جواد نکونام و ژوزه مورایس، پیش از آغاز دیدار فولاد و سپاهان، خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با ایام شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار نشست صمیمی دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید با خبرنگاران و اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کرد.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، پیش از سفر به مادرید برای پیوستن به تمرینات تیمش در ریودوژانیرو با دیگر ستاره بزرگ فوتبال برزیل، نیمار، دیداری دوستانه و صمیمی داشت.
زمانیکه در نقطه‌ای از زندگی مشترک، اهداف و رویا‌های زوجین از هم فاصله بگیرد، حرف‌های مشترک کمتری با هم داشته باشند، ساعات کمتری را با هم بگذرانند و صمیمیت و رابطه جنسی بین شان، کاهش معنی داری پیدا کند و در بیشتر موضوعات با هم اختلاف داشته باشند، شاید ازدواج شان به نقطه‌ای رسیده که بعنوان طلاق عاطفی شناخته می‌شود و باید برای آن فکر اساسی کرد.
انجام گیم مشترک بدون اینترنت معمول بود و برای گیم به خانه هم می‌رفتیم. الان نه آن صمیمیت مانده و نه بازی‌های آنلاین، اجازه ادامه این سبک را می‌دهند.
هتل امجاد السلام یکی از ۱۸ هتل زائران ایرانی در مدینه که در جوار مرقد نورانی پیامبر گرامی اسلام‌ واقع شده است امروز شاهد دیدار صمیمی متولیان حوزه حج و زیارت با زائران بود.
ارتباط نزدیک ریکاردو ساپینتو با بازیکنان استقلال را می‌توان از روی رفتار او با شاگردانش در بازی با نساجی متوجه شد.
مصطفی نیلی وکیل دادگستری از آزادی کیوان صمیمی با قید وثیقه از زندان اوین خبر داد.
سرخیو آگوئرو در آرژانتین تحت پیگرد قرار گرفت.
نشست صمیمانه سرپرست و رئیس هیأت‌مدیره بانک آینده با جمعی از سهامداران امروز در سالن همایش‌های برج آینده برگزار شد.
به نظر می‌رسد که صمیمیت و رابطه نزدیک کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با بازیکنان این تیم برای او دردسرساز شده است.
شبکه خبر صداوسیما از بازداشت مجدد کیوان صمیمی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی ملی -مذهبی خبر داد.
کیوان صمیمی از عناصر مرتبط با سازمان منافقین به علت ارتباط دوباره با گروهک‌های ضدانقلاب خارج از کشور بازداشت شد.
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
علیرضا بیرانوند، دروازه بان باتجربه پرسپولیس، خوش و بش گرمی با اغلب بازیکنان سپاهان داشت.
سردار سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با دانشجویان نخبه بیست دومین دوره رزم مقدماتی در مرکز آموزش شهدای وظیفه ۰۱ نزاجا دیدار و گفتگو کرد.
اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان با برنامه های متنوع فرهنگی و توجیهی داوری در حال پیگیری است.
ارومیه - حجت‌الاسلام والمسلمین معزی که به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری گفت: در جمع شما حضور پیدا کرده‌ام تا پیام‌ محبت، صمیمیت و سلام مقام معظم رهبری را به مردم زلزله زده این منطقه برسان
شاید تصور کنید که عشق برای حفظ یک رابطه طولانی مدت مانند ازدواج کافی است، ولی کاملا در اشتباهید، در کنار عشق باید اعتماد، سازگاری، صداقت، صمیمیت، قدردانی و احترام قرار بگیرد تا بتوانید رابطه عاشقانه تان را در بلند مدت حفظ کنید. یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رابطه عاطفی سالم، احترام است.
«دختران آفتاب» گروهی دخترانه و زنانه است که با دختران کم‌حجاب و بی‌حجاب ارتباط می‌گیرد و با خوش‌رویی و صمیمیت آنها را دعوت به حجاب می‌کند.
اریک اریکسون، روانکاو مشهور، در "نظریۀ رشد" می‌گوید در دهۀ پنجم زندگی انسان، رشد روانی و اجتماعی، صمیمیت و زایندگی شکل می‌گیرد. او تکلیف انسانی را که دچار بحران میانسالی می‌شود "صمیمیت و زایندگی" می‌داند.
دو نفر وقتی که ازدواج می‌کنند، قرار نیست ابتدای راه با شوخی‌های بی‌معنی که تصور می‌کنند نشان‌دهنده صمیمیت است، وارد ارتباط شوند. این‌گونه رفتارها تا زمانی که شناخت درست و کافی از شخصیت و اخلاق طرف مقابل کسب نکرده‌اید، منطقی به نظر نمی‌رسد.
او مدام می‌گفت از فضا استفاده کن، سر بزن و …؛ در این حد صمیمیت بین بازیکنان وجود دارد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، در هفته های اخیر با مارکوس رشفورد دوست صمیمی شده است.
سفیر عراق در اردن در پی انتشار تصاویری از همسرش در کنار خواننده سرشناس لبنانی به دردسر افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ