شرکت سمتکو با توجه به اهداف کیفی و پایداری در بازار رقابتی موفق به راه اندازی و تولید مجموعه بوستر مستر Brake Assist (سیستم ترمز کمکی) برای اولین بار در گروه خودروسازی سایپا شده است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: انتظار این است که در ادامه مسیر هوشمندسازی نظام مالیاتی، تا پایان سال جاری سامانه مالیات بر مشاغل خودرو به صورت مودی محور تهیه و راه اندازی شود.
متولی راه اندازی درگاه ملی مجوز‌های کشور وزارت اقتصاد است، اما در عمل با وجود گذشت ده ماه از زمان رونمایی از این درگاه هنوز مشکلات در عمل باقی است. دبیر سابق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور معتقد است: وزارت اقتصاد باید در مقابل عملکرد خود در زمینه درگاه واحد تخصصی صدور مجوز پاسخگو باشد.
کسب‌وکار‌های خرد اینستاگرامی و استارت‌آپ‌ها، نخستین قربانیان محدودیت‌های اینترنتی چند ماه اخیر بودند. به‌طوری که با فیلتر شدن اینستاگرام در هفته‌های ابتدایی، بخش اعظم کسب‌وکار‌هایی که بر این بستر فعالیت می‌کردند به حالت تعطیل درآمدند و تولید محتوای تجاری توسط آن‌ها بیش از ۹۰ درصد افت کرد. این درحالی است که مرکز ملی فضای مجازی در ماه اخیر، اندازه بازار تجاری این پلتفرم را بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد کرده بود.
الشتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در شش ماهه نخست امسال به اندازه کل سال قبل صدور مجوز واردات ماشین آلات حوزه معدن که ساخت داخل ندارند را داشته‌ایم.
کوچکترین تلویزیون جهان TinyTV Mini نام دارد و به یک صفحه نمایش ۰.۶ اینچی (۱۵ میلی متر) مجهز شده است.
سازمان صداوسیما در سال۱۴۰۱ بودجه ۵۲۸۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است و طبیعتا هم به اندازه کسب و کار‌های نوپا و شاغلان فضای مجازی از نبود اینترنت آسیب ندیده است، اما با این حال قرار است بوجه هزار میلیارد تومانی به این سازمان دولتی برسد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: تمامی بانک‌ها می‌توانند بر اساس مجوز اعطا شده به آنان و برای تجهیز منابع، به اندازه ۲۳۰۰ میلیارد تومان اوراق سپرده عام منتشر کنند.
یک داستان بی‌اساس برای مدت کوتاهی در فضای مجازی منتشر شد و نشان داد که تا چه اندازه جهان درباره عملکرد درونی حکومت در پکن دچار سوء برداشت است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: سرویس جدید ۴۵۶ برای حمایت از فرزندانمان در فضای مجازی راه اندازی شده است.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اخذ مجوز برای راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت استان مازندران خبر داد و گفت : این مجموعه در ساری ساخته می‌شود.
رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: علت بروز این رفتار شرورانه در شبکه‌های اجتماعی از سوی این افراد مربوط به وقوع درگیری و اختلافات پیش آمده قبلی بین ۲ نفر از اراذل اوباش سطح یک تهران بوده که پس از آنکه در یکی از کشور‌های همسایه به دلیل قاچاق مواد مخدر دچار اختلاف حساب می‌شوند با یکدیگر درگیری و تیر اندازی کرده و دامنه اختلافات خود را به داخل کشور و از طریق کری خوانی در فضای مجازی توسط نوچه‌های خود کشاندند.
به گفته رئیس سازمان بورس امروز اعضای شورای عالی بورس با اعطای مجوز راه اندازی اصولی بورس بین الملل موافقت کردند.
تصاویری از ربات هانتر-۲۰۰۰ مجهز به موشک‌انداز در نمایشگاه نظامی روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شیائومی واچ S1 پرو به یک صفحه دایره‌ای ۴۶ میلی متری و بدنه فولادی ضد زنگ مجهز شده است. این ساعت هوشمند دارای مانیتور ضربان قلب ۲۴ ساعته و سنسور SpO2 نیز می‌باشد و قادر است الگو‌های خواب، سطح استرس و دمای پوست را ردیابی کند.
سهام عدالت هفته کم‌نوسانی را سپری می‌کند. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۰.۵۸ درصد رشد کرد و ارزش سهام عدالت ۰.۴ درصد افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ