این سیارک که با سرعتی حدود ۲۷ برابر سرعت صوت حرکت می‌کند، در نزدیکترین فاصله خود به حدود ۴.۳ میلیون کیلومتری از زمین خواهد رسید که کمی بیش از ۸ برابر میانگین فاصله بین زمین و ماه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام ناسا خرده سیارک ۲۰۲۲ BS ۲، تقریبا ۳۰ متر عرض دارد و در ابعاد یک کاوشگر فضایی است. این خرده سیارک متعلق به گروه آپولو از خرده سیارک‌های نزدیک زمین است که که سنگ‌های فضایی در حال عبور از زمین با محور‌های نیمه اصلی بزرگتر از زمین هستند. نامگذاری این خرده سیارک‌ها بر طبق انبوه خرده سیارک ۱۸۶۲ Apollo که در دهه ۱۹۳۰ توسط کارل رینموث، منجم آلمانی کشف شده بود، صورت گرفته است
لیگ بیست و سوم شاید فصلی باشد که در آن برخی از چهره های کم فروغ برای درخشش در میان بهترین ها تلاش و مبارزه کنند.
فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به خبر عبور سه تیم فرمول یک از سقف بودجه‌ تعیین شده در سال 2022 واکنش نشان داد.
سیارک «۲۰۲۳ NT ۱» اولین بار در روز ۱۵ ژوئن و دو روز پس از قرار گرفتن در نزدیک‌ترین فاصله تا زمین مشاهده شد. به عبارت دیگر، زمانی که کاشفان آسمان و دانشمندان برای اولین بار از وجود این سنگ فضایی آگاه شدند، از کنار زمین عبور کرده بود.
بندرعباس - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهانی از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز گفت: این اقدام یک حرکت نمایشی و تئاتر بود.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قطعا دیدار مقام معظم رهبری با اصلاح‌طلبان می‌تواند چراغ راه دولت برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف باشد.
محمد بربست در لیست چهل نفره وی لیگ کره جنوبی قرار گرفت.
نظام بانکی سوئیس که تا پیش از این یکی از محبوب ترین ساختارهای پولی در غرب به شمار می رفت طی هفته های گذشته درگیر یک بحران جدی شد و البته توانسته تا حدودی آن را مدیریت کند.
مستشارالدوله نخستین اثر مکتوب موثر را در توجیه نوعی از مشروطیت یا حکومت قانون نوشت و به همین دلیل بررسی رساله «یک کلمه» او اهمیتی اساسی دارد. مستشارالدوله، تبریزی بود و سمت‌هایی، چون کارپردازی در کنسول‌خانه‌های حاجی ترخان، سن پترزبورگ و تفلیس را بر عهده داشته است.
تمام اجزای برنامه فوتبال را شب گذشته برای برملا کردن یکی از نقاط ضعف اصلی فوتبال ایران به شکل هوشمندانه‌ای در کنار هم قرار گرفته بودند.
علیرضا منصوریان بار دیگر مقابل تیم سابق خود استقلال شکست خورد. به این ترتیب نخستین باخت این مربی که سه هفته قبل به جای جواد نکونام انتخاب شد، امروز در خانه این تیم رقم خورد. ساپینتو با این پیروزی در جدول رده‌بندی 46 امتیازی شد و از پرسپولیس عبور کرد
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر تیم ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی، به دور بعد صعود کردند و باید منتظر مشخص شدن حریف خود در این مرحله باشند.
سیارکی به بزرگی یک اتوبوس حدود نیمه شب به وقت گرینویچ از کنار زمین عبور کرد.
وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که یکی از شرکت‌های هواپیمایی این کشور را به خاطر عبور ممنوعه از آسمان عراق بیش از یک میلیون دلار جریمه کرده است.
هم زمان با میلاد حضرت زهرا (س)، شرکت زامیاد موفق شد با تولید 37 هزار و 401 دستگاه خودرو، از کل تیراژ تولید سال گذشته عبور کند.
وای-پیپ در حالی که پرواز می‌کند چندین پیام به یک دستگاه ارسال می‌کند و سپس زمان پاسخ هر کدام را اندازه‌گیری می‌کند و با این کار قادر می‌شود موقعیت مکانی (لوکیشن) آن دستگاه را در محدوده یک متر مشخص کند.
ستاره خط دفاعی سپاهان یک عملکرد مثبت دیگر از خودش در لیگ برتر بر جا گذاشت.
اگر کلیان ام‌باپه امشب مقابل مراکش گل بزند به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل خواهد شد که به آمار ده گل زده در جام جهانی رسیده است.
لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین مهره‌ای است که آلبی سلسته برای صعود می‌تواند به آن تکیه کند.
راننده مکزیکی ردبول اتریش امیدوار به کسب عنوان نایب‌قهرمانی در فرمول یک 2022 است.
استقلال برای دومین دیدار پیاپی مقابل گل‌گهر صاحب ضربه پنالتی شد و سه امتیاز را به دست آورد.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تا روز گذشته بیش از یک میلیون زائر ایرانی از مرزهای شلمچه و چذابه به سمت عراق خارج شدند.
پرسپولیس پس از 412 روز موفق شد بازی باخته را تبدیل به یک پیروزی کند؛ دستاورد بزرگی که مرد شماره یک آن، یورگن لوکادیا بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ